معرفی بازی جدید

معرفی و دانلود 3 تا از بهترین بازی های اندروید و آیفون خرداد 1398

اگر بدنبال بازی های جدید برای سرگرم شدن هستید بهتر است که به بازی هایی بپردازید که تعامل اجتماعی و خلاقیت در آنها بالا باشد و موقعیت های شگفت انگیز در پیچ و خم بازی شما را به چالش بکشد. به همین منظور در این مطلب تصمیم داریم تا جدیدترین بازی های سال 2019 را به شما معرفی کنیم تا تجربه اتحاد بزرگ با سایر بازیکنان در این بازیهای آنلاین و شکست دشمن را داشته باشید. این بازی ها در سبک های مختلف استراتژیک، معمایی، اکشن و ماجراجویی هستند و لحظات فوق العاده سرگرم کننده را برای بازیکن مهیا می سازند.

1- بازی DRIVE

تاکنون تمام بازی های ماشین سواری بگونه ای طراحی و ساخته شده بودند که خود بازیکن وسیله نقلیه را به حرکت در می آورد وپیش می رفت اما این بازی متفاوتی است و بازیکنان در این بازی هدایت یک اتومبیلی را به‌عهده می‌گیرند که به‌صورت خودکار به‌سمت جلو می‌رود و سرعتش زیاد می‌شود. در بازی DRIVE که بازی رانندگی بی انتها نیز نامیده می شود اتومبیلرانی در مسیرهای پر پیچ‌و‌خم را تجربه می کنید. شرکت Pixel Perfect Dude با الهام از جاده ها و فیلم های اکشن سال 1970 این بازی را ساخته است. گیم پلی ساده ای دارد و تنها کاری که می کنید این است که با ضربه زدن به صفحه نمایش با سرعت می رانید و از رانندگی دیوانه وار لذت می برید!می توانید بازیکن محبوبتان، یک ماشین و محل مورد نظر برای رانندگی را انتخاب کنید اما حواستان باشد که به جایی لطمه نزنید.

ویژگی های اصلی این بازی:

  • انتخاب آهنگ های متعدد هنگام رانندگی
  • رانندگی با خیال راحت
  • گرافیک خیلی خوب

لینک دانلود بازی DRIVE برای گوشی های اندروید

لینک دانلود بازی DRIVE برای گوشی های ios

تصاویری از بازی DRIVE

همچنین بخوانید: دانلود جدیدترین نسخه بازی پی اس 2019 برای اندروید

2- بازی Astrokings

در این بازی می توانید حماسه های چند نفره را با استراتژی واقعی تجربه کنید. از گرافیک جذاب این بازی که بگذریم، Astrokings روایت‌گر سرزمین‌هایی است که امپراطوری خود را از دست داده‌اند و از طرفی مورد تهاجم بیگانگان قرار گرفته‌اند. بازیکن در جریان این بازی آنلاین باید امپراطوری خود را بسازد و به‌قوی‌ترین امپراطوری در کهکشان‌ها تبدیل شود.داستان بازی با قدرت نمایی این امپراطور می چرخد که در تمام مراحل بازی باید با رقبای خود بجنگد، با متحدان خود در درگیری های گسترده شرکت کند و نیروهای انبوه دشمن را شکست دهد.

برخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید ASTROKINGS:

  • قابلیت ایجاد امکانات سیاره ای در جهان های مختلف.
  • امکان ساخت هواپیما و ردیاب و ماموریت ها برای جمع آوری ناوگان قدرتمند برای جنگیدن.
  • امکان مبارزه و نابود کردن مهاجمان بیگانه و ناشناخته تمدن ها
  • قابلیت ساخت و ارتقاء ساختمان ها و بازسازی سیاره خود را در خرابه ها.
  • امکان جمع آوری و مدیریت منابع و هدایت ناوگان برای رسیدن به پیروزی
  • دارای قهرمانان مختلف
  • سلاح و فن آوری تحقیقاتی برای تقویت قدرت و اعتبار کشور شما.
  • نبرد و تسخیر دشمنان برای تامین منابع گرانبها در بازی
  • پیوستن به فدراسیون های کهکشانی با سایر بازیکنان در سراسر جهان برای هدایت ناوگان بیگانه و تلاش برای تبدیل شدن به مدافع بشریت.

لینک دانلود بازی Astrokings برای گوشی های اندروید

لینک دانلود بازی Astrokings برای گوشی های ios

تصاویری از بازی Astrokings

حتماً بخوانید: معرفی و دانلود 3 تا از بهترین بازی های اندروید و آیفون خرداد 1398

3- بازی Express Thru: One line Puzzle

اگر طرفدار بازی های معمایی هستید، Express Thru بهترین اتخاب برای شماست اما باید حواستان باشد که داشتن سرعت عمل بالا در این بازی حرف اول را میزند. بازیکنان باید محموله های مختلف را با استفاده از یک وسیله نقلیه باربری به مقصد برسانند. گیم‌پلی این بازی پیچیده نیست و به‌ راحتی می‌توان با مکانیزم‌های آن آشنا شد. در گیم‌پلی بازی بازیکنان در محیطی مکعبی شکل باید یک مسیر را رسم کنند و ابتدا بسته را به مقصد مشخص برسانند و درنهایت خودشان هم به مقصد خود برسند. حال در این بین قوانین مشخصی وجود دارد که باعث می‌شود انجام این کار کمی چالش‌برانگیز باشد. در طول رسم مسیر، نمی‌توانید از یک خانه دوبار عبور کنید. حال قبل از رسم کردن، باید بهترین مسیر را که شامل راه‌های تکراری نشود، در ذهن‌تان تصور کنید و سپس آن را روی محیط بازی پیاده کنید.

خصوصیات بازی:

  • گرافیک سه بعدی شیک و با کیفیت بالا
  •  گیم پلی جذاب و مکانیک بسیار هوشمندانه بازی
  • موسیقی بسیار آرام‌بخش بازی

لینک دانلود بازی Express Thru برای گوشی های اندروید

تصاویری از بازی Express Thru

امیدوارم از اجرای این بازیها لذت ببرید. چنانچه سؤالی دارید در بخش نظرات از کارشناسان ما بپرسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا