گوناگون

بررسی خرید بهترین گیفت کارت های بازی

خرید هدیه برای یک گیمر می‌تواند کمی سخت باشد. شاید به همین دلیل است که گیفت کارت‌های بازی یک ایده خوب برای هدیه دادن به شمار می‌روند. البته این گیفت کارت‌ها را حتما نباید به عنوان هدیه خریداری کنید؛ این محصولات مزایای زیادی دارند که هر گیمری هر چند وقت یک‌بار تصمیم به خرید آن‌ها می‌گیرد و می‌توان گفت این روزها یکی از محصولات پرطرفدار دنیای گیمینگ به‌شمار می‌رود.

گیفت کارت به شما کمک می‌کند خرید آنلاین بازی یا هر محتوای دیجیتال را بسیار ساده‌تر انجام دهید. مهم نیست محتوای مورد نظر شما به کامپیوتر مربوط است یا کنسول و موبایل؛ شما به‌راحتی و با صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌توانید بازی، فیلم، DLC، موزیک یا هر محتوای مربوط به گیمینگ را خریداری کنید. به همین دلیل است که جامعه گیمرها از این محصول استقبال بسیار خوبی داشته‌اند.

بهترین گیفت کارت های بازی برای خرید کدامند؟

گیفت کارت‌های بازی انواع مختلفی دارند و مخصوص پلتفرم‌های مختلفی ساخته شده‌اند که در ادامه هرکدام را جداگانه بررسی خواهیم کرد.

گیفت کارت استیم

استیم یک پلتفرم محبوب برای توزیع محتوای دیجیتال و گیمینگ است که می‌توانید در آن به بیش از ۵۰ هزار بازی دسترسی داشته باشید. حدود ۱۲۰ میلیون کاربر در این پلتفرم حضور دارند و از محتوای دیجیتال آن استفاده می‌کنند. آمارهای مربوط به استیم و امکانات کاربردی آن نشان می‌دهد که این پلتفرم یکی از محبوب‌ترین‌‌ها در میان گیمرها به‌شمار می‌رود.

گیفت کارت‌ استیم والت (Steam Gift Card)  معمولا با اعتبارهای ۵، ۱۰ و ۲۰ دلار در بازار موجود هستند اما با ارزش‌های ۲۵، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ دلار هم به‌فروش می‌رسند. این گیفت کارت‌ها در وبسایت استیم قابل فعالسازی یا ردیم هستند و می‌توانید از آن‌ها برای خرید محتوای دیجیتال مانند بازی و DLC استفاده کنید.

گیفت کارت ریزر گلد

گیفت کارت ریزر گلد (Razor Gold Gift Card) یکی دیگر از انواع گیفت کارت‌های بازی است که در میان گیمرهای بازی‌های آنلاین و پی‌سی گیمرها محبوبیت بسیار بالایی دارد. این گیفت کارت هم مانند گیفت کارت استیم به شما امکان خرید بازی یا نرم‌افزارهای قابل دسترس در وبسایت ریزر (Razor) را می‌دهد.

اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید حتما می‌دانید این گیفت کارت تا چه اندازه می‌تواند باارزش باشد. با خرید گیفت کارت ریزر گلد دیگر نیازی به خرید گیفت‌ کارت‌‌هایی با عناوین مختلف نخواهید داشت. این محصول که با اعتبار ۱۰ تا ۱۰۰۰ دلار عرضه می‌شود، یکی از محبوب‌ترین گیفت کارت‌های بازی در جهان به‌شمار می‌رود.

گیفت کارت روبلاکس

یکی دیگر از گیفت کارت‌های محبوب در میان گیمرها، گیفت کارت روبلاکس (Roblox Gift Card) نام دارد. این گیفت کارت در میان پی‌سی گیمرها از طرفداران زیادی برخوردار است. روبلاکس در حقیقت یک پلتفرم مخصوص بازی‌های آنلاین است که برای گیمرها امکان ارتباط با یکدیگر و بازی کردن با کاربران دیگر را فراهم می‌کند.

روبلاکس بیش از ۴۰ میلیون بازی برای کاربران دارد که آن را به یکی از برترین پلتفرم‌های بازی تبدیل کرده است. با خرید گیفت کارت‌ روبلاکس، کاربران می‌توانند محتوای دیجیتال مانند بازی، پول بازی و دیگر آیتم‌های مربوط به گیمینگ را خریداری کنند.

گیفت کارت اپل استور

گیفت کارت اپل استور (Apple Store) یا گیفت کارت آیتونز محصولی مناسب کاربران اپل است. به کمک این گیفت کارت کاربران این کمپانی می‌توانند به محتوای دیجیتال فروشگاه اپل دسترسی داشته باشند. با شارژ اعتبار خود می‌توانید نرم‌افزارها و بازی‌های اپل استور را خریداری کنید. نکته مثبت درباره گیفت کارت‌های اپل استور این است که این کارت‌ها فاقد تاریخ انقضا هستند. گیفت کارت‌های آیتونز هم به‌صورت فیزیکی هم به‌صورت دیجیتال قابل دسترس بوده و در آیتونز قابل ردیم یا فعالسازی هستند.

گیفت کارت گیم استاپ

گیفت کارت گیم استاپ (GameStop Gift Card) یکی از بهترین گیفت کارت‌های بازی برای گیمرها در سال ۲۰۲۲ به‌شمار می‌رود. البته این محصول یک گیفت کارت معمولی نیست. یک فروشگاه را تصور کنید که تمام آیتم‌های مربوط به گیمینگ، از اکسسوری‌های بازی‌ها گرفته تا بازی‌های کنسول‌ها را به فروش می‌رساند. این دقیقا همان چیزی است که می‌توانید از گیم استاپ انتظار داشته باشید؛ یک بهشت برای گیمرها که انتخاب‌های بی‌شماری پیش رویشان می‌گذارد.

گیفت کارت ایکس باکس

از دیگر گیفت کارت‌های بازی‌‌ها که از محبوبیت زیادی برخوردار هستند می‌توانیم به گیفت کارت ایکس باکس (X Box Gift Card) اشاره کنیم. مدت‌ها است که این گیفت کارت در میان گیمرها محبوب است و هنوز هم یکی از انتخاب‌های برتر آن‌ها به‌شمار می‌رود. گیفت کارت‌های ایکس باکس بر روی کنسول یا فروشگاه آنلاین مایکروسافت (Microsoft Online Store) قابل فعالسازی یا ردیم هستند.

اعتبار گیفت کارت‌های ایکس باکس به حساب مایکروسافت شما افزوده می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید محتوای دیجیتال مانند فیلم، بازی و … استفاده کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی‌استیشن (PlayStation Gift Card) مشابه دیگر گیفت کارت‌های بازی، یک محصول جذاب برای گیمرها به‌شمار می‌رود. اگر حتی کمی به دنیای گیمینگ علاقه داشته باشید حتما یکی از کنسول‌های پلی‌استیشن را در خانه خود داشته‌اید یا حتما نام این پلتفرم محبوب را شنیده‌اید.

گیفت کارت‌های پلی‌استیشن هم به شکل فیزیکی هم به شکل دیجیتال به فروش می‌رسند. به کمک این گیفت کارت‌ها می‌توانید به‌ شکل مستقیم از فروشگاه پلی‌‌استیشن خرید کنید. البته خرید شما تنها به بازی‌های PS4 و PS5 محدود نمی‌شود. می‌توان گفت هر گیمر طرفدار پلی‌‌استیشن از خرید این گیفت کارت لذت خواهد برد.

گیفت کارت نینتندو

اگر به دنبال بهترین گیفت کارت‌های بازی‌ها هستید، حتما باید گیفت کارت نینتندو (Nintendo Gift Card) را هم در نظر داشته باشید. این گیفت کارت‌ها در وبسایت نینتندو یا پلتفرم نینتندو ای شاپ (Nintendo eShop) قابل فعالسازی یا ردیم هستند. از گیفت کارت نینتندو می‌توانید برای خرید آیتم‌ها یا محتوای نینتندو که در فروشگاه این کمپانی قابل دسترس هستند استفاده کنید.

به نظر می‌رسد دنیای بازی‌های کامپیوتری و موبایل یا به طور کل گیمینگ، دیگر محدود به خرید سی‌دی یا دی‌وی‌دی بازی نمی‌شود. شما با خرید گیفت کارت به بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مجازی که مربوط به پلتفرم‌ها و کنسول‌های مختلف هستند دسترسی خواهید داشت. به کمک گیفت کارت و با افزایش شارژ حساب خود نه‌تنها به محتوای گیمینگ مانند بازی، آیتم، اکسسوری و DLC دسترسی دارید، بلکه محتوای دیجیتال مانند فیلم و موزیک هم برای شما قابل خرید خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا