بازی های جدید فروشگاه

بازی های کامپیوتری پر طرفدار 2022

Legend of Zelda: Breath of the Wild

دلیل خرید نینتندو سوییچ به همین دلیل است. برداشت نینتندو از دنیای باز شبیه هیچ بازی‌ای است که دیده‌ایم. بازی نقشه های جهان را با هزاران آیکون نقشه پر نمی کند. در عوض، کنجکاوی طبیعی برای خود جهان چیزی است که بازیکنان را به کاوش و خارج شدن از مسیر اصلی ترغیب می کند. این معمولاً منجر به جوایز بزرگی می شود مانند وسایل کمیاب یا قطعات داستانی که بیشتر از داستان و دنیای متروکه ای را که زلدا پشت سر گذاشته است فاش می کند.

Star Wars Jedi: Fallen Order

نقطه ای برای ورود فوق العاده به بازی های Dark Souls ، که دارای نبردهای چالش انگیز و مبتنی بر زمان هستند. Fallen Order  از عناصر اکتشافی بازی های Metroidvania مثل پیشروی دروازه دار و وابسته به توانایی هایی را با نبردی کاملا دشوار و دقیق ترکیب کرده است که شما مجبور شوید توانایی ها و رفتار دشمن را به صورت واقعی درک کنید. همچنین این ، بهترین داستان جنگ ستارگان را از زمان شوالیه های جمهوری در قدیم دارد، و تا پایان آن افزایش می یابد. شخصیت اصلی آن که در حال فرار از دستور امپراتور 66 است، میتواند روز دهن شما رشد کند.

دیسکو Elysium

به راحتی خنده دارترین بازی ای است که در مدت طولانی بازی کرده ام. این RPG به سبک Dungeons and Dragons (حتی دارای دای رول های 20 طرفه است!) دارای یک دسته متن است و شبیه به Planescape Torment بازی می کند. شما به عنوان یک کارآگاه الکلی بد شانس بازی می کنید که به تازگی از یک خاموشی بیدار شده است. او وظیفه کشف یک قتل عمومی را در کشور ویران شده Revachol دارد که در حال حاضر پس از یک انقلاب شکست خورده تحت اشغال خارجی است. انتخاب‌های خاص نه تنها برای مورد، بلکه برای شخصیت شما و افراد اطرافتان به نتایج متفاوتی منجر می‌شوند.

Super Smash Bros. Ultimate

این دستاورد بی‌نظیر بازی ویدیویی، خود جشن بازی است. این بازی دارای بیش از 75 شخصیت از توسعه دهندگان مختلف بازی های ویدیویی است و همچنان با شخصیت های جدید و وصله های تعادل جنگنده به روز رسانی می شود. چیزی که بازی را خاص می کند، تطبیق پذیری آن است. این یک بازی مهمانی سرگرم کننده با دوستان و یک تجربه رقابتی قانونی است. تغییرات آن در فرمول بازی مبارزه کلاسیک  تمرکز کمتر روی ورودی‌های مدیریت سلامت ،دکمه و تمرکز بیشتر روی ترکیب‌های خلاقانه برای ضربه زدن به حریفان از صحنه  بازی را در دسترس‌تر می‌کند.

جو مور

من بازی‌های تک‌نفره و داستان محور را ترجیح می‌دهم، اما از یک تجربه خوب کوآپ ابایی ندارم. من همچنین طرفدار بازی‌های یکپارچه سازی با سیستم عامل یا بازی‌های الهام گرفته از یکپارچه سازی با سیستم عامل هستم و مخصوصاً مشتاق یک مترویدوانیا خوب هستم.

دره استاردیو

یک شبیه ساز مزرعه اعتیاد آور و استادانه ساخته شده با اکتشاف سیاه چال، ایجاد رابطه و موارد دیگر. اگر زمان برای کشتن دارید و می خواهید واقعاً خود را به یک تجربه واقعاً سعادت بخش بیندازید، این را روشن کنید و ساعت ها از بین خواهند رفت. یک بازی ضروری برای هر طرفدار سری Animal Crossing.

خون آلود: آیین شب

من کاملاً Castlevania: Symphony of the Night، کلاسیک PlayStation One را دوست دارم که به تعریف ژانر Metroidvania کمک کرد. Bloodstained تقریباً شبیه نسخه قبلی خود بازی می کند و احساس می کند، بیشتر به این دلیل که این بازی با بودجه کیک استارتر توسط کوجی ایگاراشی، یکی از مشارکت کنندگان کلیدی در سایر بازی های سری Castlevania ساخته شده است. با این حال، این فقط یک بازی ادای احترام سطحی نیست، زیرا دارای سیستم کاردستی و پخت و پز قوی است و سلاح ها و توانایی های زیادی به شما می دهد که هرگز همه آنها را در یک بازی نخواهید دید.

کنترل

نوعی از یک تریلر ماوراء طبیعی لینچی در یک ساختمان دولتی بسیار پیچیده که اداره کنترل نام دارد. امکان دارد که کمی پیش پا افتاده به نظر برسد که ما این بازی را با عنوان “Twin Peaks Meets X-Files” برای شما توصیف کنیم. ولی بسیار دقیق است. ساخت جهان در رتبه 2 قرار گرفته است و معرفی خوب توانایی های Jesse Faden باعث پیشرفت بازی و احساس قدرت بیشتری میشود.

سلول های مرده

Roguelike معمولا برای من نیست. من زمان محدودی برای بازی کردن دارم و اگر از چیزی که مانع پیشرفتم می شود حس کنم، معمولا علاقه ام را از دست می دهم. با این حال، سختی Dead Cells به گونه ای تنظیم شده است که به همان اندازه چالش برانگیز و ارزشمند است. ارتقای دائمی بین دوها به شما انگیزه می دهد که بگویید “شاید فقط یک دویدن دیگر” و هیجان سیستم مبارزه عالی مرا درگیر خود کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا