گوناگون

محبوب ترین بازی ها با ژانر ورزشی که بیشترین بازیکن در جهان را داشته است (ریپورتاژ آگهی)

این پست یک ریپورتاژ تبلیغاتی می باشد. بازی‌های ژانر ورزشی می‌توانند به راحتی ورزش مورد علاقه‌تان را برایتان شبیه سازی کنند و شما را وارد تیم‌هایی کنند که همیشه عاشق‌شان بوده‌اید و آرزوی دیدن بازی‌هایشان را داشته‌اید. فرقی ندارد ورزش مورد علاقه‌تان فوتبال باشد یا بسکتبال، دنیای بازی‌های قادر هستند از ترکیب ورزش‌های مورد علاقه شما، بازی‌های تازه‌ای بسازند که برای مدتی طولانی پای سیستم میخکوبتان خواهد کرد.

در میان تمام بازی‌های ویدئویی ژانر ورزشی بعضی از آن‌ها بیشتر از بقیه طرفدار پیدا کرده‌اند و بازیکنان بیشتری در دنیا دارند؛ طرفدارانی با جمعیت‌های میلیونی. اگر طرفدار بازی‌های ورزشی هستید و دوست دارید شما هم به جمع میلیونی بازی‌های پرطرفدار بپیوندید، فهرستی که در ادامه پیش رو دارید، این بازی‌ها را به شما معرفی خواهد کرد.

1-Rocket League

یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های فهرست ما بدون شک «راکت لیگ» است. این بازی در سراسر دنیا بیش از 58 میلیون نفر بازیکن دارد و به همین دلیل هم جزو موفق‌ترین گزینه‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی ورزشی به حساب می‌آید. راکت لیگ در سال 2015 منتشر شد و تا به حال به صورت مرتب به روز رسانی شده و امکانات تازه‌ای به آن اضافه شده است.

این بازی ترکیبی از فوتبال و ماشین سواری است؛ ترکیبی که ممکن است در نگاه اول عجیب به نظر برسد؛ ولی وقتی قرار باشد با ماشینی که در دست دارید، گل بزنید، عجیب بودن تبدیل به احساس هیجان انگیزی می‌شود. در خوب بودن این بازی همین بس که جایزه بهترین بازی مالتی پلیر را برده، سه جایزه از بفتا گرفته که یکی از آن برای بهترین بازی اجتماعی و خانوادگی در سال 2016 بوده که بر روی دستگاه های بازی مناسب برای کودکان و خانواده ها نیز قابل اجراست، یکی برای بهترین بازی ورزشی و دیگری برای اینکه این بازی جزو بازی‌های تحول آفرین به حساب می‌آید. این بازی از سال 2015 منتشر شده و به صورت سینگل پلیر (تک نفره) و مالتی پلیر (چند نفره) قابل اجرا کردن است.

پلتفرم‌های مناسب: این بازی را می‌توانید روی پلتفرم‌های مختلفی مثل پی اس فور، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ، لینوکس، مکینتاش و macOs انجام دهید.

2- Fifa 18, 17 and 16

«فیفا» قطعا یکی از برترین بازی های پی اس فور (ps4) و ایکس باکس (Xbox) در زمینه فوتبال است؛ کمتر کسی است که گیمر باشد، عاشق فوتبال باشد و حداقل یک بار این بازی را امتحان نکرده باشد. سری‌های 16، 17 و 18 مجموعه بازی‌های فیفا بهترین به روز رسانی‌ها را تا به حال داشته‌اند و تلاش کرده‌اند به صورت مرتب امکانات بیشتری را به بازیکن بدهند. در جدیدترین نسخه که نسخه 20 این بازی است هم انواع امکانات جدید مثل دریبل‌های تک به تک و نگه داشتن توپ (Strafe Dribbling) اضافه شده است تا بازی ویدئویی فیفا هر چه بیشتر به بازی‌های دنیای واقعی نزدیک شود. نسخه 16 فیفا حدود 28.3 میلیون نفر بازیکن داشت؛ اما تعداد بازیکنان فیفا 18 پا را از این هم فراتر گذاشته و به تعداد بالای 32.5 میلیون نفر رسیدند. این اعداد همچنان روند صعودی طی می‌کنند و احتمالا در شرایط فعلی قرنطینه تعداد بازیکنان نسخه‌های جدید بیشتر هم خواهد شد. جدیدترین نسخه این بازی یعنی فیفا 20 را می‌توانید به صورت سینگل پلیر و مالتی پلیر بازی کنید. اگر این بازی را تهیه کرده‎‌اید، سعی کنید چند ترفند جذاب که قبل از انجام بازی فیفا باید با آن‌ها آشنا شد را هم در برنامه‌تان داشته باشید تا هر چه بیشتر لذت ببرید و بازی‌های بیشتری را ببرید.

پلتفرم‌های مناسب: فیفا 20 را روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز بازی کنید.

3- Madden NFL 17,18,19

کسانی که به فوتبال آمریکایی علاقه دارند، «جان مدن»، John Madden را به خوبی می‌شناسند، مردی که یکی از بهترین مربی‌ها و مفسرهای دورانش بود و به همین دلیل هم از سال 1993 بازی‌های ویدئویی NFL را به نام او نامگذاری کردند. بازی Madden NFL بیش 130 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و بازی رسمی لیگ ملی فوتبال آمریکا یا National Football League (NFL) به حساب می‌آید. «مدن 18» اولین بار شبیه فیفا 17 در نظر گرفته شد و موفق شد تعداد زیادی بازیکن را برای بازی تک نفره به خودش جذب کند. این بازی در سال 2015 بیش از چهار میلیون دلار فروخت و به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ژانر ورزشی تبدیل شد. اگر علاقمند به فوتبال آمریکایی هستید و از قوانین آن اطلاع دارید، حتما Madden NFL را به فهرست بازی‌های ورزشی‌تان اضافه کنید.

پلتفرم‌های مناسب: این بازی بیش از 10 پلتفرم اجرایی دارد که بعضی از معروف‌ترین‌های آن‌ها شامل مایکروسافت ویندوز، Nintendo 3DS، اندروید، ایکس باکس وان، iOS، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 می‌شود.

4- NHL 18, 19

هاکی به نوعی محبوب‌‌ترین ورزش کاناداست و یکی از پر بیننده‌ترین ورزش‌ها در آمریکا به حساب می‌آید؛ اما بسیاری دیگر از کشورها خیلی با این بازی آشنا نیستند؛ با وجود این بازی NHL قطعا یکی از پر بازیکن‌ترین بازی‌های دنیاست که مرز بازیکنانش از چندین میلیون نفر گذشته است. بازی لیگ ملی هاکی یا National Hockey League در جدیدترین ورژن‌هایش باز هم به روز رسانی شده است و به عنوان یک بازی شبیه ساز ژانر ورزشی توانسته میزان درگیری بازیکن را بالا ببرد و برای او ساعات خوشایندی بسازد. این بازی را می‌توانید به صورت تک نفره و چند نفره اجرایی کنید.

پلتفرم‌های مناسب: این بازی در دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قابل اجراست.

5- NBA

دوستداران ورزش بسکتبال با NBA به خوبی آشنا هستند و هر وقت دلشان بخواهد خودشان را در قالب بازیکنان این لیگ تصور کنند، می‌توانند سراغ بازی NBA jam بروند و چند ساعتی با اسطوره‌های بسکتبال معاشرت کنند. سرعت بالای بازیکنان، پرش‌های اغراق شده و ضربه‌های سنگین از ویژگی‌های دوست داشتنی این بازی است که از سال 1993 تا به حال به حفظ محبوبیتش بین بازیکنان دنیا پرداخته است. جدیدترین نسخه این بازی NBA 2K20 است که یکی از بازی‌های خوب این مجموعه است؛ البته هنوز برای تخمین تعداد بازیکنانش زود است؛ چون این بازی آگوست 2019 وارد دنیای گیم شد. بازی NBA را می‌توانید به صورت تک نفره و چند نفره امتحان کنید.

پلتفرم‌های مناسب: جدیدترین نسخه بازی‌های NBA را می‌توانید روی پلتفرم‌های نینتندو سوئیچ، اندروید، مایکروسافت ویندوز، پی اس فور و ایکس باکس وان اجرا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا