ویدیو (تریلر بازی ها)

دانلود رایگان 5 تریلر جذاب بازی جاست کاز 4 ( Just Cause 4)

اگر بخواهیم در یک جمله به بررسی بازی اکشن Just Cause 4 بپردازیم باید بگوییم که این نسخه نسبت به ورژن قبلی خود تفاوت آنچنان چشمگیری ندارد و تنها چند ویژگی کوچک باعث تمایز آن نسبت به Just Cause 3 شده است.

گذری بر مشخصات بازی Just Cause 4:

لذت بازی Just Cause 4 این است که در آن می توانید آزادانه در هر محیطی هرج و مرج کنید و بازی هم برای تحقق این هدف، وسایل و تجهیزات مختلفی را در اختیارتان می‌گذارد. البته برای اینکار، مجموعه‌ای از وسایل نقلیه و اسلحه‌های مختلف در دسترسی شما قرار دارد. شما می توانید  مخزن‌های بزرگ را منفجر کنید و از کشتن دشمنان لذت ببرید. یکی از مواردی که در این بازی تغییر کرده است، قلاب ریکو است. در این قسمت چندین مدل مختلف اضافه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بادکنک‌ها اشاره کرد؛ با استفاده از بادکنک‌ها می‌توانید وسایل نقلیه سنگین یا هر چیز دیگری را از زمین بلند کنید.

Just-Cause-4-CAR

حتماً بخوانید: بهترین بازی‌های اکشن تیراندازی اول شخص pc در سال 2018-2019

مآموریت شما در این بازی چیست؟ فرقی ندارد! چه ماموریت‌های اصلی و چه بخش‌های فرعی بازی هر کدام نقاط ضعف و قدرت مختص به خودشان را دارند که باز هم این موضوع که چقدر یک المان مثبت می‌تواند روی لذت بردن از گیم‌پلی بازی تاثیر بگذارد و چقدر یک مشکل می‌تواند کار را برای ادامه دادن جاست کاز 4 سخت کند به شما بستگی دارد. جزیره سولیس به عنوان مکان اصلی رخ دادن اتفاقات قسمت چهارم، با وجود شباهت‌های نسبی با محیط‌ قسمت‌های پیشین، وسعت بسیار زیاد و تنوع فوق‌العاده‌ای دارد. از دشت‌های پر از گل، جاده‌های شهری گرفته تا کوهستان‌های برفی و جنگل‌های استوایی مناطقی هستند که فرصت حضور و انجام ماموریت در آن‌ها را خواهید داشت. مانند شماره‌های پیشین چترنجات و «لباس بال‌دار»! (Wingsuit) ریکو مهم‌ترین دارایی او و بهترین ابزار برای طی مسافت در بازی هستند. ترکیب پیمایش هوایی و چنگک که به کمک آن می‌توانید در مواقع لزوم کمی صعود یا سقوط کنید، شما را از استفاده از هر نوع خودرو و وسیله‌ی نقلیه‌ای بی‌نیاز می‌کند. برخلاف نسخه‌های قبلی به شکل عجیبی تراکم خودروها کم شده و به‌ ندرت حتی ماشینی می‌بینید، چه برسد که بخواهید سوار آن شوید.

جاست-کاز

1- تریلر سینماتیک بازی Just Cause 4:

2-  تریلر بازی Just Cause 4:

3- تریلر جدید از Just Cause 4 با محوریت محیط های بازی:

مطلب مشابه: دانلود 7 کلیپ جذاب بازی هالو که باید ببینید!

4- تریلر بازی JUST CAUSE 4:

5- تریلر رسمی بازی Just Cause 4

با ثبت سؤالاات مرتبط خود در بخش نظرات، پاسخ آنها را بلافاصله دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا