ویدیو (تریلر بازی ها)

دانلود رایگان 7 تریلر بازی metro Exodus

metro Exodus نام یکی دیگر از بازی های اکشن است که توسط استودیو بازی سازی 4A Games طراحی و به صورت رایگان انتشار یافته است. بازی metro Exodus توانسته امتیاز بالایی را در گوگل پلی بدست آورد. دراین مطلب می خواهیم 7 تریلر بازی metro Exodus را برای شما علاقمندان به اشتراک بگذاریم.

گذری بر بازی metro Exodus:

بیشتر اتفاقات این بازی در قطار رخ می‌دهد. Exodus به‌معنی هجرت و سفری گروهی است که خب یک نام‌گذاری منطقی برای این بازی است؛ چرا که داستان نسخه جدید مترو در رابطه با سفری برای پیدا کردن جایی عاری از رادیواکتیو و موجودات جهش‌یافته است. آرتیوم، شخصیت اصلی نسخه‌های پیشین در این قسمت هم حضور دارد و بازی از جایی آغاز می‌شود که وی، تاکید دارد می‌توان در ورای مسکو ویران‌شده در اثر انفجارات اتمی، جایی برای زندگی کردن به دور از تبعات انفجاری اتمی پیدا کرد که البته این ایده خیلی استقبال سایرین را در پی ندارد! با این حال در نهایت اتفاقات به‌گونه‌ای رقم می‌خورند که آرتیوم و چند تن از دوستانش از جمله میلر و آنا، همسر آرتیوم، سفری را برای پیدا کردن این بهشت موعودِ عاری از ویرانی جنگ آغاز می‌کنند.

بازی-مترو1

طی بازی به چند منطقه جداگانه سفر می‌کنید که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ جغرافیایی مخصوص به خودشان را داشته و جزییات گیم‌ پلی نیز در آن‌ها متفاوت است. هر کدام از این مراحل از چند ماموریت اصلی و تعدادی ماموریت جانبی تشکیل شده است. نکته جالب در رابطه با ماموریت‌های جانبی Exodus به جزییات بالای آن‌ها برمی‌گردد. برای مثال، انجام اکثر آن‌ها می‌تواند تاثیرات مستقیمی را روی پایان بندی بازی بگذارد و همین قضیه بهانه خوبی می شود تا شما به بیشتر مناطق بازی سرک کشیده و رازهای آنرا کشف کنید.

برخی از ویژگی های بازی metro Exodus:

  • داستان عالی
  • نوآوری در گیم پلی
  • شخصیت های دوست داشتنی
  • حفظ المان های اصلی سری مترو

حتماً بخوانید: دانلود بازی PUBG برای پلتفرم Xbox One ، pc و Android بهمراه 6 تریلر جذاب

1- تریلر بازی metro Exodus

2- تریلر بازی Metro Exodus

3- تریلر سلاح های بازی Metro Exodus

4-تریلر سلاح های ویژه بازی Metro Exodus

5- بهترین تریلر سال تا الان تریلر بازی metro exodus

همچنین ببینید: دانلود رایگان 5 تریلر جذاب بازی جاست کاز 4 ( Just Cause 4)

6- گیم پلی و تریلر بازی metro Exodus:

7- گیم پلی تریلر بازی مترو اکسداس

حرف آخر!

کلیت داستان بازی metro Exodus، یعنی سفری که بازیکنان را به ماجراجویی در چهار فصل از سال وا می‌دارد، قابل قبول و مناسب است و کشش لازم را هم برای جذب مخاطب دارد. اگر شما هم بعد از دیدن این فیلم ها عاشق این بازی شده اید حتما! این بازی را دانلود کنید و بههمراه با این گروه سفرهای ماجراجویانه جدیدی را تجربه کنید.

آماده پاسخگویی به سؤالات مرتبط شما عزیزان هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا