گوناگون

واریا شاپ خرید یوسی پابجی موبایل ارزان ارسال آنی

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازی با گوشی همراه خود علاقه‌مند‌ند، احتمالاً نام بازی آنلاین پابجی موبایل را شنیده‌اید. این بازی محبوب در سبک بتل رویال، به‌عنوان اصلی‌ترین رقیب بازی کالاف دیوتی موبایل، میان طرفداران بازی‌های پلتفرم گوشی هوشمند از محبوبیت بالایی برخوردار است.

پابجی موبایل که یک بازی رایگان در پلتفرم اندروید و ios به‌شمار می‌رود، مانند بسیاری دیگر از بازی‌های این حوزه دارای پرداخت درون‌برنامه‌ای است. به این معنا که شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، از امکانات ابتدایی بازی برخوردار خواهید بود اما درصورتی که بخواهید اکانت خود ارتقا دهید و از امکانات بیشتر بازی بهره‌مند شوید، مجبور به خرید یوسی خواهید بود. درواقع یوسی را می‌توان ارز رایج بازی پابجی موبایل دانست. اما پیش از معرفی راهکارها و اهمیت خرید یوسی پابجی موبایل، بهتر است که با این بازی محبوب بیشتر آشنا شویم.

بازی پابجی

بازی پابجی (PlayerUnknown’s Battlegrounds) یک بازی سبک بتل رویال است که اولین بار در سال 2016 و توسط PUBG Studios برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. این بازی محبوب، رقابتی بازیکن مقابل بازیکن است که 100 نفر همزمان و به‌صورت آنلاین وارد یک نقشه می‌شوند و نهایتاً تنها شخصی که زنده می‌ماند، برنده است. هر رقابت با چتربازی بازیکنان از هواپیما به زمین آغاز می‌شود، مسیر پرواز هواپیما در سراسر نقشه در هر دور متفاوت است و بازیکنان بهترین زمان را برای پرتاب چتر نجات به‌سمت زمین تعیین می‌کنند.

پابجی موبایل

این بازی که اخیراً در پلتفرم استیم به‌صورت رایگان در دسترس است، پیش از این در کامپیوتر نیاز به خرید داشت. نزدیک دو سال پس از انتشار رسمی در پلتفرم پی‌سی، نسخه‌ای رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای توسط لایت‌اسپید و کوانتوم استودیو برای گوشی‌های هوشمند (اندروید و ios) منتشر شد که PUBG Mobile  نام گرفت. گیم‌پلی نسخۀ موبایل این بازی مانند نسخۀ کامپیوتر آن است و همان‌طور که در مقدمه گفته‌شد، کاربران پابجی موبایل برای دست‌یابی به امکانات بیشتر در این بازی رایگان، نیازمند خرید یوسی هستند.

خرید یوسی پابجی

در این مقاله بیان کردیم که بازی‌های رایگان درون‌برنامه‌ای به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که کاربران امکانات پیش‌فرض بازی را به‌طور رایگان در اختیار دارند. اما ممکن است شما بخواهید که دسترسی‌هایی فراتر از قابلیت‌های اولیه به‌دست آورید؛ در این صورت با توجه به محدودیت‌های پرداخت دلاری برای عموم کاربران ایرانی، مطمئن‌ترین راه استفاده از خدمات فروشگاه‌های معتبر است. یکی از همین موارد که به پرداخت دلاری نیاز دارد، خرید uc است.

  • کاربردهای یوسی پابجی

خرید یوسی پابجی به‌طورکلی دو امکان مهم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دو امکان، موارد زیر هستند:

۱. خرید آیتم‌های مختلف

همان‌گونه که پیش‌تر اشاره کردیم، خرید uc برای دسترسی به امکانات بیشتر بازی است. این امکانات شامل آیتم‌های ویژه‌ای برای کاراکتر خود و همچنین سلاح‌ها و سایر تجهیزات نظامی هستند.

۲. شرکت در رقابت‌های رویال پس

کاربرد دیگر یوسی پابجی مجوز حضور در رویال پس است. این رقابت‌ها که نیازمند پرداخت مقداری یوسی هستند، ماموریت‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که در صورت تکمیل‌کردن آن‌ها، مقداری یوسی به همان اندازه پرداخت شده برای ورود و حتی چند برابر آن را به‌عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

  • خرید از فروشگاه مطمئن

همان‌طور که گفته‌شد، با توجه به محدودیت‌های موجود در کشور برای انجام پرداخت‌های دلاری، بهترین انتخاب استفاده از فروشگاه‌های معتبر است. فروشگاه واریاشاپ، ارائه‌دهندۀ خدمات گیمینگ موبایل که مدت‌هاست در حوزۀ خرید یوسی پابجی و سایر پول‌های رایج بازی‌های آنلاین فعالیت می‌کند، یکی از همین فروشگاه‌های معتبر است. این مجموعه که با استناد به تجربۀ بالا در امر تامین ارزهای داخلی بازی، در هر لحظه می‌تواند دلار را از منابع خارج کشور با ارزان‌ترین نرخ‌ها تامین و محصولات خود را با بهترین قیمت بازار عرضه کند. همین موضوع دلیلی است که امکان دسترسی شما به یوسی ارزان را فراهم می‌کند. البته شایان ذکر است که خدمات این فروشگاه به خرید یوسی محدود نمی‌شود؛ در قسمت بعدی نوشته تلاش می‌کنیم که دامنۀ گسترده این خدمات را به‌صورت مختصر معرفی کنیم.

سایر خدمات فروشگاه

همان‌گونه که اشاره کردیم، خدمات فروشگاه اینترنتی واریاشاپ به‌عنوان ارائه‌دهندۀ کلیۀ خدمات گیمینگ موبایل، محدود به بازی پابجی موبایل نمی‌شود. در کنار خرید یوسی در واریا شاپ، این مجموعه خدمات گوناگونی را در رابطه با گیمینگ موبایل و حتی خارج از این حوزه ارائه می‌کند. علاوه‌بر مراجعه به وب‌سایت، همه‌روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب، با شماره‌گیری 09172651008 می‌توانید از شرایط خدمات این مجموعه مطلع شوید.

  • خدمات گیمینگ موبایل

  1. اگر خدمات مربوط به پابجی موبایل را فاکتور بگیریم، خدمات مربوط به سی‌پی کالاف دیوتی موبایل یکی از مهم‌ترین قسمت‌های وب‌سایت واریاشاپ است. البته گفتنی است که آفر‌های مختلف این بازی نیز مانند آفر بتل پس و…، در این وب‌سایت قابل دسترسی هستند.
  2. علاوه‌بر خرید یوسی و سی‌پی، خرید جمِ موبایل لجندز و جمِ فری فایر و همچنین محصولات پابجی نیو استیت و کال آف دیوتی وارزون موبایل  در این فروشگاه قابل دسترسی است.
  3. محصولات اپکس لجندز، کلش آف کلنز، کلش رویال، براور استارز، فورتنایت، رینبو سیکس و سایر بازی‌های پلتفرم موبایلی در این فروشگاه قابل دسترسی است.
  4. گفتنی است که در کنار محصولات ارزی آنلاین، فروشگاه واریاشاپ انواع دسته‌های بازی موبایل و بازی پابجی را به فروش می‌رساند.
  • خدمات خارج از گیمینگ موبایل

فروشگاه واریاشاپ در کنار خدمات گستردۀ مربوط به گیمینگ موبایل مانند خرید یوسی پابجی موبایل و سی‌پی کالاف دیوتی موبایل، محصولات ارزی دیگری نیز ارائه می‌دهد. گیفت‌کارت‌های گوگل‌پلی، آیتونز، ریزرگلد و استیم، در ریجن‌های مختلف قابل خرید هستند. همچنین در این فروشگاه امکان خرید اکانت‌های پرمیوم اسپاتیفای، یوتوب، اپل تی‌وی پلاس، دیسکوردِ نیترو، به مدت یک ماه تا یک سال وجود دارد.

کلام پایانی

بازی رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای به بازی‌هایی گفته می‌شود که کاربران امکانات اولیۀ آن را به‌صورت رایگان در اختیار دارند، اما اگر کاربران قصد استفاده از امکانات بیشتری را دارند، نیازمند تهیۀ ارز رایج آن بازی خواهند بود. پابجی موبایل یکی از همین بازی‌ها به‌حساب می‌آید که نیازمند خرید یوسی است.

با توجه به این‌که خرید یوسی پابجی موبایل به پرداخت ارزی نیاز دارد و بسیاری از کاربران ایرانی در این زمینه دچار محدودیت هستند، استفاده از فروشگاه‌های معتبر بازی‌های آنلاین می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب باشد. فروشگاه واریاشاپ، ارائه‌دهندۀ خدمات گیمینگ موبایل، یکی از همین فروشگاه‌های معتبر است که امکان دسترسی به یوسی ارزان را برای شما فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا