مقالات

اگر می خواهید تلویزیون جدیدی بخرید، این تلویزیون را بخرید

بازار تلویزیون در وضعیتی تقریباً دیوانه وار از نوسانات است. این تا حدی به این دلیل است که ما طیف بی‌سابقه‌ای از فناوری‌های مختلف صفحه نمایش داریم که برای جلب توجه ما رقابت می‌کنند، و تا حدودی به این دلیل که در آن زمان عجیب و غریب از سال هستیم که جدیدترین تلویزیون‌های جدید فضای فروشگاه را با مدل‌های سال گذشته به اشتراک می‌گذارند. که اغلب می توان آن را برای قیمت های پایین یافت.

با وجود تمام این اتفاقات، ما در تلاش هستیم که پیدا کردن بهترین معامله های تلویزیونی موجود در شهر را تا حد امکان برای شما آسان کنیم. برای انجام این کار ما به صورت دائم در فروشگاه های ترال، آنلاین و خارج از خانه به جست وجوی جامع در مورد معامله های تلویزیونی که عملکرد بالا را با ارزش های عالی ترکیب میکنند،می پردازیم.

این هفته تحقیقات ما نشان می‌دهد که با وجود اینکه خیلی راحت می‌توانید سرتان را با جدیدترین تلویزیون‌های OLED، Mini LED، QLED یا حتی QD-OLED با روشنایی بالا برگردانید، بهترین خرید تلویزیون در حال حاضر در شهر در واقع یک 2021 است. مجموعه در حال حاضر با تخفیف به قیمت رک و پوست کنده غیر قابل مقاومت. و آن مدل Philips 55OLED806 است.

چقدر این معامله خوب است؟

برادر 65 اینچی Philips 55OLED806 55 اینچی وقتی اکتبر گذشته به آن نگاه کردیم، ما را شگفت زده کرد، علیرغم اینکه در آن زمان 2299 پوند (حدود 2800 دلار) قیمت داشت. این مدل 55 اینچی در آن زمان 1599 پوند (حدود 1950 دلار) قیمت داشت، بنابراین این واقعیت که اکنون فقط با قیمت 899 پوند (حدود 1090 دلار) در دسترس است، به نظر می رسد که برای درست بودن آن خیلی خوب است.

چه چیزی این تلویزیون را اینقدر خوب کرده است؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا سری OLED806 فیلیپس نه تنها ماکزیمم نظرات پنج ستاره را از ما دریافت کرده است، بلکه دو مورد آرزوی Hi-Fi را نیز داشته است؟ جوایز سالانه محصول با این حال، مهمترین مورد باید کیفیت تصویر آن باشد.

این واقعیت که این یک تلویزیون OLED است، شروع خوبی را برای آن آغاز می کند. روشی که هر پیکسل در یک صفحه نمایش OLED نور خود را فوراً ایجاد می کند، در زمینه بازتولید سطوح شدید سیاه و سفید و ارائه نقاط برجسته روشن کوچک در آن مناطق به شدت تاریک به آن مزیت فوق العاده می دهد. با این حال، OLED806 از مزایای اصلی OLED بهره می برد و به لطف موتور پردازش تصویر P5 آن را به 11 می رساند.

ما اکنون وارد نسل پنجم این سیستم قدرتمند تجزیه و تحلیل و بهبود تصویر هستیم، و پیشرفت‌هایی که فرآیندهای متنوع و منظم آن ارائه می‌کنند تقریباً در هر فریم از هر منبعی که می‌خواهید به آن بپردازید، احساس می‌شود.

به‌ویژه برجسته بودن این است که صفحه نمایش در مقایسه با اکثر تلویزیون‌های OLED، بدون آسیب رساندن به سطح مشکی فوق‌العاده عمیق علامت تجاری این فناوری، از شدت برجسته‌سازی HDR درخشان خارج می‌شود. این باعث می‌شود تصاویر HDR شدیدتر، پویا و واقعی‌تر از برخی تلویزیون‌های OLED که بیش از دو برابر هزینه دارند، احساس شوند.

همچنین با رنگ‌های فوق‌العاده غنی و تند که بر لذت‌های HDR و تصاویر با گستره رنگی گسترده تأکید می‌کند، از این برجسته‌ها نیز پشتیبانی می‌کند که اکنون به‌طور گسترده از سرویس‌های پخش دیسک یا ویدیو در دسترس است. جدیدترین پردازنده همچنین تضمین می‌کند که این رنگ‌های غیرعادی پر جنب و جوش اکنون با تعادل و تفاوت‌های ظریف‌تری نسبت به تلویزیون‌های فیلیپس ارائه می‌شوند. بنابراین شفافیت بدون تغییر دادن عکس‌ها به صورت اجباری و غیرطبیعی ارائه می‌شود و به‌جای اینکه احساس عمق تصویر را صاف کند، بیشتر می‌شود.

یک آنالایزر ویژه رنگ پوست تضمین می‌کند که پیشرفت‌های رنگی پردازنده P5 باعث می‌شود چهره‌ها مصنوعی یا بیش از حد پخته به نظر نرسند، و اصلاح رنگ جدید نیز به زیبایی با استعدادهای طولانی مدت فیلیپس در ارائه برخی از واضح‌ترین و بافت‌ها همراه است. تصاویر در دنیای تلویزیون 4K. علاوه بر این، به لطف برخی از پردازش های افزایش مقیاس ستاره ای، این وضوح حتی زمانی که منابع HD را تماشا می کنید، بی نظیر باقی می ماند.

شفافیت فوق‌العاده دست نخورده باقی می‌ماند، زمانی که حرکتی برای مقابله با آن وجود داشته باشد، به لطف پردازش حرکتی جدید بهبود یافته و بسیار حساس‌تر فیلیپس، و علی‌رغم قدرت بی‌تردید پردازنده P5، بهبودهای تصویر اکنون بسیاری از پیشرفت‌های خود را بدون ایجاد چیزی شبیه به آن ارائه می‌کنند. همانطور که قبلاً در تلویزیون های فیلیپس مشاهده می کردیم، عوارض جانبی پردازش دیجیتال ناخواسته وجود دارد.

میل OLED806 به راضی کردن، این است که یکی از گروه‌های کوچک تلویزیونی است که قادر به پشتیبانی از فرمت‌های HDR10+ و Dolby Vision «premium» HDR در کنار فرمت‌های استاندارد HDR10 و HLG هستند. این بدان معناست که 55OLED806 می‌تواند بهترین نتایج ممکن را از هر منبعی که برای تغذیه آن دوست دارید به شما ارائه دهد.

ویژگی‌های هوشمند به دلیل پیاده‌سازی غیرعادی پایدار و نرم پلت‌فرم Android TV گوگل به دست می‌آیند، و فیلیپس تلاش بیشتری می‌کند تا اطمینان حاصل کند که شامل خدمات جمع‌آوری برای همه پخش‌کننده‌های اصلی زمینی می‌شود و البته، به عنوان اشتراک بزرگ. هترهایی مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس، آمازون پرایم ویدئو، اپل تی وی، اسپاتیفای، تایدال و آمازون موزیک.

تصاویر فوق‌العاده Philips 55OLED806 توسط یک سیستم صوتی قابل اعتماد (با توجه به باریک بودن تلویزیون) پشتیبانی می‌شوند. بیس کافی در اطراف وجود دارد تا حتی به موسیقی متن فیلم های غم انگیز وزن واقعی بدهد، با این حال درایورهای اصلی استریو نیز به اندازه کافی قدرتمند و پر جنب و جوش هستند تا جزئیات و مدیریت صدای خوب را همراه با یک رده میانی بسیار باز و زیرک بدون تحت تاثیر قرار دادن باس ارائه دهند.

جنبه منفی؟

اگر در 55OLED806 مشکلی وجود دارد، این خواهد بود که باید کمی سخت تر از حد ایده آل خود کار کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه دست یابید. رخی از تنظیمات پیش‌تنظیمی تصویر ممکن است گاهی اوقات با استفاده از برخی جنبه‌های پردازش 55OLED806 کمی بیش از حد مشتاق باشند، و منبع های مختلف دیگر اغلب مواقع میتوانند مشکلات زیادی را به وجود بیاورند که شما باید همه آنها را در گزینه های تنظیم 55OLED806 جبران کنید.  اینها به معنی خواهد بود که باید خود را با منوهای پرپیچ و خم بر روی صفحه های تلویزیون آشنا کنید و تعهددهیدکه به صورت مرتب از آنها بازدید کنید.

با این حال، به نظر می رسد که این هزینه بسیار کمی برای تلویزیونی است که به شما ویژگی های بسیار و کیفیت عملکرد همه جانبه را با تنها 899 پوند می دهد. در حال حاضر هیچ تلویزیون دیگری در اطراف وجود ندارد که در ازای این هزینه اندک، این همه جذابیت را به شما بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا