گوناگون

هنگام حضور پشتیبان شبکه از متخصص شبکه چه بخواهیم؟

هنگام حضور پشتیبان شبکه باید به چه مواردی توجه کنیم؟ چه مواردی از پشتیبان شبکه بخواهیم. در مقاله پیش‌رو قصد داریم درباره پشتیبانی شبکه صحبت کنیم و به شرح وظایف کارشناس شبکه بپردازیم.  آشنایی با مهارت‌ها و وظایفی که بر عهده متخصص شبکه قرار داده شده، به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف کمک می‌کند که بدانند از این افراد چه انتظاراتی باید داشته باشد. همچنین در صورتی‌که شخص نتواند توقعات آن‌ها را برآورده نماید به سراغ یک پشتیبان دیگر بروند.

بهتر است به هنگام انتخاب کارشناس شبکه برای مجموعه خود شخصی را برگزینید که حداقل دارای تحصیلات کارشناسی در یکی از رشته‌های کامپیوتر، فناوری اطلاعات و مواردی از این قبیل باشد. البته لازم به ذکر است که صرفاً داشتن تحصیلات آکادمیک برای کارشناس کافی نیست. بلکه پشتیبان حرفه ای شبکه باید یک‌سری دوره‌های تخصصی را نیز سپری کند تا به مهارت‌های لازم برای نگهداری و پشتیبانی از شبکه مجهز شود.

مفهوم پشتیبانی شبکه

به مجموعه فعالیت‌هایی که در زمینه راه‌اندازی و پیکربندی شبکه‌های کامپیوتری و رفع ایرادات آن‌ها انجام می‌شود؛ پشتیبانی شبکه می‌گویند. به طور کلی پشتیبانی با هدف رفع مشکلات شبکه و نگهداری از آن انجام می‌گیرد. ایرادات به وجود آمده در این شبکه‌ها از نوع سخت افزاری یا نرم افزاری هستند که کارشناسان تیم پشتیبانی مهارت لازم را برای رفع هر دو نوع این مشکلات دارند.

پشتیبانی سخت افزاری مواردی مثل بررسی وضعیت عملکرد کلیه دستگاه‌های شبکه از رایانه‌ها گرفته تا کابل‌ها و سامانه‌های خنک کننده را شامل می‌شود. در صورتی‌که پشتیبانی نرم افزاری موضوعاتی مثل نصب و راه‌اندازی نرم افزارها، جایگزین کردن نرم افزارهای قدیمی با ورژن‌های جدید، آپدیت کردن میان افزارها و غیره را دربر می‌گیرد.

همه شبکه‌های رایانه‌ای حتی ساده‌ترین آن‌ها به پشتیبانی احتیاج دارند؛ زیرا عملکرد تجهیزات تحت شبکه با گذشت زمان کاهش پیدا می‌کند. حتی احتمال دارد که اختلالات غیرمنتظره مانند سرقت، خرابی‌ها و… موجب از کار افتادن شبکه شوند. حال ممکن است که این پشتیبانی با استخدام یک کارشناس انجام گیرد و یا این‌که در قالب یک قرارداد به شرکتی ثالث سپرده شود.

بهتر است به هنگام برگزیدن شرکت پشتیبان شبکه های کامپیوتری مواردی مثل تجربه، اعتبار و رزومه کاری تیم کارشناسی را درنظر بگیرید تا در آینده از انتخاب خود پشیمان نشوید. میزان رضایت مشتریان قبلی، دارا بودن لوگو حرفه ای و مواردی از این قبیل جزء نکاتی هستند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید شرکت‌های قوی و دارای تجربه کاری قابل قبول را بیابید.

 

کارشناس پشتیبان شبکه کیست؟

پشتیبانی تجهیزات شبکه توسط کارشناسی انجام می‌گیرد که دوره‌های آموزشی لازم را در این زمینه سپری کرده و قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی پیدا کرده است. این متخصص با تکیه بر دانش خود به خوبی می‌تواند به حل انواع ایرادات به وجود آمده در شبکه‌های رایانه‌ای بپردازد. معمولا پشتیبان معتبر شبکه ابتدا آنالیز مشکلات ایجاد شده را انجام می‌دهد و سپس با توجه به آن‌ها اقدامات لازم را به عمل می‌آورد.

در واقع کارشناس پشتیبانی شبکه وظیفه دارد که کلیه رایانه‌ها، سرورها و سایر تجهیزات شبکه را نگهداری و پشتیبانی نماید؛ به طوری‌که شبکه در تمام اوقات پاسخ‌گوی نیاز کاربران باشد. فردی که برای پشتیبانی به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف مراجعه می‌کند، کلیه زیرساخت‌ها و همچنین نرم افزارها را مورد بررسی قرار می‌دهد تا در صورت وجود هرگونه مشکل آن‌ها را به سرعت برطرف نمایند.

درست است که این افراد همواره اتصالات شبکه را چک کرده و ایرادات را رفع می‌کنند، اما مجاز نیستند که  هیچ‌گونه تغییری در معماری شبکه به وجود بیاورند. حتی اجازه ندارند که بدون اطلاع کارفرما دستگاه‌های تحت شبکه را تعویض نمایند. بنابراین می‌توان گفت وظیفه پشتیبان شبکه این است که از دسترس بودن سرویس‌ها اطمینان بیابد. در عین حال نیز شبکه‌های محلی و گسترده را تجزیه و تحلیل کند تا تغییرات ناخواسته در تنظیمات روترها و سایر تجهیزات به وجود نیامده باشد.

وظایف پشتیبان شبکه

لازم است که خدمات شبکه و پشتیبانی حرفه‌ای بوده و کارشناس نیز وظایف خود را به درستی انجام دهد تا شبکه رایانه‌ای عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. در این حالت به طور کامل نیازهای مجموعه رفع می‌شود و کسب و کار روزبه‌روز پیشرفت می‌کند. مهم‌ترین وظایفی که متخصص شبکه باید به آن پایبند باشد.

نظارت بر ارتباطات

یکی از اصلی‌ترین وظایفی که بر عهده کارشناس پشتیبانی فنی شبکه قرار داده شده، بررسی ارتباطات شبکه است. به این معنا که نظارت باید به گونه‌ای انجام گیرد تا هر یک از راه‌های ارتباطی در حین دارا بودن عملکرد بهینه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشند. پشتیبان شبکه به صورت دوره‌ای و منظم راه‌های ارتباطی را بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل نماید که تمام اطلاعات به سرعت و به موقع منتقل می‌شوند. چون هرگونه اختلال در این زمینه می‌تواند چالش‌های بسیار زیادی را برای مجموعه به وجود آورده و تاثیرات نامطلوبی بر روی کسب و کار داشته باشد.

نظارت بر عملکرد تجهیزات تحت شبکه

یک شبکه در صورتی عملکرد بهینه دارد که به صورت استاندارد راه‌اندازی شود و در عین حال دستگاه‌های سخت افزاری و نرم افزارهای آن نیز به صورت اصولی پیکربندی شده باشند. در چنین شرایطی است که نیازهای کاربران به طور کامل برطرف می‌شود و راندمان شبکه نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. رسیدن به این هدف ممکن نیست، مگر این‌که به طور مداوم و پیوسته مانیتورینگ تجهیزات تحت شبکه انجام گیرد.

در اینجاست که نقش خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری پررنگ می‌شود. متخصص شبکه باید به طور مداوم به‌روزرسانی نرم افزارها و همچنین تعویض یا تعمیر بخش‌های سخت افزاری آسیب دیده را انجام دهد. پشتیبان سخت افزار شبکه باید با نظارت بر عملکرد کلیه تجهیزات تحت شبکه مطمئن شود که این دستگاه‌ها هیچ‌گونه نقصی ندارند و وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند.

 

پیش بینی نیازهای شبکه در آینده

یک کارشناس حرفه‌ای نه تنها باید مشکلات فعلی شبکه را برطرف نماید، بلکه لازم است که نیازهای احتمالی آینده را هم پیش بینی کرده و اقدامات لازم را در این رابطه به عمل آورد. این‌‌ مسئله که مجموعه در سال‌های آتی چه نیازهایی دارد، بسیار چالش‌زا است و تجربه و مهارت بالایی را می‌طلبد. با رشد و توسعه کسب و کارها نیازهای آن‌ها نیز تغییر می‌کند و باید متناسب با این احتیاجات نگهداری شبکه انجام گیرد.

برای مثال ممکن است که پس از چند سال کارمندان بیشتری به شرکت اضافه شوند یا این‌که مدیر سازمان تصمیم بگیرد که خدمات جدیدی را به مشتریان ارائه دهد. هر کدام از موارد نیاز به برنامه ریزی دارد و باید پشتیبان شبکه این توانایی را داشته باشد که تغییرات احتمالی را پیش بینی کرده و با توجه به آن اجرای شبکه را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

تهیه گزارش از عملکرد شبکه

یکی دیگه از وظایفی که کارشناس شرکت پشتیبانی شبکه در تهران به صورت منظم و دوره‌ای انجام می‌دهد، تهیه گزارش از نحوه عملکرد تجهیزات و چک لیست پشتیبانی شبکه است. متخصص علاوه‌بر نظارت منظم بر کارکرد شبکه، در بازه‌های زمانی تعیین شده گزارش‌های حرفه‌ای را درباره نحوه عملکرد کلیه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شبکه در اختیار کارفرما قرار می‌دهد.

تهیه گزارش از سرورها، سرعت اجرای دستورالعمل کاربران توسط رایانه‌ها، میزان پهنای باندی که هر کدام از تجهیزات مورد استفاده قرار می‌دهند و مواردی از این قبیل از جمله نکاتی است که حتما باید در گزارش پشتیبانی شبکه ذکر شده باشد.

ارائه یک گزارش حرفه‌ای و اصولی تاثیر غیر قابل انکاری در برطرف کردن مشکلات فعلی و پیش بینی نیازهای مجموعه در آینده دارد. برای مثال در صورتی‌که یکی از تجهیزات فرسوده شده یا ایجاد تغییرات در بعضی از بخش‌ها لازم باشد، مدیر مجموعه با در اختیار داشتن این گزارش می‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد. حتی این موارد را می‌توانید در مجله گرافیک ببینید.

مهارت‌های پشتیبان شبکه

به هنگام انتخاب پشتیبان برای شبکه کامپیوتری سازمان یا شرکت خود باید دقت کنید که فرد مورد نظر مهارت‌های لازم را داشته باشد. متخصصانی که با شرکت پشتیبانی شبکه در تهران همکاری می‌کنند در کنار مهارت‌های فردی دارای مهارت‌های فنی نیز هستند که باعث شده بتوانند به خوبی نیازهای مجموعه را به طور کامل رفع نمایند.

مهارت‌های فردی پشتیبان شبکه

برخورداری پشتیبان از مهارت‌های فردی یکی از پارامترهای تاثیرگذار در موفقیت شبکه است. موارد زیر را می‌توان به‌عنوان قابلیت‌های فردی پشتیبان شبکه نام برد:

  • روابط عمومی بالا: یک پشتیبان شبکه خوب باید دارای روابط عمومی بالا باشد؛ زیرا این متخصصان معمولاً به هنگام مراجعه به شرکت‌ها با بخش‌های مختلف و افراد متفاوت سر و کار دارند. از این‌رو ضروری است که بتوانند با همه آن‌ها تعامل مناسب و مطلوب برقرار کنند.
  • توان تصمیم گیری در شرایط بحرانی: یک کارشناس شبکه باید بتواند در شرایط حساس بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ نماید تا عملکرد مجموعه در معرض خطر قرار نگیرد.
  • آپدیت اطلاعات: از آنجا که هر روزه اطلاعات جدیدی درباره خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ارائه می‌شود، متخصص شبکه باید به طور مداوم دانش خود را به‌روزرسانی کند تا توانایی حل مشکلات پیش‌رو  را داشته باشد.
  • دقت و تمرکز بالا: یک پشتیبان شبکه حرفه‌ای باید دارای دقت و تمرکز بالا باشند تا بتواند به خوبی مشکلات را شناسایی کرده و برای رفع آن‌ها راه حل‌های تخصصی را پیشنهاد دهد.

مهارت‌های فنی پشتیبان شبکه

بسیار مهم است که متخصص شبکه در کنار مهارت‌های فردی دارای دانش فنی بالایی نیز باشد تا بتواند مشکلات شبکه را به سرعت شناسایی کرده و راه‌کارهای لازم را برای رفع آن‌ها ارائه دهد. مهم‌ترین مهارت‌های فنی که وجود آن‌ها در پشتیبان شبکه ضروری است، عبارتند از:

  • پشتیبان باید تسلط کاملی به زیر و بم شبکه‌های رایانه‌ای و همچنین نحوه نصب، راه‌اندازی و پیکربندی کلیه تجهیزات تحت شبکه داشته باشد.
  • دارا بودن مهارت بالا در حل مسئله در کنار توانایی تفسیر و آنالیز درست اطلاعات به حل آسان مسائل کمک می‌کند.
  • تسلط کامل بر نرم افزارهای کاربردی نیز جزء مهارت‌های فنی پشتیبان نرم افزار شبکه به شمار می‌رود.
  • آشنایی با مفاهیم مایکروسافت یکی از ضروریات بسیار مهم برای کارشناس است.
  • داشتن اطلاعات کافی درباره مباحث محرمانه شبکه و همچنین قوانین امنیت داده‌ها به پشتیبان شبکه کمک می‌کند تا وظایف خود را به درستی انجام دهد.
  • تسلط کافی به مفاهیم مسیریابی و امنیت موجب می‌شود که متخصص بتواند شبکه را از خطراتی مثل هک حفظ کند.
  • تسلط کامل بر مفاهیمی همچون سیستم‌های مدیریت اطلاعات، تست نفوذ، امنیت شبکه و سرور و همچنین سرویس‌های امنیتی مانند فایروال برای کارشناس شبکه از جمله ملزومات مهم محسوب می‌شود.

کدام کسب و کارها به متخصص شبکه نیاز دارند؟

به طور کلی هر بیزینسی که از شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌کند، بدون شک به خدمات پشتیبانی نیاز خواهد داشت. حتی اگر تنها دو رایانه برای شبکه سازی در شرکت مورد استفاده قرار گیرد، در این صورت حضور یک متخصص اجباری است. زیرا موارد بسیاری پیش می‌آید که عملکرد دستگاه‌ها یا بخش‌های نرم افزاری شبکه دچار اختلال می‌شود که برطرف کردن آن‌ها نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد.

استخدام کارشناس شبکه یا همکاری با شرکت‌های پشتیبانی شبکه؟

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهتر است با شرکت پشتیبانی شبکه همکاری کنید یا این‌که اقدام به استخدام متخصص شبکه نمایید؟ اگر تعداد تجهیزات به کار رفته در شبکه شما بسیار زیاد است، توصیه می‌شود که همواره یک یا چند متخصص شبکه در مجموعه حضور داشته باشند تا بتوانند برای مشکلات ایجاد شده در شبکه راه‌کارهای حرفه‌ای ارائه دهند. استخدام کارشناس شبکه به درد شرکت‌های می‌خورد که شبکه گسترده‌ای دارند و اطلاعات آن‌ها نیز بسیار محرمانه است.

البته اگر بودجه زیادی ندارید یا یک شرکت کوچک را مدیریت می‌کنید، این روش به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. زیرا با استخدام متخصص شبکه باید بودجه زیادی را برای پرداخت حقوق او درنظر بگیرید که می‌تواند هزینه‌های جاری شما را افزایش دهد. در این شرایط برون سپاری نگهداری و حفظ شبکه به شرکت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری کاری مقرون‌به‌صرفه است که شما را از مزایای زیر بهره‌مند می‌کند:

  • مهم‌ترین مزیت این روش هزینه پایین آن است؛ زیرا شرکت‌های پشتیبانی شبکه فقط در مواقع به وجود آمدن مشکلات پیچیده کارشناسان خود را به محل اعزام می‌کنند. بنابراین تعرفه پشتیبانی شبکه کاهش می‌یابد و فقط دستمزد تعداد ساعاتی که متخصص در شرکت شما حضور دارد را می‌پردازید.
  • هنگام همکاری با شرکت‌های پشتیبانی شبکه با مشکلاتی نظیر بیمه سنوات و مواردی از این قبیل سر و کار نخواهید داشت.
  • در این گونه شرکت‌ها تیمی متخصص وجود دارد که به هنگام بروز مشکلات پیچیده با هم به بحث و تبادل نظر می‌پردازند. بنابراین دانش آن‌ها در مقایسه با یک فرد خاص بیشتر است و راه حل‌هایی که ارائه می‌دهند نیز نتیجه بهتری را به دنبال دارد.
  • شرکت‌ پشتیبانی شبکه در مشهد اقدام به انعقاد قرارداد با کارفرمایان می‌کند که این امر می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت خدمات و چالش‌های آتی آسوده کند.

پشتیبانی حضوری و غیرحضوری شبکه

این روزها پشتیبانی شبکه به دو روش حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود. معمولا آن دسته از کسب و کارهایی که سرورهای کوچکی دارند، به دنبال استفاده از خدمات پشتیبانی غیر حضوری هستند تا بتوانند از این طریق هزینه‌های جاری خود را به میزان زیادی کاهش دهند. در این روش به هنگام بروز مشکلات متخصص با ارائه مشاوره به مشتری به خوبی می‌تواند ایرادات به وجود آمده در شبکه کامپیوتری را برطرف کند.

خدمات پشتیبانی غیرحضوری ممکن است که به صورت تلفنی یا ریموت انجام شود. در روش تلفنی مشکلات ایجاد شده در شبکه‌های رایانه‌ای به صورت شفاهی و از طریق تلفن با کارشناس مربوطه درمیان گذاشته می‌شود. سپس پشتیبان راه حل رفع ایراد را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. در روش ریموت هم یک‌سری نرم افزارهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد که پشتیبان غیر حضوری شبکه به کمک آن و از راه دور به سیستم مورد نظر دسترسی پیدا کرده و مشکلات آن را حل می‌کند.

روش دیگری که در بین شرکت‌های بزرگ و دارای شبکه‌های پیچیده طرفدار دارد، استفاده از دانش پشتیبان حضوری شبکه است. در واقع می‌توان گفت که پشتیبانی حضوری به معنای نگهداری و مراقبت از دستگاه‌های سخت افزاری و نرم افزارهای شبکه در محل کار مشتری است. مواردی همچون اصلاح زیرساخت‌های شبکه، بهبود امنیت آن، افزایش سرعت شبکه، مشاوره در زمینه خرید تجهیزات و تعمیر ادوات از جمله اموری هستند که در دسته پشتیبانی حضور جای می‌گیرند.

در این حالت متخصص به محل شرکت مراجعه کرده و کلیه تجهیزات تحت شبکه را مورد بررسی قرار می‌دهد. پس از آنالیز تجهیزات، اشکالات به وجود آمده در سرورها و اطلاعات آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع می‌کند.

اهمیت سپردن پشتیبانی شبکه به شرکت‌های معتبر

معمولاً شرکت‌های معتبر پشتیبانی شبکه تیمی از افراد متخصص و حرفه‌ای را گرد هم می‌آورند تا به کمک آن‌ها بتوانند نیازهای کارفرمایان را به طور کامل برطرف کرده و کسب و کارهای مختلف را ارتقا دهند. این  قبیل شرکت‌ها حتی برای دیزاین بسته بندی تجهیزات خود نیز ارزش قائل هستند و می‌کوشند که با طراحی بسته بندی آنلاین و استفاده از دانش و تخصص شرکت‌های گرافیکی بهترین دیزاین را برای بسته بندی ابزارها و تجهیزات خود داشته باشند.

حال ممکن است از خود بپرسید که گرافیک چیست؟ این واژه به تصاویر بصری یا طراحی بر روی سطوح اشاره دارد که امروزه به طور گسترده در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شود. برای مثال شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه با استفاده از طراحی گرافیک بسته بندی تجهیزات خود را زیباتر می‌کنند تا توجه مشتری را از همان نگاه اول جلب کنند و او را نسبت به استفاده از خدمات خود ترغیب نمایند.

شرکت‌های معتبر پشتیبانی شبکه از همان آغاز کار اقدام به بستن قرارداد پشتیبانی شبکه و سخت افزار با کارفرما می‌کنند تا خیال او از بابت کیفیت خدمات ارائه شده و سایر مسائل جانبی آسوده شود. با انعقاد قرارداد کارفرما از مزایایی همچون امکان پشتیبانی شبکه از راه دور، نظارت بر شبکه در دوره‌های زمانی منظم، صرفه‌جویی در هزینه و افزایش کیفیت خدمات بهره‌مند می‌شود.

نکات مهم هنگام بستن قرارداد با شرکتها‌ی پشتیبانی شبکه

اگر قصد دارید برای شرکت یا اداره خود با یک شرکت پشتیبانی شبکه قرارداد ببندید، لازم است به برخی از نکات مهم در این رابطه توجه داشته باشید. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین این نکات اشاره می‌شود:

  • ذکر مدت زمان قرارداد الزامی است؛ یعنی باید به طور شفاف تعیین کنید که تیم پشتیبانی تا چه مدت قرار است نگهداری و پشتیبانی شبکه شما را بر عهده بگیرد.
  • تمامی درخواست‌ها و انتظارات خود را به صورت کتبی در قرارداد بنویسید تا در آینده دچار مشکل نشوید.
  • یکی از مواردی که درج آن در قرارداد ضروری است، میزان هزینه‌های نگهداری از شبکه است. به عبارت دیگر باید به طور کامل مشخص کنید که تجهیزات و کلاینت‌های شما چه تعداد بوده و قرار است که بابت سرویس و نگهداری آن‌ها چه مقدار دستمزد به تیم پشتیبانی بپردازید.
  • همچنین مشخص کنید که چه افرادی قرار است به مجموعه شما بیایند و نحوه ارتباط با آن‌ها به چه صورتی است.
  • یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم که حتماً باید در قرارداد نوشته شود، نحوه پشتیبانی از شبکه است. برای مثال این‌که پشتیبانی به صورت حضوری یا ریموتی انجام گیرد، حتما در قرارداد ذکر شود. همچنین به صورت کاملا دقیق مشخص گردد که پشتیبان حضوری شبکه چند روز یا چند ساعت قرار است در مجموعه شما کار پشتیبانی را انجام دهد.
  • در مواردی نیز قرارداد به منظور آموزش پرسنل یک شرکت بسته می‌شود. در این حالت لازم است به صورت شفاف تعیین کنید که کلاس‌های آموزشی چند روز در هفته یا چند ساعت و از جانب چه کسانی برگزار ‌شود.
  • نکته دیگری که نوشتن آن در قرارداد بسیار اهمیت دارد، تضمین حفظ اطلاعات است. یعنی در صورت بروز هرگونه اتفاق برای شبکه چه اقداماتی از سوی کارشناسان به منظور برگرداندن داده‌ها انجام ‌گیرد.

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه در مشهد

در حال حاضر ترازنت به‌عنوان بهترین شرکت پشتیبانی شبکه در مشهد شناخته می‌شود که خدمات خود را نه تنها در استان خراسان رضوی بلکه به کاربران در اقصی نقاط ایران ارائه می‌دهد. این مجموعه با برخورداری از کادری ماهر و متخصص تاکنون موفق شده مشکلات شبکه‌های رایانه‌ای بسیاری از موسسات و سازمان‌های بزرگ و کوچک را در شهرهای مختلف کشور برطرف کند.

از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجموعه ترازنت می‌توان به سابقه کاری درخشان پرسنل آن و برخورداری از افراد متخصص و کارکشته اشاره کرد. با سپردن پشتیبانی شبکه خود به ترازنت از مزایایی همچون عقد قرارداد شفاف، ارائه خدمات پشتیبانی شبکه با نرخ پایین و ارائه گزارش‌های دوره‌ای دقیق بهره‌مند می‌شوید.

یکی دیگر از خدماتی که توسط این تیم حرفه‌ای ارائه می‌شود، پشتیبانی و تعمیر دستگاه‌های حضور و غیاب است. برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه حضور و غیاب وهمچنین هزینه پشتیبانی و تعمیر این تجهیزات می‌توانید از طریق این لینک با کارشناسان سایت ترازنت ارتباط برقرار کنید.

منبع خبر: ترازنت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا