راهنما و ترفندهای بازی های Pc، Xbox و Ps4

با این چند ترفند ساده هر حریفی را در پی اس 2019 شکست دهید!

در این مطلب قصد داریم که بهترین ترفندهای برد در پی اس ۲۰۱۹ را معرفی کنیم تا در نود دقیقهٔ بازی تمام حریفان را شکست دهید. فرقی ندارد که قبلاً پی اس بازی کرده باشید یا اولین بارتان باشد، درهرحال با رعایت این نکات پیروزی از آن شماست. عمده فایده این بازیها افزایش کارایی و بازده می باشند که سبب می شوند همیشه از رقیبتان جلوتر باشید.

۱ـ از دکمهٔ سرعت، زیاد استفاده نکنید.

pes-2019-sprinting.jpg

شاید وسوسه شوید که از اول تا آخر بازی دستتان را روی دکمهٔ سرعت نگه‌دارید، اما فضای بین بازیکنان در پی اس ۲۰۱۹ به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بازیکنان به‌راحتی می‌توانند به هم پاس بدهند و دریبل بزنند. با سرعت بیش‌ازحد نه‌تنها بردی نصیبتان نمی‌شود، بلکه بازیکنان سریع خسته می‌شوند و کارایی‌شان پایین می‌آید.

۲ـ موقعیت دفاع را حفظ کنید.

مهم‌ترین نقش بازیکن دفاع در پی اس ۲۰۱۹ مقابله با حملهٔ حریف است. اگر بازیکن دفاعی از موقعیت دفاع دور شود، دیوار دفاعی تیم باز می‌شود و حریفان به‌راحتی می‌توانند گل بزنند. بنابراین صبوری در موقعیت دفاع یکی از کلیدهای موفقیت در بازی است و با رعایت این نکته می‌توانید از پس بازی‌های سخت یا رقابت‌های آنلاین برآیید.

۳ـ از تعویض‌های زودهنگام و به‌موقع استفاده کنید.

pes-2019-quick-subs.jpg

در پی اس ۲۰۱۹ زمانی که توپ به اوت می‌رود، با فشردن چند دکمه به‌راحتی می‌توانید بازیکنان را تعویض کنید. تعویض درست بازیکن می‌تواند در برد و باخت بازی تأثیر بگذارد، چون با خسته شدن بازیکن عملکرد او افت می‌کند و حتی این خستگی می‌تواند موجب مصدومیت بازیکن شود. بنابراین برای افزایش سرعت و بهتر کردن عملکرد بازی از بازیکنان تازه‌نفس استفاده کنید.

۴ـ از تکل های لغزشی کمتر استفاده کنید.

در پی اس ۲۰۱۹ نیز مانند سایر بازی‌های فوتبالی، استفاده از تکل های لغزشی جزو آخرین راهکارها برای گرفتن توپ از حریف است. به‌جای تکل های لغزشی بهتر است موقعیت خودتان را حفظ کنید، از تعویض‌های زودهنگام و پاس‌های کوتاه استفاده کنید، حریف را گول بزنید (R2/RT) و یا روی حریفان فشار وارد کنید (با نگه‌داشتن X/A). استفاده از تکل های لغزشی فقط در موقعیت‌های خاص پیشنهاد می‌شود، مثل زمانی که حریف به دروازهٔ شما نزدیک می‌شود و می‌خواهید توپ را با یک حرکت از او دور کنید.

۵ـ از مکانیسم‌های جدید شوت‌زنی استفاده کنید.

pes-2019-controlled-shot.jpg

سازندگان پی اس از مکانیسم و حرکت‌های جدید شوت‌زنی در پی اس ۲۰۱۹ رونمایی کردند. شانس گل شدن توپ به عواملی مثل فاصله، حرکت توپ و توانایی بازیکن بستگی دارد. برای گل شدن شوت‌های بلند می‌توانید از ضربات کنترل‌شده (R2/RT) استفاده کنید.

۶ـ در میزان حمله و دفاع تعادل ایجاد کنید.

با فشردن دکمه‌های بالایی یا پایینیِ دستهٔ کنسول می‌توانید میزان حمله و دفاع بازیکنان تیم خود را تنظیم کنید. میزان دفاع و حملات در حالت پیش‌فرض استاندارد است و بهتر است در اکثر بازی‌ها میزان آن را تغییر ندهید، اما اگر در شرایط سخت و در دقایقی پایانی بازی هستید می‌توانید میزان حملات را بیشتر کنید. این را هم در نظر داشته باشید که هرچقدر میزان حملات بیشتر شود، دفاع عقب زمین خالی‌تر می‌شود، بنابراین بهتر است تعادل را رعایت کنید.

۷ـ در ترکیب تیم از بازیکنان قوی استفاده کنید.

pes-2019-in-form.jpg

هنگام انتخاب بازیکنان با فشار دادن دکمهٔ R2/RT می‌توانید از قوی یا ضعیف بودن بازیکنان مطلع شوید. بالا بودن جهت فلش بالای سر بازیکن به معنای قوی بودن بازیکن است و برعکس. با استفاده از این قابلیت می‌توانید یک ترکیب تیمی قوی ایجاد کنید، بنابراین میزان توانایی بازیکنان را فقط برحسب رتبهٔ آن نسنجید.

۸ـ از کل فضای بازی استفاده کنید.

یکی از عوامل موفقیت در بازی‌های پی اس ۲۰۱۹ ایجاد فضای کافی بین بازیکنان است تا به‌راحتی بتوانند دریبل و پاس کوتاه بزنند. با تعویض منطقهٔ بازی، پاس رو به عقب یا پاس به بازیکن کناری می‌توانید فضای لازم را برای حرکت بازیکنان باز کنید.

۹ـ خودتان را با شرایط آب و هوایی بازی وفق دهید.

pes-2019-weather.jpg

توجه به شرایط آب و هوایی و تأثیر آن روی بازی می‌تواند در روند برد و باخت پی اس ۲۰۱۹ تأثیرگذار باشد. در پی اس ۲۰۱۹ شرایط آب و هوایی برفی نیز به آب‌وهوای بارانی اضافه‌شده است و می‌تواند روی عملکرد بازیکنان تأثیر بگذارد، چون در هوای برفی با سرعت گرفتن بازیکنان، توپ و بازیکنان لیز می‌خوردند، البته این موضوع با توجه به شرایط می‌تواند به نفع یا ضرر شما تمام شود.

۱۰ـ تاکتیک پیشرفته‌ای برای بازی تنظیم کنید.

در منوی Advanced Instruction می‌توانید نحوهٔ بازی و وظایف هر بازیکن را تعیین کنید و تاکتیک‌های بازی مثل میزان حمله و دفاع را مشخص کنید. توجه داشته باشید که در حالت پیش‌فرض، تاکتیک‌های بازی به‌طور خودکار اعمال‌شده است، بنابراین اگر از عملکرد بازیکنان راضی نیستید، به‌راحتی می‌توانید تاکتیک و وظایف جدیدی برای بازیکنان تنظیم کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا