گوناگون

چگونه یک دوربین مانیتور کودک انتخاب کنیم

خلاصه یا متا ” دراهنمای انتخاب یک دستگاه مانیتورینگ برای کودک و پرستار شما. توضیح انواع دوربین بیبی کم و مراقبتی کودک با مقایسه هر نوع با یکدیگر

Figure 1چگونه یک دوربین مانیتور کودک انتخاب کنیم

آیا می خواهید بفهمید بهترین پیجر و دوربین مانیتور کودک برای شما کدام است؟ در اینجا خلاصه ای از انواع دستگاه های مانیتور کودک موجود و اینکه آنها برای چه کسانی مناسب هستند آورده شده است.

به عنوان یک مادر، مانیتور کودک به احتمال زیاد بخشی از لوازم ضروری کودک شما خواهد بود. دیگر لازم نیست مدام به کودک خود سر بزنید تا ببینید راحت و ایمن می خوابند یا خیر. دوربین و مانیتور کودک از یک دوربین برای مراقبت از تخت کودک استفاده می کند و به این ترتیب می توانید بدون توجه به اینکه کجا هستید به وظایف مادری خود ادامه دهید. حتی مانیتورهایی وجود دارند که خواب یا تنفس را ردیابی می کنند. خیلی باحاله، درسته؟ اساساً سه نوع سیستم مانیتور کودک وجود دارد: مانیتورهای صوتی، تصویری و حسگر حرکتی. برای اطلاع از تفاوت آنها ادامه دهید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه مدلی برای شما بهتر است.

هنگام خرید یک سیستم نظارتی، اندازه خانه و سبک زندگی کلی خود را در نظر بگیرید. اگر در یک خانه کوچک زندگی می کنید، داشتن یک مانیتور دوربرد برای شما اهمیت چندانی ندارد. اگر نزدیک یک خیابان شلوغ زندگی می کنید، داشتن مانیتوری که صدای پس زمینه را حذف می کند، به احتمال زیاد برای شما مهم خواهد بود.

هنگامی که در جستجوی بهترین دوربین و مانیتور کودک برای خود هستید، سه گزینه اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مانیتورهای صوتی

مانیتورهای صوتی احتمالا ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه هستند. شما بدون نیاز به نظارت بیش از حد متوجه خواهید شد که کودک شما چه زمانی بیدار است یا گریه می کند. فاصله ۱۰ تا ۲۰ متری از محل فاصله مناسبی از تخت کودک شما است.

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب مانیتور صوتی باید به آن توجه کرد کیفیت صدا است. مطمئن شوید که صدای کودک شما کاملا واضح است، تست آن آسان است و به شما امکان می دهد صدا را تنظیم کنید. مطمئن شوید که محدوده خوبی را در داخل خانه شما پوشش می دهد.
به دنبال دستگاهی باشید که هرگونه صدای پس زمینه را فیلتر کند تا وقتی کودک شما ساکت است، مانیتور ساکت باشد و وقتی کودک شما گریه می کند، مانیتور بلافاصله روشن می شود.

همانطور که احتمالاً حدس زدید، یک مانیتور کودک صوتی تنها گزینه شماست. با گوش دادن به غرغرها و تکان های کودکتان از طریق فرستنده، لالایی نواختن و صحبت کردن، این اطمینان بیشتر را به دست آورید. مانیتور صوتی ما به شما امکان می دهد حساسیت میکروفون را تنظیم کنید تا فقط سطوح نویز خاصی شنیده شود. می‌توانید لالایی‌هایی را تنظیم کنید و خیالتان راحت باشد که اگر کودکتان به شما نیاز داشت صدای او را می‌شنوید.

مانیتورهای تصویری/ویدیویی

مانیتور کودک ویدیویی راه دیگری برای نظارت کودک است. با استفاده از دوربین (واحد کودک) و صفحه ویدیو (واحد والدین) می‌توانید از یک اتصال خصوصی و ایمن برای بررسی اینکه آیا واقعاً زمان تغذیه بعدی فرا رسیده است یا فقط یک هشدار اشتباه است، استفاده کنید. مانند مانیتور هوشمند، امکان نظارت بر دما و رطوبت اتاق، گوش دادن و صحبت کردن، و پخش لالایی نیز وجود دارد.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

یک تصویر واضح مهمتر از داشتن یک نمایشگر بزرگ است.
اگر فکر می کنید در آینده فرزندان بیشتری خواهید داشت، باید گزینه اضافه کردن دوربین اضافی را در نظر بگیرید. به این ترتیب به شما این امکان را می دهد که اگر اتاق خواب بزرگی دارید، چندین اتاق کودک یا زوایای بیشتری را زیر نظر بگیرید.
مانیتور کودک دید در شب هر زمان که از نظر جسمی از کودک خود دور باشید به شما آرامش می دهد. دیگر هرگز تعجب نکنید که آیا نوزاد در شب احساس سرما می کند یا برای شیر گریه می کند. مانیتور کودک دید در شب تمام این جزئیات و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد!

Figure 2دوربین کودک هوشمند

مانیتور کودک هوشمند

یک مانیتور کودک هوشمند با اجازه دادن به شما در تماشا و گوش دادن در هر دستگاه هوشمند، خیالتان را راحت می کند چه در خانه باشید و چه خارج از خانه. این دوربین نظارتی کودک نیز قابل تنظیم‌ترین و چند منظوره‌ترین گزینه شماست: فرکانس مورد نظر برای دریافت به‌روزرسانی‌ها را انتخاب کنید، اجازه دهید بیش از یک مراقب به‌طور ایمن بر روی دستگاه‌های هوشمند دیگر نظارت کنند، عکس بگیرند و دما و رطوبت اتاق را ردیابی کنند.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

مهم نیست که کدام مانیتور کودک را انتخاب می‌کنید، داشتن چشم‌ها یا گوش‌های اضافی روی کودکتان که خصوصی و ایمن است به شما آرامش می‌دهد و فرصتی برای استراحت در حین چرت زدن به شما می‌دهد.

به نظر می رسد مانیتورهای کودک فقط برای نگاه کردن پنهانی نیستند، بلکه می توانند از رشد سالم کودک شما نیز حمایت کنند. ما این راهنما را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بفهمید که چگونه آب و هوا می‌تواند بر سلامت کودک شما تأثیر بگذارد، آب و هوای اتاق ایده‌آل چیست و چگونه مانیتور کودک شما می‌تواند کمک کند.

نگاهی به دوربین اتاق کودک 2 لنز PTZ چرخشی و کنترل با تلفن همراه

چگونه مانیتور کودک شما می تواند کمک کند

اگر تعجب می کنید که چه زمانی قرار است همه این نظارت ها بین تغذیه و آرامش و کسب و کار عمومی والدین بودن اتفاق بیفتد، نترسید. یک مانیتور کودک هوشمند به طور مداوم دما و رطوبت یک اتاق را برای شما ردیابی می کند.

با تنظیم آستانه دما و رطوبت در مانیتور کودک هوشمند، زمانی که خوانش های آب و هوا از این آستانه ها فراتر رفت، اعلان هایی دریافت می کنید. به این ترتیب شما همیشه می دانید که آیا آب و هوا برای کودک شما سالم است یا نیاز به کمی تغییر دارد.

بسته به میزان خواندن، می‌توانید تنظیماتی را انجام دهید تا کودکتان راحت باشد. آیا رطوبت کمی بالاست؟ ممکن است دوست داشته باشید یک پنجره را باز کنید تا هوای تازه وارد شود. آیا نگران گرم شدن بیش از حد کودکتان هستید؟ مطمئن شوید که کوچولوی شما بیش از حد لباس نمی پوشد و از کولر استفاده کنید تا اتاق را به دمای راحت تری برسانید.

Figure 3انواع دوربین بیبی کم و مانیتور کودک

نتیجه گیری

تا به این جا متوجه شدیم که برای نظارت بر کودک و پرستار خود میتوانیم از دوربین بیبی کم و مانیتور های کودک استفاده کنیم. این سیستم ها با برقراری ارتباط دوطرفه صوتی و تصویر امکان نظارت پیشرفته بر اتاق کودک شما را میدهد. با توجه به توضیحات داده شده میتوانید یکی از بیبی کم ها مورد نظر را انتخاب کنید. پیشنهاد میکنیم لیست دوربین و مانیتور کودک وب سایت MiniDvPro را مشاهده کنید تا با متنوع ترین سیستم های نظارتی کودکان آشنا شوید و بتوانید براحتی یک خرید آنلاین داشته باشید. لازم به ذکر است نگران نصب دوربین و پیجر کودک نباشید چرا که نصب آن ها بسیار ساده و اجرایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا