گوناگونمقالات

بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان انگلیسی در سال 2022

گوش دادن به موسیقی می تواند ابزاری عالی برای یادگیری زبان باشد. طبق تحقیقات، موسیقی می تواند به حفظ کردن، بهبود لهجه و رشد واژگان کمک کند.

بنابراین، ما این مقاله را ایجاد کرده‌ایم که بهترین آهنگ‌ها را برای یادگیری زبان انگلیسی بر اساس واژگان، مفاهیم گرامری و جذابیت فهرست می‌کند. ما همچنین آهنگ هایی را برای سطوح و سنین مختلف گنجانده ایم. آنها را به لیست پخش Spotify خود اضافه کنید یا یک میکس تپ بسازید (آیا مردم هنوز این کار را انجام می دهند؟). در هر صورت، تا جایی که ممکن است به این آهنگ‌ها گوش دهید، مهارت‌های شنیداری و واژگان انگلیسی شما افزایش می‌یابد.

آهنگ های کودکانه برای یادگیری زبان انگلیسی

اگر به دنبال استفاده از آهنگ ها به عنوان راهی برای یادگیری مهارت های شنیداری انگلیسی هستید، بهترین مکان برای شروع استفاده از موسیقی کودکان است. اشعار و پیام ها اغلب ساده و تکراری هستند و درک آن را در اولین گوش دادن آسان می کنند. اگر در مورد سطوح CEFR تعجب می کنید، آهنگ های زیر را برای زبان آموزان سطح A1 و A2 توصیه می کنیم.

من یک قوری کوچک هستم

با آهنگی ساده و جذاب که به راحتی به یاد می‌آید و در مجموع 23 کلمه منحصربه‌فرد در شعر، “I’m a Little Teapot” یک آهنگ مقدماتی عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است.

عنکبوت بیتسی آن

یک قافیه مهد کودک در مورد یک عنکبوت کوچک دوستانه، “Itsy Bitsy Spider” یکی دیگر از آهنگ های عالی برای یادگیری واژگان ساده است. این شامل 19 کلمه منحصر به فرد است که همگی مربوط به طبیعت هستند و در زندگی روزمره ارزشمند هستند.

ردیف، ردیف، قایق خود را پارو کنید

شاید ساده ترین آهنگ در کل این لیست، «ردیف، ردیف، قایق خود را پارو کنید» یک انتخاب عالی برای مبتدیان انگلیسی باشد. این آهنگ به طور مداوم همان آیه را تکرار می کند و به ویژه مفید است زیرا حاوی مقدار زیادی R و L است. اینها حروفی هستند که تلفظ آنها برای بسیاری از دانش آموزان ESL دشوار است.

پل لندن در حال ریزش است

“پل لندن در حال سقوط است” انتخاب خوبی است زیرا اشعار ساده آن شامل هشت کلمه منحصر به فرد در اولین و معروف ترین بیت است. اگر احساس راحتی می کنید، می توانید آیات کمتر شناخته شده را نیز برای افزودن واژگان اضافی امتحان کنید.

آهنگ هایی برای یادگیری زبان انگلیسی برای سطح پیشرفته

در نهایت، در اینجا چند آهنگ برای زبان آموزان پیشرفته تر انگلیسی (سطح C1 و C2) آورده شده است. این ها آهنگ هایی با واژگان عامیانه و متنوع تر از آهنگ های ذکر شده در بالا هستند و حتی می توان از بسیاری از آنها برای یادگیری مفاهیم گرامر انگلیسی استفاده کرد.

برای این آهنگ‌ها، بهتر است با یک معلم انگلیسی آنلاین مطالعه کنید، که می‌تواند به اصول دستور زبان مربوطه اشاره کند و لغات عامیانه و/یا واژگان پیچیده را که در اشعار استفاده می‌شود، توضیح دهد.

Shake It Off اثر تیلور سویفت

در حالی که در ظاهر، “Shake It Off” یک آهنگ نسبتا ساده است، ما آن را بیشتر برای دانش آموزان انگلیسی زبان پیشرفته به جای متوسط ​​​​توصیه می کنیم، زیرا از کمی عامیانه استفاده می کند.

از مفهوم متنفران، بازیکنان و جعلی‌ها گرفته تا اصطلاحات خاص (“رعد و برق روی پای من”) و حتی ایده “تکان دادن آن”، این آهنگ راهی عالی برای دانش‌آموزان ESL برای آشنایی با واژگان روزمره است.

مرا شاید صدا کن اثر کارلی رائه جپسن

دلیلی وجود دارد که “Call Me Maybe” یکی از موفق ترین آهنگ های دهه 2010 است. آنقدر جذاب است که هرگز آن را از ذهن خود بیرون نخواهید آورد. همچنین برای زبان آموزان انگلیسی که در حال مطالعه زمان گذشته هستند عالی است. اشعار مسری هستند و مکرراً از زمان گذشته می گذرند، و آن را راهی عالی برای بهبود دستور زبان انگلیسی می کند.

خانه لگو اثر اد شیران

آهنگ Lego House اثر Ed Sheeran علاوه بر اینکه آهنگ زیبایی است، پر از لغات و عبارات منحصر به فرد است. بسیاری از این عبارات در زبان انگلیسی رایج هستند و بنابراین برای زبان آموزان ESL مفید خواهند بود.

All My Loving توسط The Beatles

“All My Loving” توسط The Beatles برای یادگیری لغات و گرامر عالی است. اشعار دارای 39 کلمه منحصر به فرد هستند، به علاوه تعداد زیادی ساخت افعال در زمان آینده برای کمک به تمرین زمان فعل وجود دارد. نه تنها این، بلکه یک آهنگ عاشقانه است که دانش‌آموزان ESL می‌توانند از آن برای غافلگیری عزیزان خود با سرناد به زبانی که در حال مطالعه هستند استفاده کنند.

یکی مثل تو نوشته ادل

آهنگ “Someone Like You” از Adele، یک آهنگ عالی برای دانش آموزان ESL پیشرفته است. این دارای بسیاری از کلمات و اصطلاحات جالب مانند “از آبی” و “زمان زندگی ما” است که حتی دانش آموزان انگلیسی پیشرفته ممکن است هنوز با آنها برخورد نکرده باشند. سایر کلمات و عبارات جالب عبارتند از “تلخ شیرین” و “روزهای شکوه”.

اگر من پسر بودم اثر بیانسه

آهنگ بعدی که ما به زبان آموزان پیشرفته انگلیسی توصیه می کنیم “If I Were a Boy” است. به زمان فاعلی چالش برانگیز می پردازد که چیزی دلخواه یا تصور شده را بیان می کند که واقعی نیست. همانطور که بیانسه در مورد اینکه اگر پسر بود چه کار می کرد خیال پردازی می کند، دانش آموزان ESL می توانند همه چیز را در مورد نحوه بیان خواسته های خود بیاموزند.

Outro

با تنوع زیادی از لغات واژگان جدید و مفاهیم ضروری دستور زبان، آهنگ های ذکر شده در بالا راهی عالی برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی شما، صرف نظر از سطح شما هستند. به اندازه کافی به آنها گوش دهید، آنها را به برنامه روزانه خود اضافه کنید، و مطمئناً انگلیسی شما بهتر خواهد شد.

اگر موسیقی را دوست دارید و آهنگ‌ها را مفید می‌دانید، چرا اشتیاق خود را به سطح بالاتری نبرید؟ یک معلم انگلیسی متخصص پیدا کنید که بتوانید با او درباره موسیقی صحبت کنید تا تمام جنبه های یادگیری زبان انگلیسی را تمرین کنید. معلم شما می تواند بر اساس آهنگ ها و هنرمندان مورد علاقه شما درس های متناسبی برای شما ایجاد کند تا یادگیری لذت بخش باقی بماند. تمامی آهنگ های معرفی شده را می توانید از این منبع دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا