معرفی بازی جدید

بازی فوتبال خیابانی برای کامپیوتر و موبایل

سبک بازی های فوتبال در اینترنت متنوعه که برای کنسول های مختلف وجود داره و هر شخصی میتونه بازی فوتبال محبوبشا بعد از دانلود و نصب براحتی اجرا کنه و از بازی لذت ببره. در این متن با بازی فوتبال خیابانی برای کامپیوتر و موبایل آشنا میشید. بازی فوتبال خیابانی رو با هر کدوم از دوستاتون می تونید بازی کنید تنها باید اینترنت داشته باشید تا بتونید این بازی رو اجرا کنید …

حتما بخوانید: راهنما و ترفندهای بازی فوتبال FIFA برای اینکه در این بازی حرفه ای شوید!

تریلر فوق العاده فیفا استریت:

بازی فوتبال خیابانی که با نام FIFA Street شناخته شده تره یکی از بازی های کلاسیکه و توی اون شما با دوست خودتون توی خیابان مسابقه می دید که شما هم می تونید بازیکن و هم دروازه بان باشید که باید مهارت توپ گرفتن تون بالا باشه. چون گرافیک بازی بالاست پس بنابراین حجم نسبتا بالایی هم داره، پس تا لود شدن کامل اون کمی صبر کنید.

فوتبال

راهنمای بازی: برای شوت کردن از کلیک چپ موس استفاده کنید. برای گرفتن توپ هم می تونید کلیک چپ موس رو جایی که می خواید که بپرید بزنید. روی لینک زیر کلیک کنید تا بازی آنلاین فوتبال خیابانی رو تجربه کنید.

بازی آنلاین فوتبال خیابانی

همچنین بخوانید: 5 تا از بهترین بازی های فوتبال برای کنسول های مختلف که حتما باید بازی کنید!

فوتبال2

با توجه به سرعت اینترنت شما مدت زمان متغیری ممکن است طول بکشد تا این بازی شروع شود باید کمی صبر کنید تا بازی کاملا لود و آغاز شود. شما به راحتی میتوانید این بازی را روی مرورگر وب خود مثل فایرفاکس، کروم و … اجرا کنید.

اگه تو اجرای این بازی مشکلی داشتید. میتونید در بخش نظرات از ما بپرسید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا