معرفی بازی جدید

بهترین بازی‌های کامپیوتر برای یادگیری زبان انگلیسی

آیا یادگیری زبان با بازی‌ها کامپیوتری امکان پذیر است؟ یا صرفا برای وقت گذرانی است. قطعا بازی‌هایی که به زبان انگلیسی هستند میتوانند در روند یادگیری زبا انگلیسی به شما کمک کنند. حتی دیدن فیلم‌های انگلیسی، تاثیر بسزایی در یادگیری زبان انگلیسی و آموزش لغات انگلیسی شما دارد. اما هیچ وقت نمیتواند روش اصلی یادگیری زبان برای شما باشد. در لیست زیر بهترین بازی‌هایی که میتواند به روند یادگیری زبان انگلیسی شما کمک کند را برای شما آورده‌ایم.

1-بازی stepup (استپ آپ) نقشه گنج زبان انگلیسی

وب سایت آکادمی روان یکی از پرتلاشترین مجموعه‌ها در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که بازی را طراحی کرده مخصوص یادگیری زبان انگلیسی و دوره‌ای تحت عنوان است آپ (یک قدم بالاتر) را طراحی و داخل این بازی گذاشته است. این بازی شامل هفت مرحله است و شما با گذراندن هر مرحله کلیدی را بدست میاورید که در مرحله آخر برای رسیدن به هدیه اصلی نیاز به این کلید دارید. در هر مرحله شما بخش‌های مهمی از زبان انگلیسی را یاد میگیرید.

برای شروع بازی استپ آپ اینجا کلیک کنید و بازی را شروع کنید.

2- مجموعه بازی‌های GTA

Grand Theft Auto مجموعه‌ای از بازی‌های اکشن ماجراجویی است که توسط دیوید جونز و مایک دیلی ساخته شده است. این مجموعه بازی‌ها به دلیل مکالمات روزمره‌ای که دارند و انجام خود بازی، باعث می‌شود که به خوبی مکالمات را یاد بگیرید.

3- مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل (Resident Evil)

اگر عاشق بازی‌های ترسناک هستیند این بازی به شما پیشنهاد می‌شود، چون علاوه بر ترسناک بودن باید باهوش نیز باشید! این بازی نیز به دلیل مکالمه‌هایی که دارد میتواند انتخاب خوبی برای یادگیری زبان شما باشد.

4- مجموعه بازی‌های کالاف دیوتی

این بازی نیز سبک اکشن و مبارزه است، اگر علاقه مند به این سبک بازی‌ها هستید این بازی برای شما مناسب است زیرا مکالمه‌های زیادی در آن وجود دارد.

5- مجموعه بازی‌های خدای جنگ

God of War یک فرنچایز اکشن ماجراجویی است که توسط David Jaffe در استودیوی سانتا مونیکا سونی ساخته شده است. این بازی در سال 2005 در کنسول بازی های ویدئویی پلی استیشن 2 آغاز شد و به عنوان پرچمدار برند پلی استیشن تبدیل شد.

6- بازی Mass Effect 2

Mass Effect 2 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط BioWare توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس 360 در سال 2010 و برای پلی استیشن 3 در سال 2011 منتشر شده است. این دومین قسمت از مجموعه Mass Effect و دنباله ای بر آن است.

7- BioShock Infinite

BioShock Infinite یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Irrational Games توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است.

8- فوتبال PES یا FIFA

مجموعه‌ بازی‌ها فوتبال هم میتواند برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب باشد چون مدام مکامله‌ها در حال تکرار هستند و به خوبی میتوانید آن‌ها را یاد بگیرید.

9- Assassin’s Creed 3

بازی اساسینز کرید 3 نیز در مورد استقلال آمریکا است و بسیار بازی جذابی است! و کمک شایانی به یادگیری انگلیسی شما می‌کند.

10- Hitman 2

باز ی هیتمن هم جزو بهترین بازی‌ها پی سی در سال‌های اخیر قرار گرفته است و به خاطر مکالمه‌های زیاد که دارد که میتواند به شما کمک بسیاری بکند.

11- جنگ‌های صلیبی یک

این بازی هم میتواند در لیست بازی‌های جذاب و کمک کننده به زبان انگلیسی در نظر گرفت. اما توجه داشته باشید مکامله‌های آن‌ها مدام در حال تکرار هستند و همین دلیل میتواند به شما کمک بسیاری بکند.

12- Far Cry 3

Far Cry 3 یک بازی شوتر اول شخص، محصول سال 2012 است که توسط Ubisoft Montreal ساخته شده و توسط Ubisoft منتشر شده و سومین قسمت از سری اصلی Far Cry به حساب می‌آید.

13- Half-Life 2

این بازی از نظر  گرافیکی کیفیت کمتری نسبت به بقیه بازی‌ها دارد اما مکالمه‌های انگلیسی این بازی برای یادگیری زبان مناسب است.

14- Mafia

Mafia: The City of Lost Heaven یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی محصول سال 2002 است که توسط استودیو Illusion Softworks ساخته شده و توسط Gathering of Developers منتشر شد. این بازی علاوه بر هیجان، تاثیر بسیار زیادی بر یادگیری زبان انگلیسی شما نیز دارد.

15-Mass Effect 2

Mass Effect 2 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط BioWare توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس 360 در سال 2010 و برای پلی استیشن 3 در سال 2011 منتشر شده است. این دومین قسمت از مجموعه Mass Effect و دنباله ای بر آن است.

Bayonetta -16

Bayonetta یک تجربه هک اند اسلش سریع و نفس‌گیر است که در آن با هدایت کاراکتر بایونتا و به‌لطف قابلیت‌های متنوع و گسترده‌ای که بازی در اختیارتان می‌گذارد، ساعت‌ها هیجان خالص از جنس کشتن دشمنان کوچک و بزرگ را پشت سر خواهید گذاشت.

سخن آخر

در این مطلب سعی شد که سری بازی‌هایی که میتواند در مسیری یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک کند را به شما معرفی کنیم. اما توجه داشته باشید که صرف بازی کردن نمیتواند به زبان انگلیسی را یاد بدهد! حتما در کنار آن دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، تمرین و راه‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی را در نظر داشته باشید. همچنین بازی‌ها نقش بسزایی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان دارند. شما هم اگر بازی میشناسید که به نظر شما برای آموزش زبان انگلیسی مناسب است، در کامنت‌ها معرفی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا