گوناگون

آیا با ربات‌های تلگرام می‌توان ارز دیجیتال استخراج یا معامله کرد؟

این روزها مردم به کسب درآمد اینترنتی بیش‌ازپیش توجه می‌کنند. در این میان درآمدزایی از طریق تلگرام موردتوجه بسیاری از کاربران این شبکه‌ی مجازی قرار گرفته است. ربات یکی از ابزارهایی است که تلگرام از آن برای مشاغل، نظرسنجی‌ها و کارهای دیگر استفاده می‌کند.

با توجه به پیشرفت روزافزون بشر و افزایش تقاضا برای کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال، این روزها شاهد فعالیت ربات‌های تلگرامی در بازار ارزهای دیجیتال هستیم. وجود ربات‌های تلگرامی، به دست آوردن ارزها را وارد مسیر تازه‌ای کرده است؛ زیرا به‌آسانی و در هر شرایطی می‌توانید به‌جای خرید ارز دیجیتال tabdeal.orgآن را به‌صورت رایگان کسب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری را در این خصوص رؤیت فرمایید.

کسب اصلی‌ترین ارزهای دیجیتال رایگان از طریق ربات تلگرامی

به دست آوردن ارزهای دیجیتال از طریق ربات‌های تلگرامی فرآیند پیچیده‌ای نیست، اما فراموش نکنید تشخیص اینکه ربات واقعی است یا خیر، کمی دشوار است. در حقیقت ربات‌های تلگرام، درازای انجام کارهایی مانند بازدید از سایت‌های تبلیغاتی یا عضویت در کانال‌های تلگرامی و فعالیت‌های مشابه، به‌صورت قطره‌ای (کم‌کم) به شما ارز دیجیتال خواهند داد.

روش دیگری که می‌توانید از طریق آن ارز دیجیتال دریافت کنید، معرفی رباتی است که با آن کار می‌کنید. درواقع می‌توانید با معرفی ربات خود به دیگران و نیز فعالیت آن‌ها به‌وسیله‌ی آن ربات درآمد کسب کنید. لازم به ذکر است که پورسانت دریافتی از تمام ربات‌ها 15 درصد می‌باشد.

با استفاده از ربات‌ها می‌توانید اصلی‌ترین ارزهای دیجیتال پرطرفداری مثل بیتکوین (BTC)، لایت‌کوین (LTC)، دوج‌کوین (DOGE)، شیبااینو (SHIB) و ترون (TRON) را به‌صورت رایگان به دست آورید. در ادامه ربات‌های تلگرامی معتبر را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

مزیت‌های استفاده از ربات برای کسب ارزهای دیجیتال

مهم‌ترین مزیت جمع‌آوری ارزهای دیجیتال از طریق ربات‌های تلگرامی، عدم نیاز به سرمایه‌گذاری است. در بسیاری از مشاغل اینترنتی حتی در تلگرام لازم است تا هزینه‌های نسبتاً بالایی پرداخت شود. اما در این روش نیازی به پرداخت هزینه نیست.

در این روش، برای کسب ارز دیجیتال رایگان نیازی به لپ‌تاپ یا سیستم‌های کامپیوتری نیست. استخراج و جمع‌آوری ارزهای دیجیتال از طریق موبایل موجب جذب بیشتر افراد برای این کار شده است. همان‌طور که می‌دانید استخراج ارزهای دیجیتال به دستگاه‌های قوی نیاز دارد. اما در این روش با انجام چند کار ساده می‌توانید ارز به دست بیاورید.

آموزش کسب ارزهای دیجیتال از طریق ربات

برای شروع ابتدا فیلترشکن (Vpn) یا پروکسی‌هایی که در تلگرام ارائه می‌شوند را فعال کنید. سپس با توجه به نوع ارز دیجیتالی که می‌خواهید کسب کنید، یکی از ربات‌ها را انتخاب کنید و وارد شوید. پس‌ازآن باید روی گزینه‌ی Start کلیک کنید.

برای ادامه‌ی عضویت و همکاری با ربات لازم است تا قوانین و شرایط را تائید کنید. برای این کار لازم است تا صفحه‌های موردنظر را مطالعه کنید و دوباره وارد ربات تلگرام شوید و روی گزینه I agree to the Terms & Privacy Policy کلیک کنید.

حالا پنل کاربری یا منوی آن ربات برای شما باز می‌شود و جدولی را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب گزینه‌های مختلف این جدول، به مرحله‌ی بعد می‌روید. گزینه‌های ارائه‌شده از سوی ربات به ترتیب شاملِ بازدید از سایت‌ها (Visit sites)، ربات‌های پیام‌رسان (Massage bots)، پیوستن به چت‌ها (Join Chats)، موجودی (Balance)، ارجاعات (Referrals)، تنظیمات (Setting) و تبلیغات شخصی (My ADS) است.

  1. بازدید از سایت‌ها (Visit sites)

با کلیک روی گزینه‌ی Visit Sites می‌توانید از سایت‌هایی که ربات برای شما تعریف می‌کند، بازدید کنید و درنتیجه ارز دیجیتال جمع‌آوری نمایید. برای این کار تنها باید پس از گزینه‌ی بازدید از سایت‌ها، Go To Website را انتخاب نمایید. پس از ورود به سایت 20 ثانیه صبر کنید تا بازدیدتان کامل شود. در این صورت ارز دیجیتال به شما تعلق خواهد گرفت.

  1. ربات‌های پیام‌رسان (Massage bots)

با کلیک روی این گزینه می‌توانید به ربات‌های تلگرامی متصل شوید. پس از عضویت در ربات‌ها قادر خواهید بود تا ارز دیجیتال کسب کنید. برای این منظور لازم است تا روی گزینه‌ی Massage bots کلیک کنید. پس‌ازآن مجدداً این گزینه برای شما ظاهر خواهد شد. آن را انتخاب نمایید. درنهایت می‌توانید در ربات‌ها عضو شوید.

  1. پیوستن به چت‌ها (Join Chats)

درصورتی‌که این گزینه را انتخاب کنید می‌توانید در کانال‌هایی که ربات به شما معرفی می‌کند، عضو شوید. سپس یک پیام از کانال را به صفحه‌ی ربات ارسال (Forward) کنید. پس از عضویت در کانال‌های مذکور، ظرف مدت 6 الی 24 ساعت ارز دیجیتال برای شما واریز خواهد شد. فراموش نکنید تا زمانی که ارز موردنظر برای شما واریز نشده، از کانال خارج نشوید.

  1. موجودی (Balance)

با کلیک بر این گزینه قادر خواهید بود تا ارزهای دیجیتال جمع‌آوری‌شده که متعلق به خودتان است را مشاهده و برداشت کنید. همچنین با کلیک روی گزینه Withdraw که پس از Balance ظاهر می‌شود، می‌توانید ارزهای خود را به کیف پولتان انتقال دهید.

  1. ارجاعات (Referrals)

با کلیک روی گزینه‌ی Referrals می‌توانید عضوگیری کنید. در اصل با انتخاب این گزینه، ربات لینک جدیدی را به شما خواهد داد که با فرستادن آن لینک به دوستان و آشنایان خود، زیرمجموعه گیری را آغاز می‌کنید.

  1. تبلیغات شخصی (My ADS)

اگر این گزینه را انتخاب کنید به‌منزله‌ی این است که با استفاده از ارزهای دیجیتالی که جمع‌آوری کرده‌اید، قصد دارید ربات جدیدی را برای تبلیغ سایت یا کانال خود به بسازید.

کدام ربات‌ها واقعی هستند؟

متأسفانه اکنون شاهد فعالیت ربات‌های تقلبی هستیم. در این بخش قصد داریم تعدادی از ربات‌های مطمئن را برای شما معرفی کنیم.

  1. BTC Click Bot

این ربات یکی از ربات‌های قابل‌اطمینان برای کسب ارز دیجیتال است. ارز پرداختی ربات BTC Click Bot بیتکوین است. حداقل میزان برداشت ارز از این ربات 0.00002000BTC است.

  1. LTC Click Bot

ارز پرداختی BTC Click Bot همان‌طور که از نامش مشخص است، لایت‌کوین می‌باشد. حداقل میزان برداشت ارز از این ربات 0.00010000LTC است.

  1. DOGE Click Bot

یکی دیگر از ربات‌های مطمئن DOGE Click Bot است. ارز پرداختی این ربات، دوج‌کوین است. حداقل میزان برداشت ارز از این ربات 3DOGE می‌باشد.

  1. SHIB Click Bot

این ربات نیز رباتِ معتبری است که درازای فعالیت در آن، ارز شیبااینو کسب خواهید کرد. حداقل میزان برداشت ارز از این ربات 15000SHIB است.

  1. TRON Click Bee

ارز پرداختی TRON Click Bee همان‌طور که از نامش مشخص است، ترون می‌باشد. حداقل میزان برداشت ارز از این ربات 30 TRON است.

سخن پایانی

با فعالیت در ربات‌های تلگرامی قادر خواهید بود در روز 2 تا 3 دلار درآمد کسب کنید. برای افزایش این میزان می‌توانید دوستان و آشنایان خود را به ربات دعوت کنید تا درآمدتان حدوداً به مبلغی بالغ‌بر 20 دلار برسد. لازم به ذکر است که با افزایش کلاهبرداری‌ها باید پیش از اقدام به کسب درآمدهای اینترنتی مخصوصاً جمع‌آوری ارز دیجیتال رایگان از طریق ربات‌های تلگرامی، تحقیق کنید. از اینکه تا پایان ما را همراهی کردید، سپاسگزاریم.

آیا با نحوه‌ی فروش بیتکوین آشنا هستید؟ برای آموزش فروش بیتکوین کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا