گوناگون

صفر تا صد دیسکورد با جزئیات کامل

دیسکورد یک برنامه مخصوص برای چت کاربران یا بهتر است بگوییم بازیکنان بازی‌های ویدئویی است. دیسکورد امکانات چت تصویری و صوتی برنامه‌های slack، skype را در اختیار دارد. کارایی این برنامه فراهم کردن بستری برای گفتگوی بازیکنان بازی‌های ویدیویی در حین بازی می‌باشد. این برنامه به دلیل امکاناتی که برای کاربران فراهم می‌کند در واقع از محبوب‌ترین برنامه‌های چت می‌باشد. به صورتی که بیش از ۲۵۰ میلیون نفر کاربر عضو این برنامه پیام‌رسان هستند. در این برنامه افراد در حین بازی‌های ویدیویی با یکدیگر چت کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا دوستان خود را به برنامه اضافه کنند. همچنین بازیکنان حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار گروه‌های مختلف تشکیل دهند.

آیا discord فقط برای گیمر‌ها و بازیکنان بازی‌های آنلاین کارایی دارد؟

قابلیت‌های این سرویس به این موضوع ختم نمی‌شود. در حقیقت discord یک پیام‌رسان اجتماعی قوی است که برای گروه‌های مختلف کارایی زیادی دارد. از جمله آن می‌توان به کارایی این پیام‌رسان در ورود به عرصه بازار ارز‌های دیجیتال است. در ادامه بیشتر با سرویس محبوب discord آشنا خواهیم شد.

مزیت های نصب دیسکورد

چنانچه شما نیز از بازیکنان و طرفداران بازی‌های ویدیویی هستید و تمایل به ایجاد چت و ویس کنفرانس دارید نصب برنامه دیسکورد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اساس این برنامه برای ارتباط گیمر‌ها با یکدیگر و ایجاد ارتباط با هم تیمی و رقیب‌های خود است. بنابراین نصب و داشتن discord برای گیمر‌ها به یک ضرورت تبدیل شده است. البته که نصب این برنامه فقط برای گیمر‌ها و طرفداران بازی‌های ویدیویی نیست و هر کسی که تمایل به چت صوتی داشته باشد می‌تواند از این برنامه استفاده کند.

امکان نصب دیسکورد بر روی سیستم عامل‌های مختلف وجود دارد. بنابراین برای ایجاد اکانت و راه‌اندازی اکانت کاربری باید به گوگل پلی یا اپ استور مراجعه کنید. برای نصب این برنامه بر روی ویندوز باید به وب سایت خود برنامه به آدرس discord.com رجوع کرد.

نصب این برنامه مانند تمام رسانه‌های اجتماعی به نام کاربری و‌ شماره مجازی دیسکورد و رمز عبور نیاز دارد. شما می توانید به جای شماره مجازی ازایمیل نیز استفاده کنید.

مزایا و قابلیت‌های دیسکورد

دانستیم که دیسکورد یک پلتفرم عالی برای گیمر‌ها و یک پیام‌رسان اجتماعی برای همه کاربران می‌باشد. دلیل آن مزایا و قابلیت‌های بیشماری این برنامه است که استفاده از آن‌ها محدود برای گیمر‌ها نمی‌باشد.

یکی از مزایای سرویس مزبور اتصال به پلتفرم و سرویس‌های دیگر است. لینک شدن به ۱۱ پلتفرم مانند یوتیوب و ایکس باکس لایو و… از قابلیت‌های ویژه این برنامه می‌باشد که امکان تبادل اطلاعات از آن به سرویس‌های پیام‌رسان دیگر و بالعکس وجود دارد.

با سرور فولدر‌ها می‌توان لیست سرور‌های خود را مرتب کرد. ایجاد یک پوشه برای سرور‌ها استفاده از سرور‌ها را برای پروژه‌های مختلف ساده و آسان خواهد کرد.

مدیریت نوتیفیکیشن در صورت استفاده از سرور‌های متعدد مزایای دیگر این برنامه می‌باشد. می‌توان هر کاربر و کانال یا سرور‌های مورد استفاده را در این برنامه اولویت‌بندی کرد. در این صورت از ارسال پیام‌های بسیار زیاد آن‌ها سردرگم نخواهیم شد و بر اساس نیاز می‌توان کانالی را در اولویت قرار داد.

سریع‌تر کردن کار‌ها در بستر برنامه با کم کردن کلیک‌ها و تعیین کلید‌های خاص روی کیبورد مزیت دیگر برنامه می‌باشد.

بولد کردن یک واژه یا متنی در صفحه چت یکی از قابلیت‌های عالی در دیسکورد می‌باشد.

امکان نصب ربات و پیش بردن اهداف خود در این بستر یکی از توانایی این پلتفرم می‌باشد.

همچنین وجود شورتکات‌هایی کیبوردی در discord موجب سریع‌تر کردن روند کار‌ها با استفاده از میانبر‌های کیبوردی می‌شود.

سرور دیسکورد برای ارز‌های دیجیتال

موضوع مهم در صنعت ارز‌های دیجیتال قطعاً ارائه اطلاعات به روز و کاملی است که برای سود در این صنعت به آن نیاز است. شبکه‌های مجازی و پلتفرم‌های متنوعی برای ارائه این اطلاعات در اختیار کاربران گذاشته شده است. یکی از این پلتفرم‌های عالی در دنیای ارز‌های دیجیتال دیسکورد می‌باشد. سرور‌های مختلفی برای دنیای ارز دیجیتال وجود دارند که با توجه به هدف از ورود به این عرصه باید سرور مناسب و مناسب را انتخاب و استفاده کرد.

تبادل آرا در فضای دیسکورد مکان مناسبی است تا افراد فعال در بازار ارز‌ها حمایت تحلیلی شوند. سرور‌های مرتبط با موضوع، نیاز استفاده از این برنامه و پلتفرم برای رمز ارز‌ها است. این انتخاب به نظر مشکل می‌باشد زیرا همانطور که پیشتر گفته شد انواع سرور‌های مختلف discord با اهداف مختلف موجود می‌باشند. در سرور این برنامه افرادی که دارای علاقه خاصی هستند در یک گروه بزرگ قرار داده می‌شوند تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند. بنابراین از طریق سرور دیسکورد می‌توان نظر و علاقه عموم و درصد کاربران را سنجید.

پیوستن به انواع سرور discord بدون محدودیت می‌باشد. اما باید کاربر در ارائه اطلاعات حساس خود در این سرور‌ها محتاط عمل کند. شما بر اساس پروژه مورد علاقه خود به طور مثال صرافی بایننس سرور مد نظر خود را پیدا کرده و از آن برای ارز‌های دیجیتال  استفاده می‌کنید. در استفاده از سرور‌ها باید مراقب پیام‌های ارسالی از سوی کلاهبرداران و افراد سودجو باشیم.

سرور دیسکورد برای گیمر‌ها

یکی از بهترین پیام رسان‌های کاربردی برای گیمر‌ها دیسکورد می‌باشد. اگر از گیمر‌های بازی آنلاین هستید و دوست دارید هم تیمی‌های خود را بشناسید و در حین بازی با آن‌ها حرف بزنید. دیسکورد بهترین رسانه و نرم‌افزار مکالمه برای این کار است.

در بستر سرور‌های خصوصی می‌توانید با این افراد به صورت‌های مختلف همچون مکالمه متنی و صوتی ارتباط برقرار کنید. جالب است بدانید این نرم‌افزار شما را مجبور به ساخت اکانت نمی‌کند اما ایجاد اکانت توصیه ما به گیمر‌هایی است که دوست دارند از این پلتفرم استفاده کنند.

نقطه قوت این نرم‌افزار در مدیریت گروه‌های بزرگ است. ایجاد گروه‌های مجزا در زیر مجموعه یک سرور و ایجاد محدودیت و ابزار‌هایی متفاوت برای هر گروه از ویژگی عالی این سرویس می‌باشد. گیمر‌ها می‌توانند عضو چند کانال مجزا مانند چنل پرسش و پاسخ، گروه اعلامیه‌ها، گروه یا کانال پیدا کردن هم تیمی و… شوند. در این صورت بازیکنان می‌توانند در چند گروه با مدیریت یک سرور عضو شوند بدون اینکه تعداد پیام‌ها و شلوغی کانال منجر به سردرد آن‌ها شود. همه اطلاعات و مسیج‌ها در کانال و گروه‌های بازی با یک سرور به صورت آنلاین و زنده ارائه می‌شوند. سرور discord امکانات مختلف و متنوعی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد که منجر به جذابیت بیشتر بازی‌های آنلاین نیز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا