ویدیو (تریلر بازی ها)

دانلود 5 گیم پلی فوق العاده جذاب بازی Uncharted 4

Uncharted 4 (آنچارتد 4) یه بازی فوق العاده با ترکیبی از طمع، خیانت، دوست داشتن و وفاداریه. این بازی اونقدر فضاهای بزرگ و دیوانه وار داره که شما را ساعت ها غرق بازی می کنه بطوری که اصلاً متوجه گذر زمان نمیشید. این بازی تا به حال بهترین بازی PS4 بوده و جزو بازی های ویدیویی ماجراجویی می باشد و فقط برای کنسول پلی استین 4 درست شده است.

توضیحی مختصر در باب بازی Uncharted 4:

اگه حتی یه بار این بازی رو تجربه کردید پس حتماً می دونید که نِیتِن نه قهرمان است و نه ضدقهرمان؛ نمی‌توانیم او را در هیچ کدام از این دو دسته قرار دهیم. نِیتِن دریک بیشتر به یک شخصیت خاکستری شبیه است که در آنِ واحد می‌تواند هم خوب باشد و هم بد. بی‌هیچ شکی، نِیتِن در ذهن طرفدارانش شخصیت خوبی دارد، اگرچه بدون درنگ دشمنان را می‌کشد و دنبال دزدیدن گنج‌های معروف دنیا می‌رود اما دوست‌داشتنی است. بامزه است و البته نترس. وقتی نِیتن در نسخه‌ی اول بازی سراغ گنج اِلدورادو رفت، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد داستان دزدیدن گنج‌های معروف و آغاز قصه با گشتن دنبال تابوت جدش یعنی سِر فرانسیس دريک آن‌قدر معروف و محبوب شود تا به یکی از بهترین سری بازی‌های متولد شده در نسل هفتم کنسول‌های خانگی تبدیل شود.

1- گیم پلی بازی Uncharted 4:

2- گیم پلی جذاب بازی Uncharted 4:

3- تریلر بازی Uncharted 4:

4- تریلر گیم پلی بازی Uncharted 4

5- گیم پلی جذاب Uncharted 4:

6- گیم پلی هیجان انگیز بازی UNCHARTED 4:

تصاویری از محیط این بازی:

Uncharted 4 به هیچ وجه مثل نسخه های قبلی و خصوصا نسخه دوم، در سطحی نیست که معادلات را برهم بزند و ژانر خود را از نو تعریف کند اما بدون شک، آخرین ماجراجویی ناتان دریک، داستانی حماسی و فوق العاده است که به شعار Greatness Awaits سونی و کنسول پلی استیشن 4 معنا می بخشد.

امیدواریم با دانلود و نصب بازی UNCHARTED 4 لحظات بی نظیری را سپری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا