مقالات

بهترین تنظیمات فری فایر (هدشات ، کنترل ، بیسیک) + کامل ترین آموزش

گارنا فری فایر نسلی از بازی های موبایل بوده که هم آنلاین می باشد و هم دارای ارز اختصاصی است. یک میدان مبارزه داشته که سبک زندگی و بقا در آن جریان دارد. پیروزی در آن به معنای گذشتن از حد خاصی نیست. بلکه پیروزی در فری فایر فقط و فقط به معنای زنده ماندن است. نحوه شلیک کردن، هدشات زدن، سرعت شلیک، میزان وضوح و روشنایی صفحه و … تنظیم می شود. توانمندی و ویژگی های جسمانی افراد با هم فرق دارد. بر این اساس، هر گیمر به شیوه ای خاص مبارزه کرده و در میدان عکس العمل نشان می دهد. برای ایجاد تغییر در برنامه بازی مطابق با دلخواه بازیکن، از بخش تنظیمات بهره گرفته می شود. به کمک این بخش از بازی می توانید هر آن چه که باب میلتان نیست را تغییر دهید. بدین شکل مثل حرفه ای ها عمل کرده و بازی راحت تری را از خود به نمایش می گذارید.

تنظیمات فری فایر

به نظر شما بهترین تنظیمات فری فایر چیست؟ اصلا این بخش از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟ بهترین تنظیمات فری فایر تنظیماتی است که بازیکنان بخوبی بتواند بر بازی تسلط داشته باشند. به نظر می رسد در این خصوص افراد حرفه ای و مبتدی نسبت به هم دارای تفاوت هایی هستند. برای این که بتوانید این بخش  را به خوبی تنظیم کنید، باید با قسمت های مختلف آن آشنایی داشته باشید. به خصوص این که زبان این برنامه انگلیسی است و باید معنای هر گزینه را بدانید. در این صورت به خوبی می دانید که باید چه کاری انجام دهید. در این جا سعی می شود بخش تنظیمات واکاوی شود و یک شیوه تنظیمی بهینه ارائه می شود. البته شما همچنین می توانید برای بازی بهتر خرید جم فری فایر ارزان را امتحان کنید. بخش تنظیمات با آیکون چرخ دنده و عنوان SETTINGS  در بازی فری فایر مشخص شده است. بیایید وارد این چرخ دنده و قسمت های مختلف آن شویم.

·      BASIC

اولین قسمت از بخش تنظیمات فری فایر، بخشی تحت عنوان BASIC  می باشد. در این بخش چندین گزینه به چشم می خورد. اولین بخش مربوط به زبان بازی است. می توانید آن را روی هر زبانی که خواستید تنظیم نمایید. گزینه دوم مربوط به تنظیم فاصله دکمه های بازی است. ترجیحا این قسمت روی SHOW    گذاشته شود. بدین طریق دکمه ها همیشه به حد کافی از هم دور خواهند بود و شما اذیت نمی شوید. مهم ترین قسمت های این بخش همین موارد می باشد.

·      SENSITIVITY

دومین قسمت از تنظیمات فری فایر مربوط به بخش حساسیت و یا هدشات می باشد. در این جا برای هر گزینه درجات و محدوده های مختلفی وجود دارد. هدشات زدن در فری فایر یک راهکار مناسب و سریع برای از میان برداشتن دشمن است. در این جا، بهترین تنظیمات هدشات همانند موارد زیر خواهد بود. البته این تغییرات را با کمک اتاق تمرین به درجه مناسب خود تبدیل نمایید. ببینید در کدام درجه، هدشات حرفه ای تر و دقیق تری دارید.

  • General: 100
  • Red dot: 95
  • 2x Scope: 91
  • 4x Scope: 81
  • Sniper Scope: 72

·      CONTROLS

سومین قسمت از تنظیمات فری فایر، بخش کنترل می باشد. این بخش شامل امکانات گسترده و زیادی است. برای بازیکنان ضعیف و حرفه ای بخش کارآمدی تلقی می شود.

  • Aim Precision: گزینه اول مربوط به هدف گیری است. آن را روی Default قرار دهید.
  • Left Fire Button: گزینه دوم برای ایجاد دکمه های شلیک است. دکمه شلیک را روی Scope only تنظیم نمایید.
  • Quick Switch Weapon و Quick Reload : گزینه سوم و چهارم در ارتباط با دکمه های تعویض تیر هستند. آن ها را روی Off یا On  تنظیم کنید. این موارد  به خودتان بستگی دارد.
  • AWM Sniping: گزینه پنجم در مورد سرعت اسنایپینگ است. آن را روی حالت نرمال بگذارید.
  • Vehicle Controls: گزینه ششم متعلق به انتخاب دکمه ماشین می باشد. یکی از گزینه های two handed و یا one handed  را انتخاب کنید.
  • Auto-Parachute: گزینه هفتم متعلق به پرش از هواپیما است. نحوه فرود را انتخاب می کند. آیا می خواهید اتوماتیک باشد یا خودتان این کار را انجام دهید؟ انتخاب کنید.
  • In-Game Tips: گزینه هشتم متعلق به انتخاب مکان هشدار است. دو گزینه متفاوت که شما را به شکل های مختلفی از یک هشدار آگاه می کند‌.
  • Damage Indicator: گزینه نهم مربوط به نشانگر دمیج و آسیب اسلحه است. می توانید نشانگر آن را نمایش دهید یا نه. این مورد نیز به خودتان بستگی دارد. در صورت نمایش دمیج، درجه آسیب پذیری دشمن و دمیج او نمایش داده می شود.
  • گزینه های بعدی چندان مهم نیستند. اما در صورت تمایل می توانید آن ها را نیز تنظیم نمایید.
  • در پایان این بخش از تنظیمات، دکمه ای وجود دارد که قادر به عوض نمودن جای دکمه ها خواهد بود. روی آن کلیک کنید. گزینه هایی با عناوین اندازه دکمه، وضوح تصویر و ذخیره کردن به چشم می خورد. تغییرات مد نظر خود را اعمال کنید. ببینید استایل و نحوه حرکات انگشتان شما چگونه است. مطابق با آن، جای دکمه ها را تعیین نمایید.

·      AUTO PICKUP

بعد از تنظیمات کنترل، به بخش تنظیمات خودکار بودن و یا خودکار نبودن مهمات می رسیم. این قسمت از تنظیمات فری فایر می تواند در اتوماتیک نمودن وسایل سهیم باشد. به طور معمول، هر کدام از وسایل بازی در این جا به طور خودکار و اتوماتیک تنظیم شده اند. شما اگر مایل باشید می توانید این علامت را از روی آن ها بردارید. در این جا وسایلی هم چون تفنگ، جلیقه و کیف، مدکیت، تیر و نارنجک خواهید دید. البته ابزارهای مخصوص و تجهیزات کمکی نیز در این جا به چشم می خورد. ابزار هایی هم چون بوته، بشکه و … وجود دارد.

 

 پیکربندی بازی فری فایر

در بخش پیکربندی بازی فری فایر موسیقی، گرافیک و صدا مورد دستکاری و تغییر قرار خواهد گرفت. سلایق و دلخواه بازیکنان در این جا بسیار مهم می باشد. در قسمت Display   گرافیک را در حالت استاندارد تنظیم نمایید. در بخش صدا سه گزینه وجود دارد. این گزینه ها شامل موارد زیر هستند. بهتر است هر کدام در حالت متعادلی قرار بگیرند.

  1. اولین گزینه مربوط به صدای موسیقی خود بازی است. این صدا در پس زمینه بازی در حال پخش می باشد.
  2. گزینه دوم صدای خود بازی را به نمایش می گذارد. صداهایی که در اثر دویدن، فرار کردن، درگیری و کشت و کشتار است. صداهایی مانند شلیک نیز در این بخش قرار گرفته است.
  3. گزینه سوم مربوط به صدای صحبت کردن دوستان و بازیکنان است.

در بخش نوتیفیکیشن می توانید در مورد پیام های برنامه فری فایر تصمیم بگیرید. آیا می خواهید فری فایر به کمک پیام دادن، شما از وقایع مختلف با خبر بسازد؟

جمع بندی

بهترین تنظیمات فری فایر شامل چه مواردی می شود؟ حالا دیگر با بخش های مختلف این قسمت از برنامه بازی آشنایی دارید. حتی اگر این تنظیمات دلخواه و مورد پسند شما نباشد، می توانید طبق خواسته خود آن ها را تغییر دهید. حالا دیگر می دانید هر گزینه با چه عملکردی ارتباط دارد.

منبع : https://geminja.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا