مقالات

حتما این مهارت های کاربردی را بیاموزید

آموزش آنلاین مستلزم داشتن مجموعه مهارت‌ های کاملاً متفاوت با مهارت ‌هایی است که هنگام آموزش یا تدریس حضوری استفاده می ‌شود. فراگیران در حین یادگیری آنلاین توسط عوامل حواس پرتی احتمالی احاطه شده اند.

باز کردن قفل را یاد بگیرید

بدیهی است که هرگز نباید از این مهارت برای ارتکاب جرم استفاده کرد. اما در واقع در برخی شرایط فوق العاده مفید است.

تصور کنید ساعت 3:40 صبح در یک شب زمستانی بعد از یک شب وحشی در میخانه در آپارتمان خود قفل شده اید.

به خانه می‌رسی و با باد در گوش‌هایت یخ می‌زنی، اما متوجه می‌شوی که بیرون را قفل کرده‌ای. تهیه ژله برای مهمانی اینجاست که مهارت‌های قفل کردن شما می‌تواند زندگی شما را نجات دهد (با فرض اینکه به اندازه کافی هوشیار باشید).

در واقع یادگیری آسان تر از آنچه فکر می کنید نیز هست.

ترفندهای جالب کارت را یاد بگیرید

شما آن شخصی را می شناسید که ترفندهای کارت عالی انجام می دهد که باعث می شود همه به “اوه” و “آههه!”

شما می توانید آن شخص باشید.

تنها با کمی صبر و مهارت در به هم زدن و به خاطر سپردن کارت‌ها، می‌توانید بر ترفندهای کارتی جالبی مسلط شوید که باعث می‌شود افراد با گیج و سردرگمی سر خود را بخارند.

هنرپیشه ی درونی خود را در آغوش بگیرید

شما می توانید آل پاچینو یا اسکارلت یوهانسن بعدی در انتظار باشید.

حتی اگر نباشید، بازیگری زمان بسیار خوبی است و مهارت‌های شما به کارتان می‌آید دفعه بعد که مادرشوهرت از شما می‌خواهد برای ملاقات بیایید و معلوم می‌شود که شما دندان درد دارید که آن را ترک نمی‌کنید. .

فلسفه‌های مختلفی در مورد نحوه عمل کردن وجود دارد، مانند بازیگری متد، بداهه نوازی و موارد دیگر، اما بهتر است با یادگیری اصول اولیه، آهسته شروع کنید و سپس از آنجا بسازید.

بافندگی

بافتنی بسیار زیبا است و شما می توانید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرید.

خواه یک پروژه جاه طلبانه مانند بافتن یک ژاکت یا چیز ساده تر مانند یک روسری کوچک را آغاز کنید، بافتن یک فعالیت لذت بخش و جذاب است.

من در دوران رشد خیلی بافندگی انجام می‌دادم، زیرا مدرسه مستقلی که من در آن شرکت می‌کردم، کلاس‌های کار بافندگی داشت که شامل بافتنی بود، و هنوز قاب نارنجی و آبی را که برای فلوت درست کردم (کلاس دیگری که باید می‌رفتیم) به یاد دارم.

بافندگی را امتحان کنید و ببینید چگونه پیش می رود.

تبدیل شدن به یک ماساژور

ماساژ مهارت بسیار خوبی است که باید در کارنامه خود داشته باشید و هر چه بیشتر آن را انجام دهید بیشتر پیشرفت می کنید.

در مورد من، من بیشتر طرفدار گرفتن آنها هستم، اما دادن آنها نیز می تواند خوب باشد.

چرا ماساژ را یاد نمی گیرید و مهارت خود را ارتقا نمی دهید؟ شما حتی می توانید روی یادگیری نحوه کاهش تنش گردن و کمر تمرکز کنید و از آن برای تبدیل شدن به فرد مورد علاقه همه استفاده کنید.

نواختن ساز جدید را یاد بگیرید

برخی از مردم می گویند پول دنیا را به چرخش در می آورد، اما شخصاً فکر می کنم موسیقی باعث چرخش جهان می شود.

من گیتار و پیانو می‌نوازم، اگرچه از زمانی که در چند سال اخیر در سفر بودم، زیاد پیانو نمی‌نواختم. همچنین حدود چهار ماه از تمرین گیتار می گذرد، زیرا مجبور شدم گیتار خود را پس از خروج از برزیل به دلیل هزینه آوردن آن در پروازهای خروجی ام بدهم.

اما نواختن یک آلت موسیقی بسیار لذت بخش و لذت بخش است. مطمئناً کمی کار می‌طلبد، اما ارزشش را دارد و سازهای زیادی برای انتخاب وجود دارد.

کارت های ورزشی جمع آوری کنید

وقتی بزرگ شدم طرفدار کارت های ورزشی، به خصوص کارت های هاکی و بیسبال بودم.

من همچنین به پاگ علاقه داشتم (آنها را به خاطر می آورید؟) و تیله و جادو: کارت های جمع آوری و کارت های ارباب حلقه ها و اساساً هر چیز دیگری که می تواند به یک آیتم کلکسیونی یا بازی تبدیل شود.

با این حال، جمع‌آوری کارت‌های ورزشی فقط برای بچه‌ها نیست، و این چیزها نیز می‌توانند در طول سال‌ها قیمت بالایی داشته باشند.

فکرش را بکنید، باید بروم بررسی کنم برخی از کارت های هاکی قدیمی ام این روزها چه ارزشی دارند.

در مکانیک پایه تسلط داشته باشید

در اوایل 20 سالگی، پدرم به من نشان داد که چگونه کاربراتور را به صورت دستی تمیز کنم و همچنین روغن جیپ او را با هم عوض کردیم.

این یک تجربه عالی بود و من متوجه شدم که یادگیری مکانیک اولیه چیزی است که برای بسیاری از افراد در زندگی مدرن گم شده است.

برخی از مدارس کلاس فروشگاهی دارند و کمی آموزش می دهند، اما بیشتر افرادی که من می شناسم واقعاً چیز زیادی درباره وسایل نقلیه نمی دانند، و تغییر به خودروها و کامیون های کامپیوتری تر، آخرین مهارت های مکانیکی قدیمی را از بین می برد. طرز تهیه شکلات داغ خانگی را از دست ندهید.

چرا مسواک نمیزنی؟ شما هرگز نمی دانید چه زمانی تراشه های کامپیوتر ممکن است خراب شوند و ما باید به موتورهای قدیمی برگردیم.

مهارت P.I یاد بگیرید

چگونه می‌خواهید شب‌ها در اطراف یک غذاخوری کمین کنید و در حالی که سیگارتان را بیرون می‌کشید، صحنه‌های محلی را بررسی کنید؟

بازرسان خصوصی یک دسته از افراد مورد علاقه هستند و تعداد زیادی از آنها در آنجا وجود دارد.

اگر می‌خواهید برخی از مهارت‌هایی را که آنها برای دستگیر کردن افراد بد استفاده می‌کنند یاد بگیرید، این فرصت را دارید. با کمی توجه به جزئیات و مهارت های طبیعی، می توانید شرلوک هلمز بعدی باشید.

یک بازی جدید را امتحان کنید

حوصله ات سر رفته؟ یک بازی رومیزی را امتحان کنید!

هنگامی که من جناس های تنبیهی و بازی با کلمات را ارائه نمی کنم، دوست دارم بنشینم و با خانواده و دوستانم یک بازی رومیزی انجام دهم.

زندگی، انحصار، مهاجران کاتان، سرنخ، کشتی جنگی، ریسک، محور و متحدان.

هر روز آنقدر بازی های جدید وجود دارد که فکر نمی کنم دیگر حوصله ام سر برود.

دوچرخه سوار شوید

یکی از بهترین تمریناتی که می توانید انجام دهید دوچرخه سواری است. کمتر از آنچه فکر می کنید می توانید یک دوچرخه کوهستانی یا جاده ای زیبا، یک کلاه ایمنی و یک کوله پشتی زیبا برای رفتن به سفرهای کوچک داشته باشید.

سپس به هوای تازه بروید و از سیاره زیبای ما لذت ببرید.

دوچرخه سواری همیشه باعث می شود بعد از آن احساس جوانی کنم و درد عضلانی روز بعد فقط نشانه این است که شما آن را درست انجام داده اید.

همین امروز با دوچرخه سواری شروع کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا