مقالات

کسب درآمد از بازی world of Warcraft: پول درآوردن از وارکرافت WoW

بازی وارکرافت یکی از این بازی های محبوب می باشد که کسب درآمد از world of warcraft با کمی تلاش امکان پذیر است. نکات کامل پول درآوردن از بازی وارکرافت WOW را بخوانید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از بازی های آنلاین علی الخصوص بازی های محبوب و پرطرفدار این قابلیت را دارند که از طریق آنها بتوانید کسب درآمد داشته باشید. بازی وارکرافت یکی از این بازی های محبوب می باشد که کسب درآمد از world of warcraft با کمی تلاش امکان پذیر است. در این مطلب قصد داریم علاوه بر معرفی بازی WoW، به بررسی روش هایی عملی و مطمئن برای کسب درآمد از بازی وارکرافت بپردازیم.

کسب  درآمد از بازی وارکرافت WoW

در ابتدا شما باید مشخص کنید که  انجام کدام بازی را بر بازی های دیگر ترجیح می دهید و از آن لذت می برید. سپس باید ببینید که به چه روش هایی می توانید از انجام آن بازی پول بدست آورید. لازم به ذکر است بگوییم که بازی ورد اف وارکرافت یک نمونه از بازی های جذاب MMORPG شمار می‌آید که بسیار محبوب و پرطرفدار است و می توان از آن پول درآورد.
در واقع اگر از عهده کارتان به درستی بر بیایید به راحتی امکان کسب درآمد از بازی world of Warcraft وجود دارد. برای کسب مهارت بالا برای انجام این بازی، باید زمان زیادی را به آن اختصاص دهید تا با چگونگی انجام کارها آشنا شوید. بازی ورد اف وارکرافت سالهای زیادی است که توسط افراد مختلف در جهان بازی می شود. تقریبا چیزی بیشتر از ۱۰ سال است که افراد به روش های مختلف از آن پول بدست می آورند. راهکارهای زیادی برای کسب درآمد از بازی ورد اف وارکرافت وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. در ادامه قصد داریم برخی از مهمترین روش های پول درآوردن از ورلد آف وارکرافت را به شما معرفی کنیم. همچنین در مورد هر کدام از آنها توضیحات مختصر و مفیدی را ارائه دهیم.

فروش اکانت یکی از روش های کسب درآمد از بازی وارکرافت

یکی از رایج ترین راهکارها برای کسب درآمد از بازی وارکرافت این است که شما اکانت خودتان را بفروشید. برای فروش اکانت ها شما با هیچ گونه محدودیتی مواجه نیستید و به راحتی می توانید از این راه پول زیادی به دست آورید. لول آپ کردن کاراکتر ها در این بازی نیازمند صرف زمان زیادی است. اما می‌توان پس از مدتی با فروش اکانت از این بازی کسب درآمد کرد. چرا که هنوز هم در جهان افرادی وجود دارند که این بازی را انجام می‌دهند و از طرفداران آن به شمار می آیند. از این رو شما می توانید با فروش اکانت خود به این بازیکنان کمک کنید و از این راه پول خوبی در بیاورید. یکی از سایت هایی که در این زمینه می توانید اکانت خود را به فروش بگذارید، سایت sardarwow.com  بعنوان مرجع خرید گیم تایم wow است. با مراجعه به این سایت می توانید اکانت های خود را به فروش بگذارید.

بالا بردن لول کاراکترها از شیوه های کسب درآمد از WoW

از دیگر روش های کسب درآمد از وارکرافت می توانیم به بالا بردن لول کاراکتر ها در این بازی اشاره کنیم. در واقع بسیاری از بازیکنان ترجیح می‌دهند که زمان خودشان را برای کاراکتر های لول بالا صرف کنند. از این رو اگر کاراکتر لول پایینی داشته باشند حاضر هستند که برای بالا بردن لول آن کاراکتر پول زیادی خرج کنند. شما می توانید از این موقعیت و فرصت استفاده کنید و لول کاراکتر بازیکنان دیگر را افزایش دهید. برای اینکه به این کار سرعت ببخشید می توانید تمرکز خودتان را بر روی PVP و یا بخش‌های دیگر بگذارید.

تولید محتوا در یوتیوب

روش دیگر برای کسب درآمد از بازی world of Warcraft تولید محتوا در یوتیوب است. این روش برای کسانی که از لایو بودن و یا استریم کردن احساس راحتی نمی کنند یک راهکار بسیار عالی است. در تولید محتوا شما می توانید یک ویدیو در مورد این بازی هیجان انگیز تهیه کنید. به عنوان مثال می توانید در ویدیو خود در مورد اخبار بازی حرف بزنید. به عبارتی دیگر می‌توانید مخاطبانتان را از خبر های مختلفی که مورد ورلد اف وارکرافت وجود دارد مطلع کنید. در این ویدیو ها امکان آموزش نحوه انجام بازی نیز وجود دارد. همچنین میتوانید از گیم‌پلی خودتان یک یا چند ویدیو جذاب تهیه کنید و آن را به مخاطبان نمایش دهید. در واقع یوتیوپ یک راه مناسب برای کسب درآمد از بازی ورلد اف وارکرافت است. چرا که با نشان دادن تبلیغات در ویدیوهای خود می توانید پول به دست آورید. در واقع هر چقدر افراد بیشتری ویدیوی منتشر شده را تماشا کنند به همان میزان درآمد شما نیز مقدار بیشتری خواهد بود.

فروش آیتم های درون بازی از روش های کسب درآمد از بازی warcraft

بازی ورد اف وارکرافت این امکان را برای شما فراهم کرده است که از طریق آن بتوانید درآمد خوبی کسب کنید که این موضوع به مهارت شما و کاربلد بودن تان بستگی دارد. برای کسب درآمد از بازی وارکرافت بهتر است که به بازار و ترند های جذاب بازی توجه لازم را داشته باشید. با این کار شما می توانید از آنها برای پول درآوردن از ورلد آف وارکرافت استفاده کنید. یکی دیگر از روش های کسب درآمد از بازی ورد اف وارکرافت این است که شما آیتم های درون این بازی را بفروشید. به عبارت دیگر می توان گفت که در درون این بازی یک فروشگاه خیلی خوب وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که آیتم های خود را به ازای طلا و یا پول واقعی به فروش برسانید. البته برای این که پول واقعی از این بازی به دست آورید باید به یک سایت دیگر بروید و در آنجا اقدام به فروش آیتم ها کنید.

لول اپ کردن سریع

روش دیگر برای کسب درآمد از بازی وارکرافت این است که شما به پلیر ها برای افزایش لول کاراکترها کمک کنید. در این روش شما می توانید یک لول مشخص را برای کاراکتر انتخاب نمایید. همچنین می توانید با آن شخص بازی را انجام دهید و به او کمک کنید که لول کاراکتر خود را افزایش دهد.

فارم طلا

فارم طلا در بازی ورد اف وارکرافت از نقش بسیار مهمی برخوردار است و در واقع ارز این بازی به شمار می‌آید. شما می‌توانید با فروش طلا در این بازی مقداری پول به دست آورید. برای کسب درآمد از این بازی شما میتوانید تمرکز خود را بر روی فارم طلا بگذارید و با اختصاص دادن چند ساعت زمان در روز درآمد خوبی داشته باشید. به عبارتی دیگر می توانید این بازی را همچون یک شغل برای خود در نظر بگیرید و با تمرکز و صرف زمان مقدار زیادی پول به دست آورید. در آینده نیز می‌توانید روی بازی های دیگر تمرکز کنید و این راه را برای کسب درآمد ادامه دهید.

استریم کردن در توییچ روشی برای کسب درآمد از بازی وارکرافت

روش جالبی که برای کسب درآمد از بازی وارکرافت وجود دارد روش استریم کردن در توییچ است.  توییچ از یک سیستم دونیت یا همان حمایت مالی و سابسکرایب بهره مند است. در واقع اگر کاربران و مخاطبان از گیم پلی شما خوششان می آید و یا کاریزما و انرژی شما را می‌پسندند می توانند شما را در توییچ دونیت کنند. این روش برای کسب درآمد از این بازی بسیار معقول و عالی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا