معرفی بازی جدید

معرفی بازی PUBG Mobile برای گوشی های اندروید به همراه لینک دانلود و تریلر بازی

کافیه نگاهی به اطرافتون بندازید تا ببینید امروزه تقریبا همه آدما چه کوچیک و چه بزرگ به گوشی‌های هوشمند دسترسی دارند و حتی اگه گیمر نباشند، اما دست کم، یه بازی روی گوشیشون نصب کردن تا مواقع بیکاری، وقتشونا با همون بازی بگذرونن. بنا به درخواست برخی کاربران در این پست ما تصمیم گرفتیم تا یکی از بهترین بازی های اندروید که شما می توانید بصورت آنلاین این بازی را اجرا کنید بهتون معرفی کنیم و لینک دانلودش رو هم در اختیارتون قرار بدیم. پس با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

نگاهی اجمالی به بازی PUBG Mobile:

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم اندروید بازی پابجی است که سرعت عمل گیمر و گاهاً تدابیر او نقش بسیار مهمی در اجرای بهتر این بازی دارد. در این بازی ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه بزرگ و بدون هیچگونه تفنگ یا تجهیزات رها می‌شوند و افراد وظیفه دارند تا با زیر و رو کردن محیط، اسلحه و مهمات به دست بیاورند و به جان یکدیگر بیفتند! در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند. در نهایت تنها فردی که بتواند زنده بماند، برنده مسابقه خواهد بود. PUBG Mobile را می‌توانید به صورت تک‌نفره یا همراه با دوستان خود بازی کنید.

آموزش نصب بازی PUBG بر روی موبایل:

≡ لینک دانلود بازی PUBG Mobile

از دست ندهید: دانلود رایگان 5 تریلر جذاب بازی جاست کاز 4 ( Just Cause 4)

مهم ترین ویژگی های بازی PUBG Mobile:

  • گرافیک HD عالی
  • طراحی فوق العاده محیط بازی
  • امکان پرتاب بالستیک های واقعی
  • وجود طیف گسترده ای از سلاح ها
  • جلوه های صوتی 3D با کیفیت بالا و مهیج
  • وجود وسایل نقلیه مختلف برای جابجایی کاراکترها و وسایل
  • بهره مندی از مکانیزم های قوی ضد تقلب و اجرای عادلانه بازی
  • ‏فرماندهی وسایل نقلیه مختلف (قایق، موتورسیکلت، انواع خودرو) برای شکار دشمنان
  • و …

شما بعد از نصب بازی و اتصال به اینترنت وارد یک فضای تیره و پر از خشونت خواهید شد که با استفاده از جلوه های صوتی با کیفیت، حس نبردهای سهمگین را به خوبی القا میکند. یک میدان جنگی پیش رویتان است که از روی نقشه میتوانید آنرا مشاهده کرده و محیط های مختلف را به همراه جزییات بررسی کنید. از میان طیف گسترده ای از سلاحهای گرم، نمونه های موردنیازتان را انتخاب کرده و با همکاری سایر هم تیمی ها به پیش بروید. از چت صوتی برای هماهنگی بین اعضاء استفاده کرده و با دعوت از دوستان خود، تیمی قدرتمند ایجاد کنید. سوار بر وسایل نقلیه شده و بین مکان های نبرد جابجا شوید. شما میتوانید با انجام یک کار گروهی هدفمند برای نابودی دشمنان تلاش کرده و با تیراندازیهای دقیق آنها را از بین ببرید.

همچنین بخوانید: بهترین بازی‌های اکشن تیراندازی اول شخص pc در سال 2018-2019

تصاویری از محیط بازی PUBG:

تریلر بازی پابجی موبایل:

 کاربران گرامی!  چنانچه در مورد بازی PUBG Mobile سؤال یا ابهامی دارید می توانید در بخش نظرات از ما بپرسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا