گوناگون

فهرست تمام بازی های حال حاضر گیم پس ایکس باکس

فهرست تمام بازی های حال حاضر گیم پس ایکس باکس + معرفی لیست جدیدترین بازی های xbox game pass مایکروسافت در این ماه

بازی های حال حاضر گیم پس همواره سهم بزرگی در دنیای بازی های دیجیتالی داشته و محبوبیت قابل توجهی در دنیای امروز دارند. برای انتخاب هر یک از این بازی ها باید به نمره متاکریتیک آن ها دقت داشته باشید. به این ترتیب بهترین ها را برای سرگرمی و گذران اوقات فراغت در دسترس خواهید داشت. این بازی ها بر روی سیستم ایکس باکس، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری وان و… قابل اجرا خواهند بود. هر یک از آن ها از کمپانی های مختلفی وارد بازارهای فروش شده اند.

معرفی بازی های برتر گیم پس با امتیاز بالا

بازی های گیم پس ایکس باکس هر یک از امتیاز خاص خود برخوردار هستند. این امتیازها توسط کاربران به بازی ها داده می شوند. برای این که بهترین بازی ها را برای سرگرمی خود انتخاب کنید، باید به امتیاز مربوط به هر یک در لیست برنامه ها دقت داشته باشید. برخی از برترین بازی های ایکس باکس را که با امتیاز بالایی مورد توجه کاربران قرار دارند، در ادامه بررسی می کنیم:

  1. هالو اینفینیت یک بازی فوق العاده است. در این گیم با مستر چیف دوست داشتنی همراه شده و برای نجات بشر به جنگ خواهید رفت. این بازی سرگرم کننده با امتیاز 87 در دسترس کاربران قرار دارد.
  2. بازی هل بلید نیز در لیست برترین بازی های ایکس باکس جای می گیرد و یکی از بازی های جنگی این سرویس به شمار می رود. این بازی با امتیاز 88 یکی از برترین ها است.
  3. اپکس لجندز یک بازی با چند شخصیت متفاوت است که در افسانه های قدیمی با هم متحد می شوند. این بازی با امتیاز متاکریتیک 88 شناخته می شود.
  4. بازی ماین کرفت برای ساخت مکعب های رنگارنگ در فهرست پرامتیازترین بازی های ایکس باکس است.
  5. در میان بازی های حال حاضر گیم پس، بازی دوم اترنال نیز قرار می گیرد که برای نبرد با شیاطین ساخته شده و با امتیاز 88 معرفی می شود.
  6. دیشونورد 2 نیز یک بازی هیجان انگیز با موضوع اسطوره ای و جادویی است که در آن لحظات خوشی را سپری می کنید.
  7. بازی اوری با امتیاز 88 نیز انتخابی ویژه برای علاقه مندان به ژانر ساید اسکرولر و پلتفرمر است.
  8. کمتر کسی را می توان پیدا کرد که در دنیای بازی های ایکس باکس از بازی فیفا لذت نبرد. این بازی امتیاز بالایی از مخاطبین دریافت کرده است.

 

متفاوت ترین بازی های ایکس باکس

با نگاهی به انبوه بهترین بازی های گیم پس التیمیت، بازی های متفاوت آن نیز در معرض توجه قرار می گیرند. اگر شما هم به ژانرهای هیجان انگیز که نمونه آن ها را در هیچ بازی دیگری مشاهده نکرده اید، علاقه دارید حتما به این فهرست خاص دقت داشته باشید. برخی از خارق العاده ترین های ایکس باکس را در ادامه بررسی می کنیم.

Red dead

در میان بازی های حال حاضر گیم پس رد دد یکی از بازی های پر امتیاز است که با نمره 97 مورد توجه مخاطبین قرار دارد. در این گیم فوق العاده وارد دنیای غرب وحشی می شوید و با زندگی گاوچران ها و خلافکارها آشنا خواهید شد.

GTA

یکی از بازی های گیم پس ایکس باکس که توجه بسیاری از مخاطبین را جلب کرده جی تی ای است که تقریبا همه گیمرها یک بار آن را تجربه کرده اند. سه شخصیت خلافکار آن ترورو، فرانکلین و مایکل هستند که در تمام مراحل آن ها سر و کار دارید.

الدن رینگ

یکی از جاه طلبانه ترین بازی های حال حاضر گیم پس الدن رینگ نام دارد که امتیاز 97 را در میان سری بازی های این مجموعه به خود اختصاص داده است. سختی طاقت فرسای این بازی و دنیا سازی شگفت انگیز آن توجه افراد را جلب می کند.

THE PHANTOM PAIN

از سری بازی های گیم پس ایکس باکس در ژانر قهرمانی می توان به این بازی بی نظیر اشاره کرد که با امتیاز متاکریتیک 95 معرفی می شود.

CELESTE

از بازی های حال حاضر گیم پس که حتما در ذهن و خاطر شما باقی می ماند، می توان به این بازی ماجراجویی خاص اشاره کرد که تجربه ای سفری دل انگیز در دل کوه کلست را برای شما به ارمغان می آورد. دشواری این گیم محدودیت هایی برای استفاده گیمرهای مبتدی به وجود می آورد.

 

هیدیس

در میان بازی های گیم پس ایکس باکس هیدیس هم نامی آشنا است که از زمان ورود به این عرصه، سر و صدای زیادی به پا کرده است! این بازی به دلیل صدا گذاری فوق العاده و داستان قوی که دارد به شهرت رسیده و محبوبیت دارد. نقش آفرینی در هیدیس با قدرت بسیار بالایی صورت گرفته و این ویژگی ها توجه هر گیمری را جلب می کنند.

ریسایدنت اویل 2

یک بازی اکشن کلاسیک که حل یک پازل هیجان انگیز را به شما نمایش می دهد، ریسایدنت اویل 2 است که در ژانر پلیسی طراحی و تدوین شده؛ این محصول با امتیاز 93 شناخته می شود. صدا گذاری و روایت تصویر در این بازی بسیار واقعی و زیبا انجام شده است. روایت داستان نیز با گذشت مراحل مختلف به خوبی نمایان می شود.

اینساید

یک بازی استودیویی خاص که مورد تحسین لیمبو قرار گرفته به نام اینساید معرفی می شود. نوآوری های خاص به کار رفته در این بازی سبب جذابیت آن شده اند. در این گیم حرفه ای دنیای تاریک و عجیب و غریب را مشاهده می کنید که جذابیت بازی را برای شما بیشتر می کنند.

آلترا دلوکس

در میان مجموعه بازی های حال حاضر گیم پس آلترا دلوکس یک انتخاب فانتزی و هیجان انگیز است. این بازی خنده دار و سرگرم کننده ساعت ها وقت شما را پر می کند. ترکیب پازلی و خنده دار آن مهمترین دلیل افزایش امتیاز این گیم حرفه ای به شمار می رود. شما در این بازی در نقش استنلی بازی خواهید کرد.

فورزا هورایزن

ژانر ماشین سواری همیشه مورد پسند بسیاری افراد واقع شده و همچنان نیز بازی هایی با این موضوع وارد دنیای بازی های ایکس باکس می شوند. این بازی در سبک مسابقه ای طراحی و تدوین شده است. نسخه پنجم این بازی طرفداران بیشتری نسبت به نسل های گذشته دارد.

 

وایلد هانت

یکی از بازی های خاطره انگیز برای گیمرهای حرفه ای، بازی وایلد هانت پرطرفدار است که در سه نسخه وارد این حوزه شده است. این بازی ترکیبی از گیم های شمشیر زنی و جنگی است که با ویژگی های مدرنی در اختیار افراد قرار می گیرد. داستان بی نقص این بازی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود.

جمع بندی

در این بخش در خصوص برخی از پرطرفدارترین بازی های گیم پس ایکس باکس اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از این بازی ها طرفداران بی شماری را به خود اختصاص داده و بیشترین امتیاز و نمرات متاکریتیک را دریافت کرده اند. برای انتخاب یک گیم حرفه ای باید حتما به این ویژگی های مهم دقت داشته باشید. هر یک از بازی های نام برده شده با ویژگی های مختلفی شناخته می شوند و افراد با سلایق و علایق متفاوتی از آن ها استفاده می کنند. شما می توانید در فهرست کلی بازی های حال حاضر گیم پس به دنبال سبک های مورد پسند خود بگردید. در سال های اخیر شهرت این بازی ها به اوج خود رسیده و بسیاری افراد از آن ها برای گذران اوقات فراغت خود از آن ها استفاده می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا