معرفی بازی جدید

بهترین بازیهای xbox one ویژه دختر بچه های زیر 8 سال

بازی‌های ایکس باکس فقط مختص پسران نیست و دختران نیز بیشتر از قبل و حتی بهتر از پسران، بازی می‌کنند. بازی یکی از تفریحات لذت‌بخش زندگی است و در حال حاضر ایکس باکس وان جزو بهترین کنسول‌های بازی در بازار است. با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین بازی‌های ایکس باکس، ویژهٔ دختران زیر 8 سال را معرفی کنیم.

Minecraft

1abcd8d106c62756eff90003aaaa5917.jpg

احتمالاً بارها اسم این بازی را شنیده‌اید.Minrcraft یکی از معروف‌ترین بازی‌هاست و این بازی در ایکس باکس وان نیز قابل‌اجرا است.

هدف اصلی این بازی، ساخت تمام چیزهایی است که به ذهن کودکان خطور می‌کند، به‌عنوان‌مثال می‌توانند آشپزی کنند، اسلحه یا خانه بسازند و یا خلاقیت به خرج دهند و هر ساختاری را که دوست دارند بسازند.

سازندگان بازی Minecraf در آپدیت جدید، چند بازی و سرگرمی دیگر به بازی اضافه کرده‌اند. حتی اگر اهل بازی نباشید، به‌راحتی می‌توانید این بازی را با دختربچه‌هایتان بازی کنید و از آن لذت ببرید.

Minecraft Story Mode

11f81233c95d74d217da66fb069b8a4f.jpg

این بازی داستان محور است و فرزندتان باید در نقش جسی تلاش کند تا دنیا را نجات دهد. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی این است که بچه‌ها خودشان باید بازی را هدایت کنند و می‌توانند دوست و دشمن داشته باشند، شخصیتشان عوض شود و با تصمیمات سختی در طول بازی مواجه شوند و با توجه به تصمیماتی که می‌گیرند می‌توانند مسیر بازی را عوض کنند. این بازی شامل هشت قسمت است و آن‌قدر جذاب است که احتمالاً فرزندتان بارها و بارها آن را بازی خواهد کرد.

Disney Infinity 3.0

b8d5e7cd12abf3990b21df48d200fc78.jpg

شاید بازی‌های Star Wars میان دختران طرفداران زیادی نداشته باشد، اما مطمئناً بازی Disney Infinty نظر دختران را به خودش جلب می‌کند.

این بازی شامل شخصیت‌هایی که است که دختربچه‌ها عاشقش می‌شوند، مثل استیچ، راپانزل، پرنسس جاسمین، میکی موس، دونالد داک، آلیس در سرزمین عجایب و کلی شخصیت دیگر. تنها کاری که باید بکنید این است که شخصیت موردنظرتان را خریداری کنید و سپس بازی را شروع کنید. فرزندتان در طول بازی می‌تواند در دنیای خیالی خود در نقش پرنسس‌های دیزنی زندگی کند یا در جنگ ستارگان شرکت کند.

این بازی جذاب قیمت بسیار کمی دارد و می‌توانید تمام شخصیت‌ها را باقیمت کم خریداری کنید.

Lego Dimensions

8860511518ea9b63c3beabdc89319197.jpg

بازی‌های لگو سال‌هاست که طرفداران زیادی دارد و در بازی Lego Dimensions می‌توانید لگوی شخصیت‌های موردنظرتان را مثل بتمن، گندالف، جادوگر شهر اوز، سیمپسون‌ها و …خریداری کنید و همراه با فرزندتان بازی کنید.

از قابلیت‌های این بازی می‌توان به سفر در زمان و مبارزات نفس‌گیر اشاره کرد و فرزندتان در هرلحظه از بازی شگفت‌زده خواهد شد.

Mirror’s Edge Catalyst

dd5a5041ad365cf1da455d335f9707ec.jpg

این بازی برای ردهٔ نوجوانان طراحی‌شده است، اما دختربچه‌های زیر ۱۶ سال هم بدون هیچ مشکلی می‌توانند آن را بازی کنند.

به‌جرئت می‌توان گفت که این بازی یکی از بهترین بازی‌های ایکس باکس برای دختران است، چون شخصیت اصلی بازی، دختری است به نام فیث کرنر که در شهر شیشه‌ای زندگی می‌کند و می‌خواهد تمام کسانی که شهر را کنترل می‌کنند به‌زانو دربیاورد.

داستان و شخصیت بازی برای دختربچه‌ها بسیار جذاب است و آنها باید در نقش فیث ایفای نقش کنند. فیث دائماً در حال حرکت، پریدن و بالا رفتن از جایی است و سعی می‌کند از توانایی‌های ورزشی خود برای شکست دادن افراد بد استفاده می‌کند.

ازآنجایی‌که در واقعیت کمتر زنی را به شجاعت فیث می‌شناسیم، بنابراین دختران دوست دارند در نقش دختر قدرتمندی مثل فیث، بازی کنند.

Skylanders Imaginators

a7742c105157478d457b8e28b1f22217.jpg

این بازی یکی از کامل‌ترین بازی‌های شخصیت‌سازی است و فرزندتان باید در شروع بازی از بین دو شخصیتِ پادشاه پن و ملکهٔ طلایی، یکی را انتخاب کند. وجه تمایز این بازی با سری‌های قبلی در قابلیت ساخت شخصیت‌های کریستالی است.

برای ارتقای شخصیت‌های بازی می‌توانید قابلیت‌های جدیدتری خریداری کنید. هدف اصلی بازی سرکوب کردن شیطانی به نام کاوس است، اما فرزندتان حین بازی با سوژه‌های خنده‌داری نیز مواجه خواهد شد.

شاید به خاطر وجود شخصیت‌های زیاد، در ابتدا بازی گیج‌کننده به نظر برسد، به همین دلیل بستهٔ ابتدایی بازی را برای دختران زیر ۱۶ سال پیشنهاد می‌کنیم.

Zoo Tycoon

63d50fb3518a82961287138957331927.jpg

این بازی مناسب کودکانی است که بازی‌های جنگی دوست ندارند. در این بازی کودکان باید باغ‌وحش بسازند و دربارهٔ تعداد قفسه‌ها، نوع معامله‌ها و روش‌های نگهداری از حیوانات تصمیم بگیرند.

هدف اصلی این بازی، نگهداری از حیوانات و آزاد کردن آنها در حیات‌وحش است. همچنین رفته‌رفته باید باغ‌وحش را بزرگ‌تر کنند تا ظرفیت نگهداری از تمام حیوانات را داشته باشد.

مطمئناً کودکان عاشق این بازی و حیوانات می‌شوند. اگرچه این بازی جزو یکی از قدیمی‌ترین (و ارزان‌ترین) بازی‌های ایکس باکس است، اما همچنان میان دختربچه‌ها طرفداران زیادی دارد.

Overwatch

2f45164eee18d2f9b4fb64f79de35b5c.jpg

این بازی یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی ایکس باکس است که توانایی کار تیمی کودکان را افزایش می‌دهد و مثل سایر بازی‌های تیراندازی، خبری از خون و تفنگ زیادی نیست.

این بازی حالت‌های مختلفی دارد، در حالت سادهٔ بازی باید از سایر هم تیمی‌های خود در برابر حمله‌ها دفاع کنید و در حالت سخت‌تر بازی باید از هدف‌ها و سوژه‌های خاص دفاع کنید.

اما چیزی که موجب جذابیت بیشتر این بازی برای دختران شده است، وجود شخصیت‌های زن در بازی است و دختران عاشق این شخصیت‌های قوی می‌شوند.

Stardew Valley: Collector’s Edition

5bfa49587a13a1e47ea7d00668f214f8.jpg

کودکان در این بازی باید زمین‌ها را به مزرعه تبدیل کنند، محصول بکارند، از حیوانات نگه‌داری کنند و با سایر روستاییان معاشرت کنند.

این بازی جزو پرطرفدارترین بازی‌های ایکس باکسی است که معمولاً دختربچه‌ها معتاد آن می‌شوند و دوست دارند صبح تا شب آن را بازی کنند.

هدف اصلی بازی نگهداری از مزرعه است، اما نباید از غار مرموز بازی و وقت‌گذرانی با بومیان محل غافل شد. یکی از دلایلی که کودکان عاشق این بازی هستند این است که در هرلحظه از بازی با اتفاقات جدیدی مواجه می‌شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مطلب خوبی بود اما کاش یه مطلبی هم برای بازیای گوشی که برای بچه ها مناسبه هم بذارید تا برای ابجیم تو تبلتش نصب کنم. لطفا در مورد بازی ها و برنامه های ایرانی که مربوط به گیم هستن هم مطلب بذارید. مثلا من الان خودم عضو یه اپی به اسم کنسول هستم که مخصوص ما گیمرهاست و دوست دارم هر چه زودتر یه مقاله ای چیزی در موردش تو سایتتون ببینیم. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا