معرفی بازی جدید

بهترین بازی های مسابقه ای سرعت برای ایکس باکس و پلی 4

تاج بهترین بازی ماشینی به یکی از دو بازی فوق العاده تعلق می گیرد: forza horizon و gran turismo اما طرفداران مایل هستند که بیشترین سرعت را انتخاب کنند چراکه بیشترین تاثیر بازی های سرعت به آن بستگی دارد.اگر شما به بازی شبیه سازی سخت علاقه دارید Project Cars 2 یک انتخاب خوب است.آموزش ورد

انتخاب یک بازی بهتر بستگی به سلیقه شما دارد که واقعا کار را سخت می کند اما بازی هایی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند.

بازی های مورد علاقه شما هم در اینجا هستند، اما بازی های جدیدی نیز معرفی شده اند که شما را شگفت شده می کنند.

راهنمای ما تمرکز بیشتری روی بازی های مسابقه ای واقع گرایانه وجود دارد. ما این صفحه را به روز نگه می داریم به این ترتیب که انتشار های جدید و قابل توجه در سال جاری عرضه می شود.آموزش پاورپوینت

1- Forza Motorsport 7 (Xbox One): بهترین بازی سرعت ایکس باکس و ایکس باکس 1

  • قیمت: 40 دلار

هیچ بازی مسابقه ای بدون عنوان Forza کامل نیست و Forza Motorsport 7 یکی از بهترین و بزرگترین نسخه بازی مسابقه ای است. Microsoft Studios game یکی از بهترین شبیه سازان مسابقه ای است که تعادلی بین واقعیت و دسترسی ایجاد می کند.

شما می توانید مهارت خود را به شکل آنلاین با دیگران بسنجید. اگر هم دسترسی آنلاین ندارید می توانید با ثبت نتایج بازی خود با دیگران شرط بندی کنید. با یک سری وسیعی از وسایل نقلیه مختلف مسابقه دهید. بهتر از همه، شما می توانید یک نسخه از Forza 7 را با قیمت مناسب تهیه کنید، پس منتظر چه چیزی هستید؟

2- GT Sport نسخه پلی 4:

  • قیمت: 40 دلار

چهار سال طول کشید، اما Gran Turismo در نهایت روی PS4 قابل اجرا ست. با 162 اتومبیل و 27 طرح در مجموع، آن را به یکی از بهترین بازی های تبدیل کرده است..

GT Sport به شما یک تجربه عالیتر از هر آنجه تا به حال تجربه کنید می دهد، با گرافیک بی نظیر، خودرو های مفهومی، حالت eSports و… شما می توانید آن را با PlayStation VR بازی کنید و می توانید آن را با قیمت مناسبی در حدود 20 دلار در جاهای مختلف تهیه کنید. اگر عاشق بازی های مسابقه ای هستید حتما آن را امتحان کنید.

3 – Assetto Corsa موجود برای ایکس باکس و پلی 4

  • قیمت: 30 دلار

اگر دوست دارید ساعاتی را صرف مسابقه های هیجان انگیز کنید، Assetto Corsa برای شما مناسب است. مدل های بسیار واقعی آن طوری ست که که شما هیچ جا خارج از ماشین واقعی تجربه نکرده اید. این بازی با تنظیم حرفه ای آن فوق العاده اعتیاد آور است.

این بهترین بازی نیست، اما پس از چند دور مسابقه دادن، شما غرق صدا و احساس Assetto Corsa خواهید شد که صداهای دیگر را به سختی متوجه خواهید شد.

خوشبختانه Assetto Corsa بر روی PS4 و Xbox One عرضه می شود، بنابراین اگر شما طرفدار مایکروسافت یا سونی هستید، آن را از دست نخواهید داد.

4- dirt 4 : بهترین بازی رالی

  • قیمت: 30 دلار

Rally dirt فوق العاده و نشانگر یک ریزه کاری در بازی های مسابقه ای ست، فرم واقع گرایانه آن جلب توجه خواهد کرد. انواع مختلف مسابقات قابل انجام اند که باید حتما آن ها را امتحان کنید.می تواند با دیگران مسابقه دهید، مسابقات روزانه، rolly-cross و حتی مخروط ها را حین مسابقه جمع کنید.

اگر بازی های رالی را دوست دارید DIRT4 حرف ندارد، اگر تا به حال راجع به بازی های مسابقه ای هیچ فکری نکرده اید و می خواهید یکی از آن ها را امتحان کنید، حتما با این بازی یکی از طرفداران این نوع خواهید شد.

5- F1 2018

  • قیمت: 60 دلار

اگر تصمیم گرفته اید که F1 2017 را انتخاب کنید F1 2018 نیز بسیار شبیه آن است. F1 2018 تمام اتومبیل ها و آهنگ ها را از مسابقات قهرمانی F1 2018، از جمله پل ریکارد (Circuit Paul Ricard)، که بعد از ده سال به قهرمانی رسیده است، در بازی می آورد.

این یک بازی پیچیده در این سال است و علاوه بر سبک ها دارای کلاس های جدیدی ست مثل حالتRPG-style career mode. اگر شما یک طرفدار جدی فرمول یک هستید، F1 2018 بازی قدرتمندی برای برآورده کردن نیازهای شما است. مقایسه نوع ماشین هاب امسال با سبک های کلاسیک در مسابقات تاریخی و همچنین امکانات دیگری از این دست دلیل کافی برای خرید این بازی است. F1 2018 برای خریداران فرمول یک یک خرید ضروری است.

6- Forza Horizon 4 : بهترین بازی مسابقه ای این دهه برای Xbox

  • قیمت: 60 دلار

این بازی قابل مقایسه با رقیبان واقع بین ذکر شده در اینجا نیست، اما بسیار سرگرم کننده است که در بریتانیای تخیلی در forza horizon 4 باشید. به بازی هایی مانند Need For Speed، Burnout Paradise و Ridge Racer شبیه است اما با واقع گرایی و گرافیک بهتر. رئالیسم در اینجا هدف نیست، اما این مساله چندان مهم نیست زیرا Forza Horizon 4 ساعت های بی شماری شما را سرگرم می کند. اگر شما Xbox One یا Xbox One X دارید، این باید یکی از اولین بازی هایی باشد که بررسی میکنید، گر چه شما مسابقات hardcore را ترجیح دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا