مقالات

اتفاقات ورزشی در سال 2019

دامیان لیلارد با یک دوران بسکتبال OKC خداحافظی می کند

کجرستین جانسون: من این ترکیب خاص از آهنگ زنگ دار دامیان لیلارد و آهنگ «پدر دراز دستانم را دراز کن» کانیه وست را تماشا کرده ام. 1″ آنقدر زیاد که مغزم را خراب کرده است. هشت ماه پس از اینکه برای اولین بار نمایشنامه را در یک جریان لپ‌تاپ بد در آپارتمانم در پورتلند تماشا کردم، اکنون نمی‌توانم آن شات را در چشمانم بدون شنیدن آهنگ پر تنش و صداهای در حال افزایش برای انتشار متهورانه دیم تصور کنم. همانطور که مرکز مدا  20000 جفت چشم چسبیده به تخته پشتی  پشت لیلارد فوران می کند، او آرام برمی گردد، با صورت سنگی به دوربین خیره می شود، و سپس برای خداحافظی با OKC دست تکان می دهد، در حالی که حتی دستش را پایین نیاورده است قبل از اینکه او را در زمین مورد حمله قرار دهند.

شات به این سری از پلی آف خاتمه داد همچنین،عملاً به تندر که ما آن را شناخته بودیم نیز خاتمه داد. در ماه جولای پل جورج و راسل وستبروک ، معامله شده اند. برای اولین بار بلیزرز از سال 2000 توانست ناگتس را پست سر بگذارد و به فینال کنفرانس غرب صعود کند. تنها جایی که آنها به وسیله وریرز شکست خوردند، شاید آخرین قربانی در سلسله گلدن استیت باشد.

با این حال، این عکس همچنان مانند یک بنر در یک میدان بر سر طرفداران بلیزرز آویزان است. در حین نوشتن این مطلب، تنها با نگاه کردن به اعداد روی صفحه کامپیوتر، احساس کردم سینه‌ام درگیر شد. دام 37 فوت از لبه فاصله داشت. پورتلند در هفت دقیقه مانده به پایان ۱۵ امتیازی بود. او در فاصله 0.4 ثانیه ای توپ را آزاد کرد. صرف نظر از اینکه خنجر Dame هنوز هم مانند یک فیلم کوتاه برای شما بازی می کند، نمی توانید انکار کنید که این یک اثر هنری بوده است.

یک گربه ستاره فوتبال دوشنبه شب می شود

کیت کنیبز: فوتبال چیزهای زیادی برای آن دارد ورزش‌کاری، تماشایی، توانایی ایجاد حس رفاقت در این زمان‌های منزوی و غیره ، اما عجیب‌ترین ورزش‌ها نیست. به همین دلیل است که گربه ای که در اطراف استادیوم MetLife دوید و بازی Cowboys-Giants دوشنبه شب فوتبال را قطع کرد، لحظه بسیار لذت بخشی بود. گربه از ناکجاآباد ظاهر شد (ظاهراً این یک بچه گربه محلی وحشی است) و به راحتی نمی رفت، از خط 50 یاردی تا منطقه انتهایی یورتمه می رفت و برای صدای میوهای گهگاهی مکث می کرد در حالی که هزاران طرفدار تلفن های خود را بیرون می آوردند. محتوای گربه در میدان را در اینستاگرام ارسال کنید. یک رویداد واقعی اتحاد!

همچنین، این گربه شایعاتی مبنی بر نفرین ایجاد کرده است، زیرا تیم‌های NFL با نام گربه‌ها پس از این حادثه، عملکرد خوبی نداشته‌اند. تنها چیزی که بهتر از هوس های ورزشی است، نفرین های ورزشی است، بنابراین من به گربه برای آوردن چندین دوز سرگرمی به فصل عادی درود می فرستم. آیا می توانم پیشنهاد کنم که یک گربه را یک بار در بازی در طول مرحله پلی آف در زمین رها کنید؟

کال تبر را پس می گیرد

رایلی مک‌آتی: من حتی نتوانستم تبر را لمس کنم. در تمام هرج و مرج پس از پیروزی 24-20 کال بر استنفورد، اولین پیروزی مدرسه در بازی بزرگ در یک دهه، من حتی تبر را ندیدم. دانشجویانی که مسئول محافظت از جالب ترین جام در ورزش های دانشگاهی بودند آن را به سرعت از زمین بیرون آوردند که زمانی که به یاد آوردم دنبال آن بگردم دیگر از بین رفته بود.

دقایق پایانی 122 امین بازی بزرگ، هیاهو بود  حداقل از دید من، در حدود 15 ردیف بالا نشسته بودم، در استادیوم استنفورد توسط طرفداران کال احاطه شده بودم. پس از 9 سال از دست دادن تبر به استنفورد  طولانی‌ترین دوره رقابتی که به قرن نوزدهم بازمی‌گردد  طرفداران کال به دنبال پیروزی بودند. خرس‌ها به عنوان علاقه‌مندی‌های جزئی وارد این مسابقه شدند که فقط بر شدت آن افزوده شد. استنفورد در بیشتر سال های 2010 کال را زیر پا گذاشت، اما امسال در نهایت آسیب پذیر بود. با این حال، کال برای شروع بازی از یک بازی شکست خورده دست کشید و تا زمانی که کوارتربک چیس گاربرز این کار را در فاصله کمی بیشتر از یک دقیقه مانده به پایان انجام داد، پیش نیفتاد:

زمانی که گاربرز هواپیما را شکست، صدای بخش Cal مانند موتور جت درون یک طوفان بود. من در تمام زندگی ام در ورزش بوده ام و هرگز چیزی شبیه تسکین دیوانه وار از طرف هواداران در آن لحظه نشنیده ام. پس از پایان بازی، هواداران به سرعت وارد زمین شدند. رشته استنفورد این بزرگترین “لعنت به تو” بود که من تا به حال بخشی از آن بودم  اما، لعنتی، من آن تبر را فراموش کردم.

در دفاع از خودم نمی دانستم چه کار کنم. یک دهه می گذرد، من و همه طرفداران کال در اطرافم مثل سگی بودیم که ماشینی را گرفت. پس از آن در زمین، افرادی را که هرگز ندیده بودم در آغوش گرفتم، مانند یک احمق بزرگ به پشت برخی از بازیکنان سیلی زدم و چند سلفی گرفتم. من یک مشت چمن از منطقه انتهایی ربودم زیرا فکر می کردم می توانم به عنوان یادگاری با خودم ببرم. به نوعی در هذیان پس از برد که منطقی بود.

من هنوز تبر را لمس نکرده ام، یا حتی واقعاً از نزدیک به آن نگاه نکرده ام. اما مهم نیست. ما آن را داریم  این تمام چیزی است که اهمیت دارد.

پیت آلونسو رکورد هوم ران تازه کار را ثبت کرد

بابی واگنر گفته است: امروزه موارد کمی در ورزش وجود دارند که از پیت آلونسو طبیعی تر به نظر میرسند که نوسان های خشن و بی حال خود را راه اندازی کرده باشند. حتی میتوان گفت در لیگی که سرشار از دویدن های خانگی بود، و همچنین تماشا کردن بازی پیت با توپ دو درز مایک فولتینویچ  و نیز ضربه زدن به 53 هومر سال خود، غیر قابل انکار و خاص بوده است.

این خیلی مهم نیست که او رکورد تازه کار آرون جاج را شکست، یا این که در اواخر فصل به دست آمد، یا حتی ثابت کرد که او تنها تازه‌کاری است که لیگ را در مسابقات خانگی رهبری می‌کند. همه اینها عالی است. اما چیزی که این لحظه را بسیار الهی می کند این است که چقدر برای پیت این کار را در سیتی فیلد انجام داد. همه از پیتر مورگان آلونسو که برای عزیزانش به عنوان خرس قطبی شناخته می شود، اما در کتاب رکوردها به عنوان پادشاه خانه ران در سال 2019 شناخته می شود، تحسین می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا