گوناگونمقالات

بهترین شخصیت های سریال Stranger Things

جویسی بایرز

در اعماق وجود، جویس بایرز قلب و روح Stranger Things است. وینونا رایدر باورنکردنی یکی از بهترین بازی های خود را در نقش مادری مضطرب و مصمم به جاناتان و ویل می دهد که هر کاری برای خانواده اش انجام می دهند. او قوی‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و نیرویی است که می‌توان با او در نظر گرفت، و برای محافظت از بچه‌هایش، دوستانشان و جامعه‌اش تا حد زیادی تلاش کرده است. طرفداران جویس و جیم هاپر را با هم دوست دارند و رابطه آنها به یک عنصر کلیدی در طرح سریال تبدیل شده است. در فصل 4 جلد 1، جویس تقریباً تمام فصل را صرف تلاش برای رسیدن به روسیه و نجات هاپر می کند.

استیو هرینگتون

دوست پسر سابق نانسی ویلر و دوست داستین هندرسون و یکی از شخصیت های بامزه فیلم، استیو هرینگتون است.با توجه به گفته دبیرستان هوکینز، این در حالی است که استیو بسیار محبوب است ولی مشکلی برای همکاری با افراد نامناسب ندارد و مخاطبین فیلم به همین خاطر او را دوست دارند. استیو در حال کار در Scoops Ahoy ، در فصل سوم دیده شده است.بستنی فروشی واقع در مرکزخرید استارکورت ، مکانی که استیو با دوستش رابین ملاقات کرد، و این بستنی فروشی مکانی برای صحنه های خنده دار و به یاد ماندنی استیو شد.

مایک ویلر

فین ولفهارد نقش یک و تنها مایک ویلر را بازی می کند که رهبر گروه دوستانش و یکی از شخصیت های اصلی نمایش است. مهم نیست که چه نیروی شیطانی هاوکینز را تهدید می کند، مایک دوستانش را در مبارزه برای محافظت از شهر و عزیزانشان رهبری می کند. او با Eleven رابطه نزدیکی برقرار می کند و در طول نمایش، این دو در نهایت یک رابطه عاشقانه را آغاز می کنند. نمایش بدون او امکان پذیر نخواهد بود، و فین ولفهارد در ایفای نقش این نوجوان بسیار عالی عمل می کند. مایک به راحتی یکی از محبوب ترین شخصیت های Stranger Things است.

مکس میفیلد

اگرچه او یکی از اعضای اصلی بازیگران نیست، اما بازی Sadie Sink در نقش مکس میفیلد از هر نظر طرفداران را جذب کرده است. او زمانی که برای اولین بار در فصل 2 معرفی شد، تنها بود، اما به سرعت با یازده، مایک، داستین، ویل، و به خصوص لوکاس، که در نهایت با او قرار می‌گیرد، پیوند نزدیکی برقرار می‌کند. گذشته مکس آشفته است و در فصل 4 جلد 1، ما می بینیم که چگونه مرگ برادرش بیلی همچنان او را آزار می دهد. مکس از اولین اپیزودش همیشه یک شخصیت مهم در سریال بوده است، اما او در این فصل گذشته واقعا درخشید و مسلماً در بهترین صحنه سریال در پایان فصل 4، قسمت 4 با عنوان “بیلی عزیز” بازی کرد.

یازده

زمانی که فیلم Stranger Things، برای بار اول منتظر و پخش شد، میلی بابی براون توانست جهان را شوکه و هیجان زده کند و به خاطر بازی باورنکردنی اش در Eleven ، یک شبه ستاره سینما شد. شخصیت او در این فیلم به بخشی از فرهنگ های پاپ تبدیل شد و همچنین یکی از قابل تشخیص ترین جنبه های سریال است.این شخصیت پس از بزرگ شدن در آزمایشگاه ملی هاوکینز از توانایی های ماوراء طبیعی برخوردار است و قدرتی بیش از آنچه که هرکسی می تواند تصور کند دارد. 11 از آزمایشگاه فرار می کند و باید خود را با دنیای واقعی وفق دهد در حالی که هنوز با Demogorgons و The Upside-Down مبارزه می کند. براون نیروگاه یک هنرپیشه است و هیچ کس دیگری نیست که بتوانیم به جز او نقش Eleven را تصور کنیم. طرفداران مشتاقند ببینند بعد از پایان دراماتیک و غافلگیرکننده فصل 4 جلد 1 چه اتفاقی برای او خواهد افتاد.

جیم هاپر

جیم هاپر باورنکردنی با بازی دیوید هاربر در رتبه اول لیست قرار دارد. او رئیس پلیس در هاوکینز و مهمتر از آن یک پدر و سرپرست شگفت انگیز برای یازده است. او را مانند خودش دوست دارد و با توجه به شرایطش مطمئن می شود که زندگی امن و عادی داشته باشد. هاپر در طول نمایش با بسیاری از مسائل خودش سر و کار دارد که شایع ترین آنها مرگ دخترش و افسردگی و احساس گناهی است که به خاطر آن با آن مواجه است. درست مانند Eleven که به او نیاز داشت، هاپر نیز به او نیاز داشت، و هر دو با هم سعی می کنند یکدیگر را بسازند و در عین حال از یکدیگر و همه هاوکینز محافظت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا