معرفی بازی جدید

معرفی کامل بازی مرد عنکبوتی 3 + تریلر و گیم پلی جذاب بازی

آنچه که تابه حال در مورد بازی پر طرفدار مرد عنکبوتی گفتیم شامل همه آنچه که درباره جدیدترین نسخه بازی اسپایدرمن باید بدانید! بهمراه فیلم و همچنین معرفی کامل بازی مرد عنکبوتی 4 برای کامپیوتر +تریلر و گیم پلی جذاب بازی بودند. در این پست با عنوان دیگری از این بازی یعنی معرفی بازی مرد عنکبوتی 3 به همراه تریلر و گیم پلی جذاب این بازی با شما هستیم.

مقدمه

بازی مرد عنکبوتی 3 یا همان Spider-Man 3 که در سال 2007  توسط شرکت Treyarch برای کامپیوتر ایکس باکس 360 و پلس استیشن 3 ساخته و منتشر شد یکی از بازی های ویدئویی با سبک اکشن و ماجراجویانه است که ذهن بازیکن را به چالش های بزرگی می کشاند. در واقع بازیکنان هستند که مرد عنکبوتی را هدایت می کنند و او را به کارهای خوب یا بد وا می دارند . یعنی تصمیم با شماست که اسپایدر من به یک مرد خشن تبدیل شود یا مردی باشد که به فکر نجات دیگران است.

تریلر کمیک مرد عنکبوتی

گیم پلی اسپایدرمن 3 :

همچنین بخوانید : همه آنچه که درباره جدیدترین نسخه بازی بتمن باید بدانید! بهمراه فیلم

لینک دریافت بازی مرد عنکبوتی 3 برای اندروید

این بازی که نسخه: ۲.۰.۳ می باشد نیاز به دانلود حدود 190 مگابایت دیتای فشرده شده دارد که به طور مستقیم از داخل برنامه قابل دسترسی است. حجم این بازی اندرویدی ۲۴.۹ مگابایت و با گوشی های اندرویدی 2.2 به بالا سازگار است.

اسپایدر-من-2 اسپایدرمن1

لینک دریافت بازی مرد عنکبوتی 3 برای کامپیوتر

حداقل امکانات سیستمی لازم برای نصب بازی مرد عنکبوتی 3 :

  • ویندوز : ویندوز xp ، ویستا و ویندوز7
  • پردازنده یا cpu : 2 گیگاهرتز
  • رم (RAM) : دو گیگا بایت
  • فضای هارد دیسک : 4000 مگا بایت
  • کارت گرافیک : کارت گرافیکی با 128 مگابایت از VRAM

معرفی کامل بازی مرد عنکبوتی 3:

Spiderman-7

اگرچه بعضی افراد این بازی را تجربه نکرده اند اما حداقل با فیلم های آن آشنایی دارند و طبق همین شناخت طرفدار اسپایدر من هستند تاکنون نسخه های مختلفی از این بازی برای ورژن های مختلف اندروید و کامپیوتر تهیه و منتشر شده است و توانست در اندک زمانی طرفداران زیادی را برای خود جذب کند. همانطور که می دانید این بازی برگرفته شده از فیلمی با همین نام ساخته شده توسط کمپانی مارول می باشد. داستان بازی از آنجا شروع می شود که مرد عنکبوتی وارد ساختمانی که در حال سوختن است می شود تا زنی را که در داخل ساختمان گیر افتاده است را نجات دهد. بهترین دوست او شخصی به نام هری است که به نوعی رقیب او نیز به شمار می آید. در همین حال فردی به نام فلینت مارکو که یک محکوم فراری است در یک آزمایشگاه سقوط کرده و به یک مرد شنی تبدیل شده است.

Spiderman-3-14

اتفاقات بازی کاملا مشابه فیلم می باشد. اتفاقات بازی در شهر نیویورک رخ می دهد و شما در نقش مرد عنکبوتی از برج ها و ساختمان های شهر بالا بروید، همچنین علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی هم وجود دارد. در بازی بیش از 10 داستان متفاوت وجود دارد که باید تک تک آن ها را با موفقیت به پایان برسانید. بازی مرد عنکبوتی ۳ دارای فضای بازی بسیار بزرگی است و در واقع نمای شبیه سازی شده شهر نیویورک در این بازی طراحی شده است بنابراین قادرید از برج ها و ساختمان های بلند شهر نیویورک نهایت استفاده را ببرید.یکی از نکات مثبت بازی همین شهر بزرگ و طراحی نسبتا طبیعی ساختمان ها و مناظر آن می باشد.

اگر عاشق این بازی هستید کلیک کنید : همه چیز درباره بازی هالک شگفت انگیز +تریلر و گیم پلی آن

تفاوت بازی اسپایدرمن 3 با نسخه های قبلی

روند بازی مرد عنکبوتی ۳ تقریبا همانند شماره های قبلی است ولی با این تفاوت که شما مجبور نیستید برای باز شدن ماموریت های اصلی جدید، ماموریت فرعی را نیز انجام دهید به عبارتی در این شماره ماموریت اصلی بازی مستقل از ماموریت های فرعی طراحی شده اند.

تصاویری از این بازی

لطفاً سؤالات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات در مورد این نسخه از بازی اسپایدرمن با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا