گوناگون

آموزش تصویری نصب بازی در کنسول پلی استیشن 5

اگر به تازگی صاحب یک کنسول ps5 شده‌اید، قطعا اولین چیزی که قصد دارید یاد بگیرید، روش نصب بازی روی کنسول پلی استیشن 5 است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا روش نصب بازی روی کنسول پی اس 5 را به شما به طور کامل معرفی کنیم و در آخر لیستی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌هایی که میتوانید از تجربه آنها لذت ببرید را در اختیار شما قرار دهیم.

پلی استشین 5 یکی از جدیدترین کنسول‌های بازی شرکت سونی محسوب می‌شود که تجربه‌ای هیجان انگیز و بی نظیر را از بازی‌های ویدیویی به کاربران ارائه می‌دهد. عاشق هر سبک بازی باشید، این کنسول بازی میتوانید رضایت شما را به طور کامل جلب کند.

پس اگر می‌خواهید اکثر عناوین موجود در PlayStation Store را تجربه کنید، باید با روش نصب بازی روی پلی استیشن 5 آشنا شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید با نحوه نصب بازی روی کنسول پی اس 5 به طور کامل آشنا شوید.

انواع روش‌های نصب بازی روی پلی استیشن 5

به طور کلی چندین روش برای دانلود و نصب بازی روی کنسول ps5 وجود دارند. تفاوتی ندارد که برای نصب بازی به سراغ کدام روش می‌روید مهم این است که تمامی این روش‌ها به شما اجازه می‌دهند تا بازی مورد نظر خود را به صورت کاملا قانونی روی پلی استیشن 5 نصب کنید. پس با دقت در ادامه ما را همراهی کنید.

1-خرید بازی از PSN و دانلود آن

اگر جدیدا یک بازی یا dlc را از پلی استور خریداری کرده‌اید، میتوانید به راحتی آن را دانلود و نصب کنید. برای این کار ابتدا باید وارد بخش download شده و سپس بازی را دانلود کنید. البته اگر چندین بازی را به صورت همزمان خریداری کرده‌اید، میتوانید روی download All بزنید تا همه بازی‌ها با هم دانلود شوند.

حال بسته به بازی مورد نظر خود در ادامه باید از این طریق نسخه پی اس 4 یا 5 را انتخاب کنید. البته پیشنهاد ما این است که همیشه به سراغ نسخه پلی استیشن 5 بروید (اگر مشکلی مربوط به سازگاری فایل‌های سیو ندارید).

پس از دانلود بازی، سیستم به صورت خودکار اقدام به نصب بازی روی کنسول پلی استیشن می‌کند. این فرایند زمان زیادی طول نخواهد کشید!

2-دانلود و نصب بازی از طریق Game Library

بخش کتابخانه بازی یا Game Library جایی است که شما میتوانید به تمامی بازی‌هایی که روی حساب کاربری خود دارید دسترسی داشته باشید. در این قسمت میتوانید تمامی بازی‌هایی را که از قبل دانلود کرده‌اید را مشاهده کنید و هر کدام که خواستید نصب کنید.

برای این کار باید وارد بخش Game Library شده و بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس برای دانلود و نصب بازی طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. وارد بخش Game library شوید.
  2. روی گزینه Your Collection کلیک کرده و بازی مورد نظر خود را از بین تمامی بازی‌های موجود انتخاب کنید. در این بخش شما میتوانید روی آیکون filter کلیک کنید و بازی‌های مورد نظر خود را راحت‌تر پیدا کنید.
  3. روی Download کلیک کرده و منتظر بمانید.

پس از دانلود بازی به صورت خودکار روی کنسول شما نصب می‌شود و میتوانید آن را به راحتی و بدون مشکل خاصی تجربه کنید.

3-از طریق playstation store بازی مورد نظر خود را پیدا کرده و دانلود کنید.

یک راه ساده و بدون دردسر برای دانلود و نصب بازی در کنسول پلی استیشن 5، پیدا کردن بازی در بخش فروشگاه پلی استیشن و دانلود آن است. برای این کار باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. برای دانلود بازی مورد نظر خود باید وارد بخش playstation store شوید و روی آیکون جستجو در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید.
  2. در پنجره باز شده اسم بازی مورد نظر خود را وارد کنید. اگر از قبل بازی را خریداری کرده باشید باید روی گزینه دانلود کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه، بازی در لیست دانلودها قرار داده می‌شود.
  3. سپس با ورود به بخش دانلودها بازی را دانلود کرده و از تجربه آن لذت ببرید.

بهترین بازی‌های کنسول پلی استیشن 5

در حال حاضر بازی‌های مختلف در سبک‌ها و موضوعات گوناگون وجود دارند که هر کدام می‌توانند تجربه‌ای متفاوت و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان بیاورند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های کنسول پلی استیشن را به شما معرفی کنیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بازی Mortal Kombat 11

اگر به سری بازی‌های سبک فایتینگ و مبارزه‌ای علاقه داشته باشید، حتما تا به حال اسم بازیMortal Kombat به گوشتان خورده است. با اینکه سری بازی‌های مورتال کامبت یک مجموعه بسیار قدیمی محسوب می‌شود ولی از آن دست مجموعه‌هایی محسوب می‌شود که همیشه نسخه‌های جدیدش حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

این بازی جذاب می‌تواند آن حس و حال واقع گرایانه و خشن را ایجاد کند و باعث شود تا هیجان زیادی را در طول بازی تجربه کنید. بازی Mortal Kombat 11 یکی از جدیدترین نسخه‌های این مجموعه دوست داشتنی محسوب می‌شود که از نظر گرافیکی و گیم پلی نسبت به نسخه‌های قبلی خود دچار تغییرات مهم و اساسی شده است و در مجموع می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی مورتال کمبد 11 از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبری مثل worm game و… که در سطح اینترنت وجود دارند این بازی را در بخش library game اکانت پلی استیشن 5 خود قرار دهید و از تجربه آن لذت ببرید.

بازی FC24

با ورود نسخه جدید بازی فیفا یعنی EA Sports FC 24 شاهد شروع یک دوران جدید برای سری بازی‌های الترونیک آرتز هستیم! قبل از هرچیز بهتر است بدانید به دلیل مشکلاتی که شرکت الکترونیک آرتز با فیفا داشت، بازی اف سی 24 از فیفا به FC تغییر نام داد.

بازی FC24 جدیدترین نسخه از سری بازی‌های سبک شبیه ساز فوتبال محسوب می‌شود که می‌تواند تجربه‌ای هیجان انگیز و لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. در بازی اف سی 24 شاهد تغییرات متعددی در بخش گیم پلی و انیمیشن‌های بازی هستیم که از جمله آنها می‌توان به بخش Playstyle، آلتیمیت تیم و… اشاره کرد.

در هنگام خرید اکانت فیفا ۲۴ برای ps5 حتما توجه داشته باشید که از طریق سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید تا بتوانید اکانت بازی را به صورت قانونی تهیه کرده و به راحتی آن را روی کنسول خود نصب کنید.

بازی GTA V

بعید است که ادعای گیمر بودن داشته باشید ولی تا به حال اسمی از بازی GTA V نشنیده باشید! بازی جی تی ای وی یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های اکشن و ماجراجویی محسوب می‌شود که هم از نظر گیم پلی و هم از نظر بخش داستانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شما می‌توانید با تهیه اکانت قانونی gta v از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر، این بازی دوست داشتنی را روی کنسول پی اس 5 خود نصب کرده و از تجربه این بازی دوست داشتنی لذت ببرید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا به طور کامل و مختصر بهترین روش‌های دانلود و نصب بازی را به شما معرفی کنیم و همچنین لیستی از بهترین بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 را در اختیار شما قرار دهیم. اگر برای این کنسول بازی دیگری را می‌شناسید که ارزش امتحان کردن را داشته باشد خوشحال می‌شویم که در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا