مقالات

راهنمای مبتدیان برای بازی

من ایده شلیک به سر مردم را دوست ندارم. چه بازی هایی انجام دهم؟

بازی های خوب فراوانی برای صلح طلبان وجود دارد. Animal Crossing به شما این امکان را می دهد که به جزیره ای متروک فرار کنید، سفالگری در مورد ماهیگیری و باغبانی، و ساخت و خرید مبلمان برای تزئین بهشت ​​خود. Life is Strange داستانی است که در دوران بلوغ به سبک ماجراجویی انتخاب کنید، جایی که می توانید زمان را به عقب برگردانید تا تصمیمات شرم آور نوجوان را لغو کنید. Stardew Valley شما را مجبور می کند که به حومه شهر فرار کنید تا زندگی جدیدی در مزرعه بسازید، محصولات کشاورزی بکارید و برداشت کنید، از گاوها و مرغ ها مراقبت کنید و با همسایگان جدید خود دوست شوید. در The Sims 4 می توانید خانه های رویایی بسازید و افراد رایانه را در زندگی روزمره خود راهنمایی کنید. بازی رانندگی Forza Horizon 4 شما را در خیره کننده ترین مناطق جزایر بریتانیا می برد.

اگر وارد یک قرنطینه دیگر شویم، چه بازی‌های خوبی می‌توانم با دوستانم انجام دهم، وقتی همه در انزوا هستیم؟

میتوان گفت که تقریبا بازی های چند نفره این اجازه را به شما میدهد که بتوانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید، پس در این بازی وجود فاصله مشکلی ندارد. Animal Crossing یک بازی ستاره ای قرنطینه بود: این بازی بسیار آرام بخش است، در آن هشت نفر میتوانند در جزیره بنشینند ، با یکدیگر گپ بزنند، ماهیگیری کنند و مشغول تجارت باشند. اگر به دنبال یک بازی رقابتی هستید Fall Guys یک پیشنهاد خوب و نوعی بازی خنده دار است.  در Sea of ​​Thieves می توانید دزدان دریایی، قایقرانی در دریاها، شکار گنج و شلیک توپ به کشتی های دیگر را بازی کنید. Minecraft، باز هم، مکانی کم فشار برای معاشرت و کاوش است. در Rocket League شما با ماشین های کنترل از راه دور فوتبال بازی می کنید که به همان اندازه که به نظر می رسد خنده دار است. حتی می توانید Mario Kart را به صورت آنلاین در خانه های مختلف بازی کنید.

بازی با گوشی من چطوره؟ آیا Candy Crush حساب می شود؟

Candy Crush یکی از محبوب ترین و سودآورترین بازی های جهان است اما این بدان معنا نیست که یکی از بهترین بازی های موجود است. چیزهای جالب دیگری برای بازی در تلفن وجود دارد، مانند Assemble With Care، که در آن اشیاء زیبا را تعمیر می‌کنید و در مورد افرادی که به آنها تعلق دارند یاد می‌گیرید. یا ساسکواچ یواشکی یتی باشید، گرفتار نشوید. یا آسمان بسیار آرامش بخش: فرزندان نور، جایی که شما در اطراف مکان های رویایی زیبا پرواز می کنید و از مناظر دیدن می کنید.

آیا راهی برای بازی‌سازی سرگرمی‌های قرنطینه موجود شما وجود دارد – مثلاً دویدن و پختن غذا؟

اگر نان های خود را در اینستاگرام پست می کنید، در حال بازی سازی آن هستید  واقعاً لایک ها و بازدیدها جز امتیاز و امتیازات بالا چیست؟ Pokémon Go راه خوبی برای بازی کردن پیاده روی شما با جمع آوری موجودات در حین حرکت است. زامبی ها، بدوید! به شما این امکان را می دهد که دویدن های خود را در یک پسا آخرالزمان ویروسی به ماموریت های نجات تبدیل کنید (اگرچه ممکن است در شرایط آب و هوایی فعلی کمی واقعی باشد).

اگر مردم در خانه بازی می کنند به وای فای بهتری نیاز دارم؟

زمانی که نوجوان بودم، زمانی که خانواده ام نیاز داشتند با تلفن صحبت کنند من دستگاه مودم را از دست می دادم. و در حال حاضر نوجوانان باید برای بارگیری و به روز رسانی Fortnite به خاطر تماس های زوم کاری چندین سال صبر کنند. انتخاب سرعت های اتصال 10 تا 50 مگابیت بر ثانیه برای بازی های آنلاین و پخش ویدئوهای شما بدون استرس و بهترین گزینه است و یک توسعه دهنده وای فای یا اتصال کابل اترنت از روتر شما به کنسول شما پوشش را تضمین می کند.

چگونه می توانم بازی خود را به بهترین نحو مدیریت کنم تا بر سلامت روانم تأثیری نگذارد؟

اختلال بازی نادر و نادرست است که 1 تا 3 درصد از بازیکنان را تحت تأثیر قرار می دهد، اما وجود دارد. اگر شما یا شخصی که می‌شناسید، به جای لذت بردن، تا حدی که شروع به تأثیرگذاری بر روابط حرفه‌ای یا شخصی می‌کند، به بازی اجباری متمایل شوید، پزشکان عمومی می‌توانند بیماران را برای کمک متخصص ارجاع دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا