گوناگون

گیفت کارت پلی استیشن به چه دردی میخورد؟

گیفت کارت پلی استیشن ، یک کارت هدیه است، اما کد آن برای متقاضی ارسال می‌شود. تخفیف‌های ویژه‌ای که کمپانی سونی در طول 12 ماه سال برای مشترکین خود ارائه می‌کند، با خرید گیفت کارت پلی استیشن در دسترس خواهد بود.

گیفت کارت پلی استیشن در واقع ابزاری برای دسترسی به خدمات غیر رایگان کنسول PS بوده و می‌توان با فعال سازی کد گیفت کارت PSN، به انواع و اقسام بازی قدیمی و جدید، تم بازی و افزونه‌ها، بازی ‌های واقعیت مجازی پلی استیشن (VR) بارگذاری شده روی استور پلی استیشن دسترسی داشت.

گیفت کارت پلی استیشن دارای سقف اعتباری و ریجن مشخص است و امکان شارژ مجدد و واگذاری به غیر را ندارد. ریجن های گیفت کارت پلی استیشن و اعتبار ارزی گیفت کارت پلی استیشن ، روی قیمت خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان تاثیرگذار است. در ادامه هر آن‌چه درباره خرید و استفاده انواع گیفت کارت پلی استیشن نیاز دارید را به اطلاع شما می‌رسانیم.

خرید گیفت کارت پلی استیشن چه مزایایی دارد؟

  1. با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توان به صدها بازی مختص کنسول PS3 و PS4 و PS5 دسترسی داشت و اکانت PSN خود را شارژ کرد.
  2. با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید و حرفه‌ای تر از کنسول PS استفاده کرد. شارژ اکانت در پلی استیشن، گام اول برای دسترسی به سرویس های مهیج پلی استیشن است. بر اساس اعتبار گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده روی ریجن موردنظرتان، به صدها بازی موجود در پلی استیشن استور دسترسی خواهید داشت.
  3. ایرانیان به دلیل تحریم‌های بین المللی، دسترسی به ویزا کارت و مستر کارت و سایر کارت‌های اعتباری معتبر ندارند، در این شرایط برای شارژ اکانت، خرید گیفت کارت پلی استیشن با تخفیف ویژه از موجو گیفت بهترین اقدام است.
  4. به منظور دسترسی به بازی‌های متنوع و هیجان‌انگیز ارائه شده در فروشگاه پلی استیشن (PlayStation Store) بایستی نسبت به شارژ اکانت خود اقدام کنید. گیفت کارت PSN برای کلیه کنسول‌های کمپانی سونی ژاپن اعتبار دارد.
  5. از دیگر مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن، علاوه بر دانلود و اجرای بازی‌های پلی استیشن، خرید افزونه‌ها و تم‌های انلاین است. از فروردین 1400 شمسی، عرضه فیلم و سریال‌ در استور این کمپانی متوقف شد.
  6. بعد از شارژ اکانت پلی استیشن خود با ردیم کد گیفت کارت PS، به آرشیو بازی‌های قابل دانلود، دیتاهای بازی ها و اقلام چند رسانه‌ای فروشگاه پلی استیشن دسترسی خواهید داشت.
  7. یکی از مزایای خرید گیفت کارت این است که امکان خرید افزونه های بازی (Add-On) را داشته و می‌توانید فرصت گیم پلی حرفه‌ای‌تر و لذت‌بخش‌تر را نسبت به حالت‌های عادی یک بازی، تجربه کرد.
  8. علاوه بر این‌ها، خرید بازی‌های پولی پلی استیشن، پیش خرید یا PRE-ORDER بازی، خرید بازی‌های تخفیف‌دار پلی استیشن و دسترسی به فضای ابری (CLOUD GAMING) و انجام بازی‌های کلاسیک سونی، از دیگر مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن است.
  9. با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید به همه سرویس‌های ارائه شده در استور پلی استیشن در نشانی STORE.PLAYSTATION.com دسترسی داشته باشید. این سایت در ایران فیلتر نیست.
  10. اگر دوست دارید به دوستان خود که دارای کنسول PS هستند، هدیه بدهید و آنها را سورپرایز کنید، خرید گیفت کارت پلی استیشن برای آنها، راهکار خوبی است تا بتوانید با هم به صورت آنلاین نیزی بازی کنید. بهترین هدیه به دارندگان PS4 و PS5 گیفت کارت پلی استیشن با سقف اعتباری بالا روی ریجن‌های مختلف است.
  11. با گیفت کارت پلی استیشن پلاس نیز می‌توان بازی گروهی انجام داد و نسبت به دانلود 2 بازی رایگان در ماه اقدام کرد. بعضی از بازی‌های بسیار معروف سونی را باید در گرافیک بالا انجام داد و این کار با دسترسی به بازی‌های پولی PSN امکان پذیر خواهد بود مثل FIFA2023.

معرفی انواع گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن که توسط موجود گیفت عرضه می‌شود، بر اساس ریجن مورد نظر شما و سقف اعتباری هر کارت، قیمت‌های گوناگونی دارد. اگر اکانت پلی استیشن شما در ریجن آمریکا ثبت شده باشد، بایستی گیفت کارت پلی استیشن ریجن آمریکا از موجود گیفت خریداری کنید که سقف 10 دلار تا 200 دلار دارد.

ریجن‌ گیفت کارت های پلی استیشن که در موجو گیفت ارائه می‌شود عبارتند از: آمریکا، امارات، اسپانیا، آفریقای جنوبی، قطر، عمان، لبنان، کویت، عربستان، ایتالیا، هنگ کنگ، آلمان، فرانسه، انگلیس، کانادا، برزیل و بحرین.

چند نکته مهم در خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن ، یک کارت هدیه است، اما کد آن برای متقاضی ارسال می‌شود. تخفیف‌های ویژه‌ای که کمپانی سونی در طول 12 ماه سال برای مشترکین خود ارائه می‌کند، با خرید گیفت کارت پلی استیشن در دسترس خواهد بود. پیش خرید بازی‌های سال 2023 میلادی به بعد نیز از این قاعده مستثنی نیست. مراقب خرید گیفت کارت playstation تقلبی و هک شده هم باشید.

موجو گیفت با تیمی متخصص در زمینه فروش اکانت قانونی، بهترین قیمت و سرویس تضمین شده و معتبر را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین راهنمایی لازم را برای دسترسی به سرویس های پولی PSN ارائه می‌کنند.

نکته پایانی

خرید گیفت کارت پلی استیشن به صورت خرید فیزیکی گیفت کارت نیست و به محض ثبت سفارش شما، کد گیفت کارت ارسال خواهد شد تا نسبت به ردیم (REDEEM) آن در اکانت خود اقدام کنید. امکان مرجوعی کارت خریداری وجود نداشته و پشتیبانی 24 ساعته موجو گیفت در خدمت شما خواهد بود. بهترین قیمت‌های خرید گیفت کارت پلی استیشن را در Mojogift.com مشاهده کنید. موجو گیفت به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خرید انواع گیفت کارت، کارت‌های اعتباری بین المللی و خدمات دیجیتال در ایران، بهترین و ارزان‌ترین گیفت کارت پلی استیشن 4 و گیفت کارت پلی استیشن 5 را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا