گوناگون

معرفی بازی های جذاب و پر طرفدار (کامپیوتر-موبایل)

الیز فاویس

من از طیف گسترده ای از ژانرها لذت می برم، اما معمولاً به بازی های نقش آفرینی (RPG)، بازی های ماجراجویی، شبیه سازها و عناوین با روایت قوی تمایل دارم.

شب در جنگل

این جواهر مستقل و داستانی سنگین از سال 2017 شما را به جای Mae قرار می دهد، گربه ای انسان نما 20 ساله که پس از انصراف از دانشگاه به خانه نزد والدینش باز می گردد. Night in the Woods داستانی در مورد رویارویی با اشتباهات، سلامت روان و چالش های یافتن جایگاه خود در جهان در بزرگسالی را روایت می کند. این بازی با دیالوگ‌های تند و مضامین مرتبط دردناکی مانند از دست دادن مسیر زندگی، داستان سرایی خود را نه تنها شخصی، بلکه فوق‌العاده تاثیرگذار و خاطره‌انگیز می‌کند.

The Witcher 3: Wild Hunt

به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌هایی که تا به حال بازی کرده‌ام، به راحتی می‌توان The Witcher 3 را توصیه کرد. داستان سرایی و نقش‌آفرینی را در مقیاسی حماسی تنظیم می‌کند، با سرزمینی باشکوه پر از شخصیت‌های متفکر، گزینه‌های عاشقانه و روایتی منشعب. که در آن تصمیمات شما جهان – و زندگی شخصیت های آن – را در اطراف شما شکل می دهد.

Overwatch

Overwatch کاری متفاوت انجام داد، ژانر تیراندازی مبتنی بر تیم را با القای آن با ساختمان جهانی عالی بلیزارد، طیف متنوعی از قهرمانان با پیشینه‌ها و قومیت‌های مختلف، و زیبایی‌شناسی رنگارنگی که طیف وسیعی از بازیکنان را مجذوب خود کرد، احیا کرد. با تمام آنچه گفته شد، این یک بازی بسیار سرگرم کننده است که می توانید با دوستان وارد و خارج شوید، و به اندازه کافی در دسترس است که بتوانید طناب ها را با سرعت خود یاد بگیرید.

عبور از حیوانات: افق های جدید

هیچ بازی دیگری در سال جاری، یا حتی سال گذشته، به تعداد ساعت‌هایی که من برای Animal Crossing: New Horizons وقت گذاشته‌ام، نزدیک نشده است – به خصوص در مدت زمان کوتاهی. این Animal Crossing در بهترین حالت خود است، با عناصر جدیدی مانند کاردستی و زمین‌سازی که سطح جدیدی از خلاقیت را به تجربه می‌آورد. این شبیه سازی عالی را با The Sims با توانایی تنظیم دقیق یک شهر مطابق میل قلبی شما ترکیب می کند. با توجه به چالش هایی که در طول یک بیماری همه گیر جهانی با آن مواجه هستیم، New Horizons یک مهلت خوش آمد از دنیای پر اضطراب ما است.

Horizon Zero Dawn

چه می شد اگر ماشین آلات جایگزین اکوسیستم ارگانیک ما در دنیای پسا آخرالزمانی شوند؟ چه معنایی برای بشریت خواهد داشت؟ Horizon Zero Dawn این واقعیت را بررسی می کند، جایی که دایناسورهای روباتیک بر حیات وحش تسلط دارند و انسان ها به عصر حجر عقب نشینی کرده اند. Horizon Zero Dawn با مبارزات صیقلی، مناظر زیبا، داستان های غنی و مکانیک های نقش آفرینی عالی، بازی ای است که نباید آن را از دست بدهید.

پارک ژن

جدا از ورزش، من تقریباً در هر ژانری فعالیت می کنم. اما من قطعاً اکشن ماجراجویی و بازی های نقش آفرینی را ترجیح می دهم، همراه با یک شوتر خوب و گوشتی.

فورتنایت

اگر این مدت تلاش کرده اید که تیرانداز آنلاین مورد علاقه جهان را امتحان کنید، به شما تبریک می گویم. اما همه نشانه‌ها حاکی از آن است که Fortnite آن را برای آینده دنبال می‌کند. پیروی از Fortnite از یک روند ساز صنعت پیروی می کند.

Warframe

Warframe که در سال 2013 به عنوان یک عنوان زیر رادار عرضه پلی استیشن 4 منتشر شد، قبل از تبدیل شدن به ترند، یک بازی با سرویس زنده اولیه بود. و به لطف به‌روزرسانی‌های مداوم و قوی که جامعه‌اش را در حال زمزمه کردن بود، به نوعی به یکی از محبوب‌ترین شوترهای آنلاین امروزی تبدیل شد.

Fallout 4

آخرین بازی تک‌نفره Fallout نقص‌های خود را داشت، از همه مهم‌تر که رویکرد متوسط ​​آن در انتخاب بازیکن. اما قابل تغییر است، حتی در کنسول، و آن تغییرات و اضافات ایجاد شده توسط کاربر، آن را به اندازه‌ای پیش می‌برد که یک بازی ضروری باشد. حتی در حالت اولیه‌اش، بوستون پسا آخرالزمانی چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود داشت.

هیتمن 2

آیا از آشنایی با محل زندگی خود خسته شده اید؟ در عوض با شکارگاه‌های مدرن و وسیع هیتمن آشنا شوید. سطوح بازی برای برنده شدن نیاز به آگاهی دقیق از مکان، افراد و کارهای روزمره آنها دارد. بله، این تعداد سطوح زیاد نیست، اما هر کدام عظیم هستند، و با هم یک جهان باز عالی را تشکیل می‌دهند. فرنچایز بازی را که از بازی Untitled Goose الهام گرفته است، امتحان کنید. (بله واقعا.)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا