مقالات

چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل cp رایگان بگیریم؟

بسیاری از بازیکنان به دنبال راهی برای اینکه چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل cp رایگان بگیریم؟ هستند. بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از پرفروش ترین ها در رده بتل رویال است. این بازی بیش از 100 میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است، که این یک رکورد بینظیر است!

این بازی به بازیکنان خود نوع خاصی از ارز درون بازی به نام سی پی را ارائه می دهد. بازیکنان از این ارز برای خرید بلیط جنگ، لباس های رنگارنگ و پوسته اسلحه استفاده می کنند. با این حال، برخی از بازیکنان نمی توانند ارز CP را بپردازند. به همین دلیل، بسیاری از بازیکنان به دنبال راهی برای دریافت cp رایگان برای کالاف هستند. برای حل این مشکل برای بازیکنان، در اینجا چند نکته آسان در مورد آن آورده شده است. پس تا انتها با ما همراه باشید.

در بازی کالاف، دریافت سی پی برای بازیکنان بسیار مهم است. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل (https://game30t.com/call-of-duty-mobile-cp/)، بازی کامپیوتری معروف Call Of Duty است، که می توانید آن را به راحتی دریافت کنید. از زمان انتشار در سال 2019، Call of duty Mobile در رتبه های بالاتری قرار گرفته و به رقیبی برای بازی هایی مانند Battlegrounds Mobile India و Free Fire تبدیل شده است.

مانند PUBG و Free Fire، Call of duty Mobile نیز دارای یک ارز درون بازی به نام CP است که به بازیکنان اجازه می‌دهد پوسته‌های سلاح، لباس‌ها و پاس‌های نبرد را خریداری کنند. بنابراین، بازیکنان باید بدانند که چگونه CP رایگان در کالاف دریافت کنند.

هدیه های کالاف را دریافت کنید!

اولین نکته برای دریافت CP رایگان در کالاف دیوتی موبایل این است که به این هدیه بپیوندید. صفحات اینستاگرام و کانال های یوتیوب زیادی وجود دارند که هدایای روزانه را در پلتفرم خود میزبانی می کنند. این کانال روزانه میزبان اتاق های ویژه مخاطبان خود است و به آنها هدایایی رایگان می دهد که عمدتاً CP رایگان call of duty Mobile است. بازیکنان همچنین می توانند صفحاتی را در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام پیدا کنند تا در هدایای رایگان شرکت کنند. با کمی شانس، بازیکنان می توانند جوایز را ببرند.

دریافت سی پی رایگان با Google Opinion Rewards

Google Opinion Rewards یک برنامه قانونی است که به کاربران خود پول نقد واقعی ارائه می دهد. این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار کاربر پسندی دارد و با اکثر گوشی های هوشمند سازگار است. در این برنامه، کاربران باید قبل از پاداش دادن به کاربران خود با مقداری پول نقد در حساب Google خود، به نظرسنجی ها پاسخ دهند. پول نقد را می توان برای خرید ارز CP درون بازی و بازخرید برای سلاح های قابل ارتقا و موارد دیگر، از جمله بلیط های جنگ و سایر لباس ها استفاده کرد.

کسب امتیاز کالاف دیوتی پ از طریق Google Opinion Rewards یکی از سنتی ترین و قابل اعتمادترین راه ها است. این را می توان با استفاده از گزینه موجودی Google Play برای دریافت CP در کالاف انجام داد. این فرآیند رایگان است. در حالی که سایر برنامه های GPT به دلیل نظرسنجی های مکرر خود شناخته شده اند، Google Opinion Rewards همچنان یک پلت فرم قابل اعتماد است. به بازیکنان نظرسنجی های ساده داده می شود و پس از تکمیل آنها می توانند درآمد کسب کنند که می توانند از آن برای خرید CP درون بازی استفاده کنند.

منظم بودن این مطالعات و جوایزی که بازیکنان دریافت می کنند ممکن است متفاوت باشد. هنگامی که آنها مقدار مورد نیاز اعتبار را جمع کردند، می توانند بلافاصله از آن برای شارژ مجدد CP درون بازی استفاده کنند. بازیکنان باید ابتدا برنامه را دانلود کنند و به چند سوال اساسی در مورد خودشان پاسخ دهند. اگرچه این روش کمی کند است، اما روشی قابل اعتماد برای دریافت رایگان CP است. این برنامه در گوگل پلی استور دارای رتبه 4.4 ستاره است و بیش از 50 میلیون نصب دارد.

به بازیکنان توصیه می‌شود از وب ‌سایت یا برنامه تولید کننده CP موبایل سی پی کالاف دیوتی موبایل که شایعه شده است، بازدید نکنند. همه این وب سایت ها و برنامه ها جعلی هستند و هیچ مزیت رایگانی برای کاربران ارائه نمی دهند. با این حال، کاربر ممکن است مشخصات شخصی خود مانند شناسه و رمز عبور را به صاحب وب سایت فاش کند.

برنامه ها و وب سایت های GPT

اپلیکیشن و وبسایت Get-Paid To به بازیکنان برای انجام کارهای مختلف مانند پاسخ دادن به نظرسنجی ها، تماشای فیلم ها، دانلود برنامه ها و موارد دیگر امتیاز می دهد. Swagbucks، PollPay، و Prize Rebel چند نمونه محبوب هستند. گیمرها می توانند یکی از سایت ها یا برنامه های GPT ترجیحی را انتخاب کنند؛ زیرا در اصل آنها تقریباً یکسان هستند.

روش پول نقد معمولا بسته به کشور کاربر متفاوت است. معمولاً، آن‌ها می ‌توانند پس از جمع ‌آوری مقدار مشخصی سکه ‌های پاداش، از کارت‌های هدیه Google Play استفاده کنند و سپس از آن‌ها برای خرید ارز درون بازی استفاده کنند. مانند اکثر بازی های سبک خود، COD Mobile مجموعه بزرگی از اقلام پوستی را ارائه می دهد. بازیکنان می توانند بیشتر آیتم های انحصاری را از طریق CP، یکی از ارزهای درون بازی، کسب کنند.

نتیجه گیری

مقاله بالا چند روش موثر برای کسب CP رایگان در COD Mobile را با شما به اشتراک گذاشته است. مهم است که توجه داشته باشید که مطلقاً از مدهای غیرقانونی برای کسب CP استفاده نکنید؛ زیرا آنها به سادگی غیرقانونی هستند. هر بازیکنی که با استفاده از این ابزارها پیدا شود برای همیشه از حساب کالاف دیوتی خود محروم خواهد شد. امیدوارم که در این مقاله پاسخ سوال خود که چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل cp رایگان بگیریم؟ را دریافت کرده باشید. از صبوری شما سپاس گذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا