معرفی بازی جدید

بازی های کامپیوتری پیشنهادی برای تعطیلات 1398 کدامند؟

استعداد و سلیقه هر کاربر برای انجام بازی در اوقات فراغت یکسان نیست و هر شخصی به دنبال دانلود و نصب بازی مورد علاقه اش بر روی گوشی یا کامپیوتر خود می باشد. ولی ما قصد داریم در این مطلب، بازی های را به شما معرفی کنیم که مورد پسند اکثر افراد جامه می باشد و از محبوبیت بالایی نیز برخوردارند.

مقدمه:

اگر در فکر تهیه یک بازی کامپیوتری فوق العاده هستید تا در تعطیلات سال 98 لحظات خوش و بی نظیری را با آنها تجربه کنید! در این مطلب با 3 تا از محبوب ترین این بازی ها آشنا می شوید. در درجه اول باید کامپیوتر شما از نظر سخت افزاری، مشخصات خوبی داشته باشد تا شما بتوانید بازی های مختلف را روی آنها اجرا کنید. و چنانچه از جمله والدینی هستید که می خواهید در مواقع لزوم، کودکتان را با بازی سرگرم کنید در انتخاب بازی برای کودکان باید دقت زیادی داشته باشند تا محتوای آموزشی آنها تأثیر مثبتی برطرز فکر وعملکرد آنها داشته باشند.

گیم پلی بازی کامپیوتری DooM in the Dark:

مطلب مشابه: دانلود رایگان جدیدترین نسخه بازی نیدفور اسپید برای اندروید


1- بازی کامپیوتری Quantum Break:

Quantum-Break

Quantum Break محصول برجسته استودیو رمدی می باشد که یکی از بازی‌های انحصاری کنسول ایکس باکس وان است و یکی از بهترین گرافیک‌ها در بین بازی‌های کامپیوتریمحسوب می شود. طراحی و جزییاتی که برای طراحی چهره‌ها و شبیه سازی این شخصیت‌ها به کار رفته در یک کلام فوق العاده است و به راحتی می‌توان گفت که Quantum Break دارای یکی از گرافیکی ترین عناوینی است که در نسل هشتم منتشر شده است. اما بهترین قسمت بازی چیزی نیست جز گرافیک بصری و فنی Quantum Break. این مسئله که استودیو رمدی قصد دارد مرز میان سینما و بازی را از بین ببرد فقط مربوط به ادغام لایو اکشن‌ها با بازی نبوده است. بلکه آن‌ها سعی کرده‌اند از نظر بصری نیز طبیعی‌ترین بازی را ارائه دهند تا نزدیک‌ترین حس را به میان پرده‌ها و لایو‌اکشن‌ها داشته باشد. به طور کلی بازی Quantum Break در وضوح تصویر ۷۲۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

سیستم مورد نیاز برای این بازی:

CPU : Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300
RAM : 8 GB
OS : Windows 10 (64-bit) – Build 10586, Ver.1511
Video Card : NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x
Free Disk Space : 55 GB

≡  لینک دانلود بازی Quantum Break

2- بازی کامپیوتری Just Cause :

Just-Cause-3

بازی که در پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود است، در تاریخ December 2018 تولید و در اختیار کاربران بالای 18 سال قرار گرفت. سبک این بازی  اکشن ماجراجویی است پس اگر به بازی‌های اکشن و ماجراجویی علاقه مند هستید، بازی Just Cause گزینه مناسبی برای شماست. این بازی از مجموعه بازی‌های شخصیت Rico Rodriguez است. بازی از شخصیت پردازی و داستانی بسیار ضعیفی برخوردار است و همانطور که گفته شد بازی جنبه‌ی سرگرمی دارد و برای گشت و گذار با استفاده از چتر و قلاب و به پا کردن یک هرج و مرج بسیار لذت بخش است. بازی شامل انواع ماشین و هواپیما‌ از جمله جت است. ریکو رودریگر قهرمان داستانی این بازی در حال منفجر کردن دشمنان، اتفاقاتی جالب از ماجراجویی‌هایش در این قسمت از مجموعه‌ی Just Cause به تصویر کشیده شده است.

  • پردازنده :۳٫۳ گیگا هرتز
  • رم :۶ گیگا بایت
  • کارت گرافیک :۲ گیگا بایت
  • فضای هارد دیسک :۶۰ گیگا بایت

شما می توانید از طریق لینک زیر این بازی مهیج را از ما خریداری کنید:

≡  لینک دانلود بازی Just Cause 3

از این پست دیدن کنید: دانلود رایگان نسخه جدید بازی call of duty برای اندروید

3- بازی کامپیوتری آفلاین مخفی کاری Hitman 2:

Hitman-2

بازی Hitman 2 که در پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود است، قطعا یکی از بهترین بازی‌های مخفی کاری و آفلاین از سری بازی‌های هیتمن به شمار می رود که از اولین دیدار ما با مامور47 هجده سال می‌گذرد. سبک مخفی کاری مامور 47 با پوششی ضد و نقیض از رنگ‌های مشکی و قرمز، حتی بازی با نسخه‌های پیشین آن بسیار لذت‌بخش و هیجان انگیز خواهد بود. در بازی Hitman 2 شما در نقش مامور 47 باید به ترور برخی از شخصیت‌ها در مکان‌های مختلف بپردازید. نکته‌ی قابل توجه این جاست که برای کشتن هر شخصیت، چندین راه مختلف وجود دارد. در شروع هر مرحله باید ابتدا راه‌های ترور فرد مورد نظر را بررسی کنید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر به بازی‌های مخفی کاری علاقه دارید این بازی را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: OS 64-bit Windows 7
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 60 GB available space

≡  لینک دانلود بازی Hitman 2

چنانچه سؤالی در این خصوص دارید در بخش نظرات از ما بپرسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا