گوناگون

راهنمای خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل

از زمانی که بازی کالاف دیوتی برای موبایل منتشر طرفداران این بازی در ایران به دنبال پیدا کردن ارزان‌ترین راه برای خرید سی‌پی این بازی محبوب هستند. سی پی کالاف دیوتی همان واحد پولی بازی Call of Duty Mobileاست که مخفف کلمه COD Prizesمی شود. بازیکنان می توانند بسته های نرم افزاری، جعبه ها، رویال پس و موارد دیگر را با استفاده سی پی کالاف دیوتی خریداری کنند.

به علت درخواست بالایی که برای خرید سی پی ارزان وجود دارد ما در سایت تاپ جم شاپ بهترین راهِ خرید ارزان سی‌پی برای شما فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید بدون هیچ مشکلی با ارزان‌ترین قیمت بهترین سی‌پی‌های کالاف دیوتی را برای خود تهیه کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

سی ‌پی کالاف دیوتی چیست؟

سی پی کالاف دیوتی واحد پولی داخل این بازی است که به گیمرها اجازه می‌دهد تا تمام ارتقاع‌های این بازی را از جمله رزه، اسلحه و اسکین با پرداخت پول برای خود بخرند تا بتوانند برتری تاکتیکال نسبت به رقبای خود پیدا کنند و با این کار پیروزی‌‎های بیشتری را برای خود به ارمغان بیاورند.

اگر شما کسی هستید که به طور حرفه کالاف دیوتی بازی می‌کند و قصد شرکت در تورنومت‌های جهانی این بازی دارد خرید سی پی برای شما الزامی است و به همین دلیل شما باید به دنبال پیدا کردن سایتی باشید که بتوانید از آن سی پی ارزان بخرید.

به عنوان مثال قدرت و برد تیراندازی اسلحه شما یک فاکتور اساسی در درگیری ها به حساب می آید که از طریق کارتهای بازی قابل ارتقا هستند. این کارتها هم قابل خریداری بوده و هم در طول بازی با تکمیل ماموریت ها بدست می آیند اما اگر فقط روی تکمیل این ماموریت ها حساب باز کنید از قافله عقب مانده اید.

سبک های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل 

موتلی پلیر: مولتی پلیر حالت جذاب چند نفره و آنلاین است که بازیکنان را به دو تیم تقسیم می‌کند تا آن دو تیم بر سر تسک‌های مختلف با هم رقابت کنند و در آخر برنده بازی گروهی است که تعداد بار بیشتری از گروه مقابل را کشته باشد و همچنین تسک خود را با موفقیت انجام داده باشد.

بتل رویال: حالت بتل رویال بدون اغراق مهم‌ترین حالت تمام بازی‌های آنلاین است و بدون آن احتمال موفقیت یک بازی آنلاین مولتی پلیر بسیار کم است. در این حالت حدود 100 بازیکن به جزیره‌ای پرتاب می‌شوند و باید برای بقا، اسلحه و همچنین مهمات با هم بجنگند آخرین نفری که از این نبرد جان سالم به در ببرد پیروز میدان خواهد بود. اما این تمام ماجرا نیست چون یک گنبد آبی در این جزیره وجود دارد که به مرور زمان کوچک‌تر می‌شود و شما باید در این گنبد بمانید چون اگر از آن خارج شوید بلافاصله جان خود را از دست خواهید داد.

زامبی مود: در این حالت شما در برابر زامبی‌ها قرار می‌گیرید و باید تا جایی که می‌توانید از جان خود در برابر این مردگان متحرک دفاع کنید این حالت یکی از قدیمی‌ترین و هیجان انگیزترین حالت‌های آنلاین این بازی کالاف دیوتی است.

اگر شما طرفدار هرکدام از این حالت‌ها باشید و واقعاً می خواهید از مولتی پلیر، بتل رویال و زامبی مود لذت ببرید باید حتماً از سی پی استفاد کنید چون با استفاده از سی پی در یک چشم بهم زندن می‌توانبد نتایج بازی را تغییر دهید و از یک بازیکن معمولی به یک افسانه تبدیل شوید که تمام تیم‌ها شما را به عنوان هم تیمی خوئ بخواهد و از هم تیمی بودن با شما به خودشان افتخار کنند.

آیا واقعاً به سی پی نیاز دارید؟

جواب کوتاه این سوال مثبت است ولی ما در اینجا می‌خواهیم کمی به جواب تخصصی‌تر این سوال بپردازیم. علت اصلی این که شما نیاز به خرید سی پی برای بازی کالاف دیوتی موبایل دارید این است که این بازی به خاطر رایگان بودنش به شما اجازه نمی‌دهد که بدون خرید سی پی پیشرفت آنچنانی‌ بکنید و به همین علت کار برای کسانی می‌خواهد بدون پرداخت پول لول خود را بالا ببرند بسیار دشوار می‌شود.

به طور مثال شما اگر یک اسلحه بخصوص برای خودتان می‌خواهید و قصد دارید تا بدون استفاده از سی پی آن را بدست بیاورید باید صدها ساعت کالاف دیوتی موبایل را بازی کنید تا بتوانید به آن اسلحه دست پیدا کنید که اگر بخواهیم با شما رو راست باشم حتی ممکن است با صدها ساعت هم نتوانید به نتیجه مطولبتان برسید.

اینجاست که پای سی پی‌ها به میدان باز می‌شود شما با خرید سی پی می‌توانید ره صد ساله را یک شبه طی کنید که ممکن از نظر خیلی‌ها غیر منصفانه باشد اما این مدلی است که بازی‌های به اصطلاح Free To Play با آن برای خود درآمدزایی می‌کنند پس شما برای موفقیت در این بازی‌ها نیاز به این واحد پول نیاز دارید تا بتوانید پیشرفت کنید.

مزایای خرید سی پی

همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم اگر شما می‌خواهید در کالاف دیوتی موبایل به سطوح بالا دست پیدا کنید باید حتماً سی پی بخرید. بزرگترین مزیت خرید سی پی دسترسی زود هنگام شما به رزه‌ها و اسلحه‌های لول بالا است که به شما برتری استراتژیک زیادی در مقابل رقبایتان می‌دهد و باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی برنده تمام مچ‌های خود شوید. البته باید این را به شما یادآوری کنیم که بدون داشتم مهارت حتی گران‌ترین سی پی‌ها نمی‌توانند برای شما پیروزی به ارمغان بیاورند.

اگر بخواهیم مزایای سی پی را برایتان لیست کنیم این لیست به شکل زیر خواهد بود:

  1. امکان بازی در حالت ویژه و پرمیوم
  2. استفاده از تسلیحات جذاب و پیشرفته
  3. فعال‌سازی اسکین‌های حرفه‌ای و خاص
  4. امکان بازی در نقشه‌های مختلف
  5. افزایش قدرت مبارزه با دشمنان

همچنین با خرید CP کالاف دیوتی موبایل می‌توانید از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

  • برنده شدن در نبردها و ارتقای رتبه در بازی
  • خرید بتل پس هر سیزن
  • کسب درآمد از طریق استریم
  • ارزشمندتر شدن اکانت برای فروش

خرید جم الماس بازی سی پی و یوسی از سایت تاپ جم شاپ

  • دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن
  • دارای نماد بازیهای رایانه ای
  • دارای درگاه ایمن زرین پال
  • دارای درگاه ایمن ایدی پی
  • دارای درگاه مستقیم بانک پاسارگاد

 

خرید ارزان سی پی از تاپ جم شاپ

حالا که اهمیت سی پی به طور مفصل برای شما توضیح دادیم، باید به بحث خرید ارزان بپردازیم. همانطور که می‌دانید در ایران سایت‌های زیادی وجود دارند که به شما امکان خرید ارزان سی پی را می‌دهند اما چیزی که تاپ جم شاپ را نسبت به رقبای خود متفاوت قیمت‌های واقعاً ارزان و همچمنین خدمات پس از فروش بسیار عالی آن است که در کمتر فروشگاهی دیده می شود به همین علت منطقی‌ترین فروشگاه برای خرید سی پی و سایر ارز‌های داخلی بازی‌های آنلاین فروشگاه تاپ جم شاپ است.

یکی از خدمات ارزشمند تاپ جم شاپ پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته است تا تمام مشتریان بتوانند بدون مشکل از سی پی خود لذت کامل را ببرند. پس اگر می‌خواهید از در کالاف دیوتی موبایل تبدیل به یک افسانه شوید لحظه‌ای درنگ نکید و همین حالا با تاپ جم شاپ تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا