گوناگون

مزایای شرکت در آموزشگاه زبان نسبت به یادگیری زبان به صورت خودآموز

روش های یادگیری زبان در عصر امروز بسیار متنوع است و به لطف پیشرفت روز افزون تکنولوژی همواره در حال افزایش نیز هست. شما می توانید با استفاده از کتاب ها، نرم افزار ها، یوتیوب، سی دی و … شروع به آموزش زبان نمایید. اما آیا این روش ها سریعترین روش برای یادگیری زبان هستند؟ قطعا شرکت در دوره های آموزش زبان و تحت نظارت یک استاد مجرب بودن شمارا سریعتر به مقصود و هدفتان می رساند.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با مزایای شرکت در آموزشگاه زبان نسبت به یادگیری زبان به صورت خودآموز صحبت کنیم.

مزایای شرکت در آموزشگاه زبان نسبت به یادگیری زبان به صورت خودآموز

1. نظارت مستقیم استاد

استاد هایی که در موسسات زبان کار می کنند برای آموزش زبان به زبان آموزان آموزش دیده اند. اساتید مجرب و خبره ای که می دانند در حالات مختلف چگونه رفتار کرده و در برخورد با زبان آموزان با شخصیت های گوناگون و متفاوت چه واکنشی نشان دهند. اساتید زبان دانش لازم برای توضیح واضح دستور زبان و ساختارهای زبان را دارند. در صورت شرکت در کلاس های آموزش زبان یادگیری لحجه و تلفظ ها برای شما آسان تر خواهد بود ومی توانید دستور های زبان پیچیده را به راحتی درک کنید.

2. فرصت بحث و گفتگو

شرکت در کلاس و گفتگو های گروهی قطعا در پیشرفت مهارت های زبانی شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. حتی اگر در کلاس های خصوصی نیز شرکت کنید شرکت در بحث ها و مکالماتی که توسط استاد هدایت می شود باعث پیشرفت دانش زبانی و مکالمات شما می شود.

3. دروس طبقه بندی شده

از دیگر مزایای شرکت در کلاس های زبان، تدریس دروس بر اساس یک طبقه بندی مشخص و استاندارد است بدون اینکه زبان آموزان خسته شوند. این امکان فشار برنامه ریزی را از دوش زبان آموزان بر میدارد و در این صورت زبان آموزان بدون فکر و استرس برنامه ریزی فقط به مطالعه می پردازند.

4. در اختیار داشتن منابع

یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس های آموزش زبان در آموزشگاه، در اختیار داشتن منابع مشخص برای مطالعه است. بسیاری از زبان آموزان که به صورت خود آموز شروع به مطالعه می کنند بین منابع مختلف احساس سردرگمی می کنند. مزیت شرکت در دوره های زبان آموزشگاه این است که شما منابع را در اختیار دارید و نیازی به فکر کردن به منابعی که باید مطالعه کنید ندارید.

5. انگیزه

با شرکت در کلاس های آموزش زبان ناخود آگاه انگیزه ی ادامه دادن پیدا می کنید و دست از مطالعه بر نمیدارید. بسیاری از زبان آموزان وقتی به تنهایی مطالعه می کنند سخت کوشی لازم را ندارند، به عبارتی به خود سخت نمی گیرند. ولی زمانی که در دوره ی زبان شرکت می کنید، خود را ملزوم به انجام یکسری تکالیف می دانید و این باعث پیشرفت شما به مرور زمان می شود.

کدام آموزشگاه زبان؟

پیشنهاد ما شرکت در دوره های آموزش زبان حضوری و آنلاین آموزشگاه زبان دهخدا واقع در غرب تهران است. آموزشگاه دهخدا با بهره گیری از تیم مدیریتی و اساتید مجرب و متعهد زبان آموزان عزیز را در مسیر آموزش زبان یاری کرده و این مسیر را برای آنها هموار تر می سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا