گوناگون

هنگام خرید بلیط و مسافرات هوایی ارزان این 5 نکته مهم هستند

حواستان به بلیط های حراج شده لحظه اخری باشد

قبل از شروع به جستجوی سرنخ های خاص، مطمئن شوید که برای برخی خبرنامه ها ثبت نام کرده اید. پیوستن به لیست پستی خطوط هوایی و وب‌سایت‌های معاملات لحظه آخری به شما امکان دسترسی به بهترین معاملات را می‌دهد. مطمئناً، 99٪ از آنها ممکن است با برنامه سفر شما مطابقت نداشته باشند، اما توجه شما به معاملات باعث می شود فرصت شگفت انگیزی را از دست ندهید.

اغلب اوقات، پروازهای ارزان فقط برای یک پنجره محدود (معمولاً 24 ساعت) در دسترس هستند. اگر همیشه وب را برای فروش جستجو نمی کنید، احتمالاً بهترین معاملات را از دست خواهید داد.

اگر در وب‌سایت‌های معاملات پرواز ثبت‌نام نمی‌کردم، بلیط رفت و برگشت به ژاپن به قیمت 700 دلار آمریکا (معمولاً 1500 دلار) و همچنین پرواز 500 دلاری به آفریقای جنوبی را از دست می‌دادم.

علاوه بر این، خبرنامه های خطوط هوایی اغلب پاداش های پرواز مکرر را ارائه می دهند. اگر یک هکر مسافرتی هستید، این امتیازات و مایل‌ها می‌توانند به پروازهای رایگان و ارتقای عالی اضافه شوند

جدای از عضویت در خبرنامه های خطوط هوایی، بهترین وب سایت ها برای یافتن معاملات سفر عبارتند از:

  • Scott’s Cheap Flights – بهترین پرواز برای معاملات آینده ایالات متحده.
  • Airfarewatchdog – برای جستجوی معاملات فعلی پروازهای ایالات متحده عالی است.
  • معامله پرواز – عالی برای معاملات پروازهای جهانی.
  • دزدان دریایی تعطیلات – بهترین برای معاملات پرواز اروپا.
  • Secret Flying – یک سایت عالی برای معاملات پرواز از سراسر جهان.

به یاد داشته باشید که همه موتورهای جستجو برابر نیستند

برای یافتن بهترین معامله، باید چندین وب سایت را جستجو کنید. بسیاری از سایت‌های جستجوی بزرگ، شرکت‌های هواپیمایی ارزان قیمت یا اپراتورهای خارجی مبهم را فهرست نمی‌کنند، زیرا این خطوط هوایی نمی‌خواهند کمیسیون رزرو بپردازند. دیگران سایت های رزرو را که به زبان انگلیسی نیستند فهرست نمی کنند. و برخی دیگر هنوز فقط قیمت هایی را نشان می دهند که مستقیماً از خطوط هوایی بازیابی شده اند.

به طور خلاصه، همه وب سایت های جستجوی پرواز یکسان ایجاد نمی شوند و همه مزایا و معایب خود را دارند.

از آنجایی که هیچ موتور جستجوی کاملی برای خطوط هوایی وجود ندارد، باید چند مورد را برای مقایسه جستجو کنید. حتی بهترین ها هم ایراداتی دارند. گفتنی است، من چند مورد علاقه دارم که همیشه با آنها شروع می کنم، زیرا آنها همیشه بهترین نتایج را نشان می دهند. از نظر من بهترین وب سایت ها برای یافتن یک پرواز ارزان عبارتند از:

Skyscanner – بهترین سایت رزرو موجود. آنها یک رابط کاربری عالی دارند (و یک برنامه عالی برای موبایل)

Google Flights – موتور جستجوی عالی که به شما امکان می‌دهد قیمت‌ها را برای چندین مقصد ببینید.

به طور معمول، من تمام جستجوهایم را با Skyscanner شروع می‌کنم، زیرا تمام خطوط هوایی مهم و مقرون‌به‌صرفه، وب‌سایت‌های غیر انگلیسی، وب‌سایت‌های انگلیسی و همه چیز را جستجو می‌کند. آنها تمام سایت هایی را که به آنها پیوند می دهند بررسی می کنند زیرا معیارهای سختگیرانه ای در مورد اینکه با چه کسی کار می کنند دارند. این یکی از جامع ترین سایت های رزرو موجود است و در 99٪ مواقع کمترین قیمت را دارند. من از سال 2008 از آنها استفاده می کنم، و این موتور جستجویی است که همه کارشناسان سفر دیگری که می شناسم نیز از آن استفاده می کنند.

از تخفیف های دانشجویی استفاده کنید

اگر دانشجو هستید (یا زیر 26 سال)، تخفیف های زیادی برای شما وجود دارد. معمولاً می توانید قیمت هایی را با 10-20٪ تخفیف از کرایه استاندارد پیدا کنید. آژانس های مسافرتی مانند Flight Center و Student Universe می توانند به شما کمک کنند تا یک بلیط ارزان پیدا کنید. آنها را نادیده نگیرید!

علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که بیشتر تخفیف های دانشجویی به شرکای خطوط هوایی منتقل می شود. به عنوان مثال، لوفت هانزا یک تخفیف دانشجویی ارائه می دهد، به این معنی که می توانید از این تخفیف در خطوط هوایی شریک مانند Swiss Airlines و Austrian Airlines استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که در عین حال که در هزینه های خود صرفه جویی کنید بسیار دورتر بروید.

اگر مطمئن نیستید که کدام خطوط هوایی تخفیف ارائه می دهند (آنها یافتن این اطلاعات را آسان نمی کنند)، از وب سایت آنها بازدید کنید یا با آنها تماس بگیرید. انجام کمی حفاری برای صرفه جویی 20٪ (یا بیشتر) ارزش آن را دارد!

خطوط هوایی مخلوط و هماهنگ کنید

وقتی مستقیماً با یک شرکت هواپیمایی رزرو می‌کنید، فقط می‌توانید با آن خط هوایی و هر شرکت هواپیمایی شریکی که دارد پرواز کنید. این بدان معناست که گزینه های شما برای یافتن برنامه سفر عالی یا صرفه جویی در هزینه محدود خواهد بود.

معمولاً همین کافی است. با این حال، اگر به دنبال صرفه جویی بیشتر هستید، سعی کنید بلیط خود را در خطوط هوایی جداگانه رزرو کنید. به عنوان مثال، اگر از نیویورک به پاریس پرواز می کنید، ممکن است توقفی در لندن داشته باشید. رزرو هر دو قسمت به عنوان یک بلیط ساده خواهد بود، اما به احتمال زیاد باعث صرفه جویی در هزینه شما نخواهد شد.

در عوض، پرواز نیویورک به لندن خود را به عنوان یک بلیط و سپس بلیط لندن به پاریس خود را با ایرلاین دیگری رزرو کنید. این به شما این امکان را می دهد که برای بهترین قیمت خرید کنید. این کار بیشتر است، اما پس انداز (و انعطاف پذیری) می تواند ارزش آن را داشته باشد.

این کاری است که اکثر وب سایت های رزرو شخص ثالث مانند Kiwi.com انجام می دهند. آنها سفرها را با استفاده از هر پروازی که می توانند پیدا کنند ترکیب می کنند تا مطمئن شوند که ارزان ترین قیمت را دریافت می کنید.

اگر به دنبال پایین ترین قیمت ممکن هستید و از آنچه در وب سایت شرکت هواپیمایی پیدا می کنید راضی نیستید، سعی کنید بخش های جداگانه رزرو کنید. شما ممکن است به یک معامله بزرگ برخورد کنید!

مواردی که باید در هنگام خرید بلیت توجه داشته باشید:

1-تخفیفات آخر هفته ای شرکت های مختلف را همیشه بررسی کنید.

2-سعی کنید در بیشتر موارد از خرید آنلاین برای تهیه بلیت استفاده کنید زیرا در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

3-از سایت های معتبر دارای سابقه فعالیت آنلاین برای تهیه بلیت خود استفاده کنید.

4-هنگام خرید بلیت خارجی اطلاعات خود را کامل ، دقیق و بدون کم و کاستی وارد کنید.

5-دقت داشته باشید که امکان استرداد بلیت خریداری شده در زمان لغو سفر وجود داشته باشد.

منبع

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا