مقالات

جام جهانی بازی فیفا 23: هر آنچه که باید بدانید

مطابق با رویدادهای واقعی، در 9 نوامبر، EA Sports یک حالت بازی را برای جام جهانی 2022 قطر به FIFA 23 اضافه کرد.

 

این یک خبر عالی برای دوستداران این فرنچایز است و وعده می دهد تا درجه ای از ذوق و شوق را به مجموعه بازی هایی که افراد غیرمتعصب اغلب آن را تکراری می دانند اضافه کند. آیا FIFA 22 حالت جام جهانی دارد؟ نه دقیقا. این یک تفاوت واقعی بین FIFA 22 و FIFA 23 است – جدید و هیجان انگیز است. به هر حال اینطور نیست که سری FIFA بیش از حد خسته کننده باشد، زیرا گیم پلی بازی هر سال پیشرفت می کند. پاس‌ها اصلاح‌تر می‌شوند و فقط سعی کنید با کیلیان امباپه، پاری سن ژرمن و مهاجم طلسم‌ساز فرانسه بازی کنید. آنها الگوهای حرکتی او را به زیبایی ترسیم کرده اند.

اما به اندازه کافی در مورد بازی به عنوان یک کل، ما در مورد یک جام جهانی (واقعی) صحبت می کنیم که در 20 نوامبر 2022 با بازی بین قطر میزبان و اکوادور آغاز می شود. با این حال، اگر در حال حاضر به دنبال رفتن هستید، FIFA 23 شما را پوشش داده است. در اینجا چیزی است که باید از محتوای جام جهانی FIFA 23 انتظار داشت.

تجربه آفلاین بازی

در یک چرخش نسبتاً قابل پیش بینی رویدادها، البته می توان بازی را از مرحله گروهی، به بعد، در یک محیط آفلاین انجام داد. این حالت تورنمنت است که گزینه‌های سفارشی نیز دارد که به شما امکان می‌دهد تیم‌های ملی فاقد صلاحیت را اضافه کنید، بنابراین، اگر اسکاتلندی هستید، خوش شانس هستید. به نوعی

 

سفارشی‌سازی در حالت تورنمنت آفلاین به گروه‌های مبادله نیز گسترش می‌یابد، بنابراین از نظر تئوری ایجاد سناریوهای مرگ مازوخیستی کاملاً ممکن است، شاید یکی از جمله فرانسه، آرژانتین، بلژیک و برزیل. به همین ترتیب، ترکیب بهترین تیم های جهان در یک گروه، که تنها دو تیم می توانند پیشرفت کنند، تأثیر منفی قابل پیش بینی بر مسابقات شما خواهد داشت.

 

فراتر از آن، گیمرهای آفلاین به حالت قدیمی و در عین حال به سبک قطری EA دسترسی دارند، که راهی مطمئن برای مقابله با 32 تیم ملی رقیب است.

تجربه آنلاین بازی

نیازی به گفتن نیست، این جنبه آنلاین حالت جام جهانی FIFA 23 است که وعده می دهد گیمرها را بیشتر هیجان زده کند. شما می توانید با استفاده از یک تیم انتخابی خود (واجد شرایط یا فاقد صلاحیت) وارد مرحله یک شانزدهم شوید و با مخالفت تصادفی آنلاین روبرو شوید که همه برای جام جهانی آنلاین رقابت می کنند.

 

تغییرات در تنظیمات مسابقات به این معنی است که می توانید کالیبر تیمی را که با آن روبرو می شوید محدود کنید. بازی به عنوان تیم‌های ضعیف‌تر بدون وجود حالت «محدود» بسیار چالش برانگیز خواهد بود، زیرا بیشتر بازیکنان می‌خواهند از قوی‌ترین تیم‌های ملی ممکن استفاده کنند.

 

یکی از ویژگی های معمول بازی های EA، بازی متقابل است. این بدان معناست که شما می‌توانید در مقابل کاربرانی که روی کنسول‌های مختلف بازی می‌کنند بازی کنید، که به مجموع استخر بازیکنان اضافه می‌شود و شانس بیشتری برای بازی سریع‌تر به شما می‌دهد. مجموع بازیکنان آنلاین برای حالت دور 16، در زمان تایپ، بیش از 2000 نفر است، بنابراین رقابت زیادی وجود دارد.

جام جهانی قطر در فیفا 23

آپدیت جام جهانی یا World Cup 2022، بزرگترین به‌روزرسانی بازی FIFA 23 محسوب می‌شود که حجمی بالغ بر 5 گیگ دارد. این آپدیت، یک حالت مجزا و جدید در منوی اصلی بازی به نام World Cup 2022 Qatar را پدید می‌آورد که موسیقی، منوها و پس‌زمینه‌ی آن کاملا حال و هوای این رویداد لذت‌بخش را دارد. با ورود به این بخش، تیزر جام جهانی پخش شده و وارد زیرمجموعه‌های آن می‌شوید که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

به صورت آفلاین یا آنلاین بازی کنید. آفلاین، شما می توانید یک ملت را انتخاب کنید، در مرحله گروهی شروع کنید و کل تورنمنت را بازی کنید تا زمانی که جام طلایی زیبا را به آسمان Lusail ببرید. در یک بخش تورنمنت اضافی، جام جهانی می تواند در مقابل سایر بازیکنان بازی شود. در اینجا، شما در مراحل حذفی شروع می کنید و باید چهار بازی متوالی را برنده شوید تا قهرمان جهان شوید.

خرید بازی فیفا 23

برای خرید اکانت قانونی این بازی میتوانید با کلیک بر روی لینک ” خرید اکانت قانونی فیفا 23 ” وارد وب سایت گیم سنتر شده و بازی FIFA 23  را با گارانتی مادام العمر و قیمت عالی از سایت گیم سنتر تهیه نمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه معتبر وارد شوید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا