ویدیو (تریلر بازی ها)

دانلود رایگان 5 تریلر و گیم پلی بازی hitman2

جدیدترین فصل از سری بازی های هیتمن، hitman2 می باشد که در سال 2016 برای استفاده کاربران به بازارعرضه شد. در ادامه این پست با 5 تا از گیم پلی و تریلرهای این بازی آشنا می شوید.

نگاهی کوتاه به بازی هیتمن2:

برای طرفداران بازی های استراتژیکريال بازیhitman2 بهترین انتخاب است. با نگاهی به این بازی در می یابید که HITMAN 2 باز هم محیط هایی با آزادی عمل بسیار بالا در اختیار شما قرار داده. به طور کلی بخش داستانی بازی به 6 ماموریت محدود می‌شود که هر کدام در نقطه ای متفاوت از دنیا روایت می‌شوند. تقریبا برای تمام کردن هر 6 مرحله، می‌توانید خشاب‌ها را پر کرده و به هر جنبنده ای که می‌بینید، شلیک کنید. اما شاید از کشتار بی‌مورد هیچ لذتی نبرید. پس لزوماً بکار بردن اسلحه‌ ضرورتی ندارد و گاهی اگر کمی منتظر بمانید، هدف اصلی در یک مکان خلوت دقیقاً از روبه‌رویتان رد خواهد شد و یک اشاره‌ی کوچک کافی است که او را با ساکت‌ترین و تمیزترین روش ممکن به قتل برسانید.

hitman2

هیتمن 2 از لحاظ گرافیک و جلوه‌های بصری تقریبا هیچ تفاوتی با نسخه قبلی ندارد، هسته گیم‌پلی نیز بی‌تغییر باقی مانده و تنها چند المان و وسیله جدید به بازی اضافه شده. اما این طراحی مرحله یا لول دیزاین است که در هیتمن 2 حرف اول و آخر را می‌زند. تمرکز داستان بیشتر روی گروه Providence و البته شخصیت Shadow Client تغییر جهت پیدا می‌کند. در نسخه قبلی که دایانا و مامور ۴۷ تبدیل به بازیچه‌ای برای شدو کلاینت شده بودند، این بار تصمیم می‌گیرند تا با همکاری او، برای از هم پاشیدن پراویدنس تلاش کنند.همچنین هیجانات این بازی بقدری زیاد است که این بازی به هیچ وجه خسته‌کننده به نظر نمیرسد و حس واقعی پیشرفت در بازی را برای بازیکن به ارمغان می آورد.

مطلب مشابه: دانلود 5 فیلم جالب از بازی مکس پین 1 تا 4 که باید ببینید!


1- تیزر تریلر جدید بازی HITMAN 2

2- تریلر رسمی بازی HITMAN 2

3- تریلر بازی hitman2

از این پست دیدن کنید: معرفی 10 تا از بهترین بازی های استراتژیک سال 2018-2019 +فیلم تریلر

4- گیم پلی بازی Hitman 2 ماموریت پنجم

5- تریلر بازی HITMAN 2

اگر سؤالی در مورد این متن دارید در بخش نظرات از کارشناسان ما بپرسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا