معرفی بازی جدید

فیفا 20: تغییرات، مودهای جدید و همه نکات جالب دیگر که باید بدانید!

FIFA 20 در راه است و ما اولین جزئیات مربوط به آن را اینجا مرور می کنیم. یک بازی جدید فیفا از توسعه دهندگان EA در راه است. یکی از موفقترین بازی های ورزشی در تمام دوران است و از سال 1993 به صورت سالانه منتشر شده است.

چه چیزی از بازی آینده فیفا انتظار می رود؟ ما انتظار داریم که همه چیز را که در نسخه های قبل دیده ایم به علاوه امکانات جدید مشاهده کنیم. بریم سر اصل مطلب…

چه زمانی می توانیم بازی کنیم؟

تاریخ انتشار FIFA 20 ، 27 سپتامبر (حدود ماه آبان 1398) است. ما فقط می توانیم حدس بزنیم. اما بازی های FIFA همیشه بر روی هسته سه سیستم عامل (PS4، Xbox One و PC) عرضه می شوند، با نسخه هایی برای سیستم عامل های تلفن همراه. در سال جاری کمتر از این را انتظار نداشته باشید. این پلتفرم برای اولین بار در FIFA نسل بعدی نیز وجود دارد، با راه اندازی PS5 و Xbox Two در دید افق.

دو بازی قبلی فیفا در جمعه آخر سپتامبر (29 سپتامبر 2017 و 28 سپتامبر 2018) بیرون آمدند. همانطور که پیش بینی کردیم، FIFA 2020 جمعه 27 سپتامبر 2019 ارائه می شود.

FIFA 20: Volta Football

شما می توانید مسابقات 3v3 Rush (بدون گل زنی)، 4v4، 4v4 Rush، 5v5 و Professional Futsal را داخل و خارج از خانه در استادیوم های سفارشی سراسر دنیا بازی کنید.

این نسخه تنها در نسخه PS5، Xbox One و PC از بازی در دسترس است، هرچند که در نسخه Nintendo Switch، PS3 و Xbox 360 منتشر می شود. پیش از این بازی رسمی در EA Play و E3 2019 نشان داده شده است، EA Sports برخی از به روز رسانی هایی را که برای FIFA 20 انجام داده در سایت گرد آورده است، که بسیاری از آن ها از بازخورد بازیکنان FIFA 19 الهام گرفته شده است.

ولتا فوتبال

یک حالت خاص بازی Volta Football است. 3v3 Rush (بدون دروازه بان)، 4v4، 4v4 Rush، 5v5 و Professional Futsal همه انواع بازی در بازی جدید خواهند بود. همه چیز در مورد احساس بازیکنان قابل تنظیم است.

“فوتبال هوشمند”

تأکید بر دفاع با کنترل کاربر است و ضربات به توپ واقعی تر شده و قسمتی از کفش که ضربه می زند مهم می باشد.

اسپین بر روی مسیر توپ تاثیر می گذارد، اما واقع گرایانه تر. بخشی از کفش بازیکن که توپ را نیز بازی می کند، هم اکنون نشان داده می شود.

دفاع

همانطور که در بالا ذکر شد، بازیکنان مزایای بیشتری برای دفاع دارند. مدافعان کنترل شده توسط کامپیوتر اکنون کمتر موثر خواهند بود در حالی که کسانی که توسط شما کنترل می شوند بهترعمل خواهند کرد. سرعت نیز بهینه سازی می شود تا به مدافعان فرصتی بیشتر برای حرکت سریع بدهد.

شوت و دریافت

در FIFA 20، دقت شوت زدن بهبود خواهد یافت. در حالی که دروازه بان ها زمانی که به ضربه واکنش نشان می دهند، معمولی تر هستند. حرکات دروازه بان واقع بینانه تر هستند. البته، واقع بینانه به معنای دقیق تر و کمی غیر قابل پیش بینی است.

دریبل زدن

امکانات بیشتری برای حمله به شما می دهد، می توانید حرکتی چابک تر داشته باشید.

خطای جدید و ضربات آزاد

تمام سیستم های جدید بروی مجازات ها و ضربه های آزاد تاثر می گذارند و آنها را آسان تر می کنند. لگد ها اصلاح می شود، به شما امکان کنترل بیشتر چرخش روی یک ضربه را می دهد.

پاس دادن

پاس های ساده اکنون دقیق تر خواهند بود. اما کند تر به مقصد می رسند.

Finishing

Timing Finishing یک امکان جدید برای FIFA 19 بود و EA Sports بازخورد زیادی به دست آورد تا بتواند آن را خوب تنظیم کند. Timed Finishing به این معنی است که بازیکنان می توانند از پنجره ای استفاده کنند تا یک شوت دقیق تر بزنند.

با این اصلاحات، و همچنین پیشرفت به سوی سوئیچینگ بازیکنان و موقعیت جغرافیایی، EA Sports به نظر می رسد که نشان می دهد که قصد دارد تا برخی از بزرگترین نگرانی های طرفداران FIFA 19 را پیش از انتشار اعلامیه FIFA 20 مطرح کند.

فیفا 20: آنچه می خواهیم ببینیم

فیفا در طول سال ها پیشرفت های چشمگیری داشته است. FIFA در جایگاه خوبی قرار دارد و بر اساس پایه های محکم ساخته شده است اما این به این معنا نیست که ما نمی توانیم به پیشرفت هایی برسیم.

آب و هوا

EA هرگز سامانه های آب و هوایی پویا را انتخاب نکرده است. درست مثل زندگی واقعی، آب و هوای باران می تواند در میان بازی ها اثر گذاشته و سرعت بازی را در تغییر دهد. این یک نظر واقع گرایانه است و درFIFA 20 تاثیر و استقبال خوبی دارد.

تیم خود را بسازید

طرفداران برای نبودن این امکان سال ها گریه می کنند. امکان قدیمی برای ساخت مدرسه اموزشی فوتبال به این نسخه باز میگردد. این امر می تواند بسیار عالی باشد تا بتوانیم تیمی بهترین ها بسازیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا