گوناگون

چه امکاناتی با واچ او اس جدید به اپل واچ اضافه شده است؟

اپل با اپل واچ سری ۷ بادوام‌ترین ساعت هوشمند خودرا همراه با پیشرفته‌ترین گزینه صفحه نمایش روانه بازار کرده است و می‌توانید از شارژ سریع‌تر هم نسبت به گذشته برخوردار شوید. آخرین اپل واچ این کمپانی هم‌اکنون سطح بیشتری از صفحه نمایش را در اختیار شما قرار می‌دهد و با حاشیه‌های کوچک‌تر می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. شما می‌توانید از کابل USB-C همراه استفاده کرده و اپل واچ سری ۷ خود را سریع‌تر از هر مدل قبلی این سری شارژ کنید. البته این شارژ سریع در هر منطقه‌ای ارائه نشده سات و اگر موفق به چنین کاری شدید، یقینا بهتر می‌توانید ارزش آن را نسبت به قیمت اپل واچ درک کنید.

شما می‌توانید به واسطه watchOS جدید امکانات بیشتری را به ساعت هوشمند خود اضافه کنید. واچ فیس‌های جدید به نسخه جدید اضافه شده است و می‌توانید دید متفاوتی به ساعت خود داشته باشید. می‌توانید پرتره‌ها و عکس‌های مورد علاقه‌ خودتان را به واچ فیس تبدیل کرده و از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید از امکان ویرایش و تصحیح خطاهای متن بهره برده و از تاج دیجیتالی هم استفاده تا دقیقا به نقطه‌ای که می‌خواهید ویرایش کنید، برسید. این روند کار با رابط کاربری اپل واچ را ساده‌تر می‌کند. شما می‌توانید خرید آیفون 13 پرو مکس را هم در کنار آن در نظر داشته و از ویژگی‌های بیشتری بهره مند شوید.

قابلیت‌های جدید صفحه نمایش و صفحه کلید

می‌توانید متون خود را در یک صفحه برای Mail و Messages ارسال کرده و ساده‌تر از همیشه به چنین امکانی دست پیدا کنید. فراموش نکنید که قابلیت Scribble در این نسخه هم وجود دارد و مدام می‌توانید نوشتن و ارسال پیام‌ها را در این ساعت ساده‌تر کنید. صفحه کلید QWERTY و QuickPath هم‌اکنون ساده‌تر شده است و می‌توانید متون را سریع‌تر تایپ کنید. می‌توانید حتی روی هر کاراکتر کلیک کرده و از QuickPath استفاده کنید. در این شرایط دیگر نیازی به برداشتن انگشت خود از روی صفحه هم نخواهید داشت. می‌توانید سریعا پیام‌های خود را نوشته و ارسال کنید.

با نگاهی به قیمت آیفون 13 می‌توانید این محصول را به‌صورت اقساطی از فروشگاه بازرگانی سیب دریافت کرده و تنها ۴۰ درصد پیش پرداخت آن را در ابتدا واریز کنید. در این شرایط می‌توانید خرید اپل واچ را هم به‌صورت اقساطی در برنامه خود قرار دهید. قابلیت‌های جالب دیگری هم در نسخه جدید سیستم عامل watchOS وجود دارد. شما می‌توانید از Reflect در برنامه Mindfulness استفاده کرده و تمرکز بیشتری روی یک سوژه خاص داشته باشید. می‌توانید تمرینات مدیتیشن را انجام داده است و از سیستم اشتراکی Apple Fitness+ هم استفاده کنید. این سیستم مراقبه‌های خاص و تعیین شده توسط خودتان را مدنظر قرار می‌دهد.

تمرینات جدید ورزشی

با نسخه جدید می‌توانید تمرینات جدید را هم امتحان کرده و به‌طور مثال، به سراغ پیلاتس بروید. این تمرینات جدید روح و جسم شما را تقویت کرده و می‌توانید با تای چی هم ذهن خود را پاک کرده و هم استرس را کاهش دهید. تمرینات جدید با اپل واچ سری ۷ و نسخه‌های دیگری که از این سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کنند، سازگار خواهد بود. شما می‌توانید تعداد تنفس خود را هم در خواب دیده و ردیابی صحیحی از آن داشته باشید. دانستن میزان تنفس در خواب می‌تواند بینش جالبی نسبت به سلامتی کلی شما ایجاد کند.

می‌توانید کلید دیجیتالی ماشین، خانه و هتل خود را هم در اپل واچ ذخیره کنید

اپل نسبت به قیمت اپل واچ قابلیت‌های جدیدی در ساعت هوشمند خود قرار داده است و می‌توانید با Wallet هم به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. می‌توانید کارت واکسیسناسیون خود را در آن ذخیره‌سازی کرده و سابقه آن را در برنامه Health خود وارد کنید تا در صورت لزوم، بتوانید از آن استفاده کنید. می‌توانید از دکمه کناری اپل واچ استفاده کرده و در صورت نیاز به ارائه مدرک، آن را نمایش داهید. بهتر است که در خانه روی سیستم‌عامل watchOS 8 به‌خوبی کار کرده و فراموش نکنید که برنامه Home هم مجددا باز طراحی شده است تا بتوانید از ابزارهای جانبی که به احتمال زیاد در طول روز به آن ها نیاز پیدا می‌کنید، دسترسی پیدا کنید.

می‌توانید کنترل دستگاه‌های هوشمند را به واسطه این سیستم عامل جدید ساده‌تر کنید. ردیابی هم بسیار آسان‌تر شده است و بهتر از هر زمان دیگری می‌توانید از چنین امکاناتی با دستگاه ایرتگ بهره ببرید. می‌توانید آن را با برنامه‌های Find Devices  و Find Items همگام سازی کرده و کلید ماشین و هر ابزار دیگری که به ایرتگ وصل کرده‌اید را پیدا کنید. افراد، مکان‌ها و رویدادهای جدید دوباره قابل کشف خواهد بود و می‌توانید گزیده‌ای خاطرات و تصاویر خود را هم به همین واسطه پیدا کنید. اپل واچ شما به سادگی با آیفون 13 پرو مکس و مدل‌های دیگر همگام سازی خواهد شد.

برقرار تماس با اپل واچ

با توجه به قیمت آیفون 13 و قیمت اپل واچ می‌توانید این دستگاه‌ها را به‌صورت همزمان خریداری کرده و تماس‌های خود را بهتر مدیریت کنید. برنامه جدید Contacts همراه با ویژگی‌های جدید در اختیار شما قرار گرفته است و می‌توانید مرور سریع، اضافه کردن یا ویرایش مخاطبین را به‌طور مستقیم در اپل واچ انجام دهید. می‌توانید به بخش افزودن و استفاده از اطلاعات تماس مراجعه کرده و چنین امکاناتی را فعال کنید.

خرید از بازرگانی سیب

فروشگاه بازرگانی سیب امکان بررسی قیمت آیفون 13 و محصولات دیگر کمپانی اپل را در پیکربندی‌ها و مدل‌های مختلف فراهم کرده است و می‌توانید خرید خود را به‌صورت اقساطی و با استرس کمتر انجام دهید. فراموش نکنید که مدل‌ها و رنگ‌های مختلف آیفون 13 پرو مکس در این سایت ارائه شده است و کافی است که با سلیقه خود وارد شده و یک انتخاب ایده‌آل داشته باشید. قیمت اپل واچ در مدل‌های مختلف در سایت ارائه شده است و می‌توانید آن را در ابعاد و رنگ‌های مختلف خریداری کنید.

خرید اقساطی با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل هر محصول انجام شده و مابقی مبلغ را هم می‌توانید بین بازه‌های زمانی ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید. این بازه زمانی به انتخاب شما است و کمک می‌کند که برنامه‌ریزی مالی بهتری داشته باشید. قیمت آیفون 13 و سایر محصولات اپل هم به‌صورت به‌روز در سایت قرار داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا