9 بازی کامپیوتری پر طرفدار
یاکوزا 0
این بهترین داستان نوشته شده در بازی است، دست پایین، و اگر بتوانید از «موانع یک چهارم اینچی» زیرنویسها عبور کنید، یک حماسه درام جنایی و وحشتناک در شهر کوچک با ریسکهای عمیقاً شخصی کشف خواهید کرد. این کمک می کند که بازی اساساً یک RPG ژاپنی است که بیش از 100 ساعت بازی را ارائه می دهد و همچنین شش بازی دیگر برای انجام دادن وجود دارد.
میخائیل کلیمنتوف
وقتی بازی میکنم، عادتهای طولانیمدتی در اطراف آنها ایجاد میکنم. در حین گوش دادن به پادکست یا گپ زدن با دوستان، یک بازی – معمولاً همان بازی را برای ماهها انجام میدهم. بازیهای وظیفهمحور (فکر کنید Animal Crossing) یا بازیهای چندنفره (Warzone یا Rocket League) به بهترین وجه مناسب هستند.
ماین کرافت
در مورد Minecraft چه چیزی برای گفتن وجود دارد که قبلاً گفته نشده است؟ بازی sandbox که گزینههای خلاقانهای را برای بازیکنان صلحآمیز و همچنین اهداف ماجراجویانهتر و سنگینتر برای بازیکنانی که به دنبال هیجان هستند ارائه میدهد، چیزی برای همه دارد. اگر هنوز آن را بازی نکرده اید، باید آن را بازی کنید.
طعمه
استودیوی Arkane آنقدر که شایسته است ستایش نمی کند. از جنبههای مهم، هر یک از بازیهای آن از قراردادها سرپیچی میکنند، که با Dishonored در سال 2012 شروع شد، جایی که توسعهدهندگان یک بازی را بر اساس مکانیکی ساختند که به نظر میرسد یک مکانیک شکستدهنده بازی است – توانایی تلهپورت آزادانه، در سراسر نقشه. Prey این را یک قدم جلوتر می برد. نوشته آن سوگیریها و انتظارات بازیکن را پیشبینی میکند و به طور کامل آنها را زیر و رو میکند، و مکانیکی که دشمنان را به موارد معمولی تبدیل میکند، تمرکز بازیکنان را از هدف به محیط اطرافشان تبدیل میکند.
کنتاکی مسیر صفر
من هرگز کنتاکی روت صفر را تمام نکردم. اما هنگام نوشتن این فهرست، نه تنها به بازیهایی که قبلاً بازی کرده بودم و دوست داشتم، بلکه به بازیهایی فکر کردم که میخواهم دوباره از آنها بازدید کنم – یا حتی برای اولین بار بازی کنم. Kentucky Route Zero در صدر فهرست بازیهای آرزومند قرار میگیرد. گذشته از همه چیز، بازی در مورد سرمایه داری، نیروی کار، سلب مالکیت و بدهی، به نظر میرسد که این روزها بازی مناسبی برای انجام آن است.
لیگ موشک
وقتی من و دوستانم بازی Rocket League را شروع کردیم، وحشتناک بودیم. فقط افتضاح اما یکی از جذابیتهای بزرگ بازی که در آن میتوانید با ماشینها فوتبال (یا بسکتبال یا هاکی) بازی کنید این است که چگونه تلاش هماهنگ در طول زمان باعث بهبود تدریجی و مشهود میشود. به آرامی، من و دوستانم از برنز (پایین ترین سطح) به پلاتینیوم (تقریباً 50 درصد برتر بازیکنان) رسیدیم. بازی در ظاهر ساده است، اما فضای امکان فقط با بالا رفتن رتبه شما گسترش مییابد – یک کیفیت هیجانانگیز در یک بازی.
Apex Legends (و Titanfall 2)
Warzone بزرگتر است. فورتنایت محبوب تر است. PUBG دارای تمایز میراث است. اما Apex Legends هنوز هم مانند بتل رویال است که باید شکست بخورد، به خصوص وقتی صحبت از ویژگی ها و طراحی به میان می آید. هیچ بتل رویال مکانیک سفر یا سیستم پینگ بهتری نسبت به آنچه Apex داشت توسعه نداده است، و ویژگی respawn بازی بیش از هر چرخش یا تکامل بعدی توسط رقبای خود باعث تغییر سبک بازی شد. بد نیست که در همان دنیای Titanfall 2 اتفاق می افتد، یک تیرانداز اول شخص که به طور غیرقابل توجهی نادیده گرفته شده با طراحی سطحی باورنکردنی.
ژان الکر
من یک گیمر هستم که به همان اندازه به بازی های پارتی کاناپه علاقه دارم که تجربه های عمیق و صد ساعته تک نفره را تجربه کنم. من بازی های نقش آفرینی، جهان های همه جانبه و بازی هایی با ارزش تکرار بالا را ترجیح می دهم.
نشان آتش: سه خانه
شاید بهترین برداشت نیمکره شرقی از یک “Bioware RPG” باشد، و اگر معنی آن را بدانید، احتمالاً از این بازی بسیار قدردانی خواهید کرد. (اگر این کار را نمی کنید، منظور من فقط یک بازی RPG است که تعادل خوبی بین داستان پیچیده و تجربیات متغیر پیدا کرده است.) نشان آتش: Three Houses سفارشی سازی شخصیت ها را به سطح جدیدی می برد زیرا بیش از 20 شخصیتی که می توانید آنها را به خدمت بگیرید. تقریباً هر کلاسی که سبک بازی شما ترجیح می دهد. یک سیستم تقویمی که به مدیریت زمان نیاز دارد، شبیه به سری Persona، گزینههای عاشقانه و روایتی منشعب با مسیرهای مختلف اضافه کنید، و یک RPG همهجانبه دارید که از شما میخواهد حداقل سه بار آن را بازی کنید. اگر به بازی های استراتژیک مانند Final Fantasy Tactics، XCOM و Advance Wars علاقه دارید، باید آن را امتحان کنید.