گوناگون

بهترین سایت های خرید سرویس کاهش پینگ بازی

فعالیت هایی که به پهنای باند بالا نیاز دارند، مانند استریم کردن، کنفرانس آنلاین و بازی، به سرعت اینترنت عالی و پینگ پایین نیاز دارند. اگر اتصال شما این ترکیب را داشته باشد، بهترین عملکرد را خواهید داشت و بدون تاخیر در انتقال داده را تجربه خواهید کرد. اگر سرعت اینترنت شما به اندازه کافی خوب است، اما باز هم عملکرد مطلوب را ندارید، می توان نتیجه گرفت که مشکل از یک پینگ ضعیف است. در این پست سرویس کاهش پینگ و بهترین ارائه دهندگان آن را به شما معرفی می کنیم.

نرخ پینگ اصطلاحی است که احتمالا قبلاً درباره آن شنیده اید. نرخ پینگ تاخیر یا سرعت ارسال سیگنال به یا از دستگاه شما را اندازه گیری می کند. سرعت اتصال به اینترنت شما در نهایت بیشترین تاثیر را روی پینگ دارد، اما عوامل دیگری مانند میزان داده های منتقل شده یا تعداد دستگاه های موجود در شبکه نیز می توانند در این امر نقش داشته باشند.

پینگ بالا به این معنی است که ارسال و بازگشت سیگنال به کامپیوتر بیشتر طول می کشد. بنابراین، سرویس کاهش پینگ بازی می تواند در زمانی که شما تاخیر بالایی را تجربه می کنید، چه در تلاش برای اتصال به سرورهای دیگر از رایانه مجازی خود و چه در حال انجام یک بازی آنلاین باشید، کمک می کند. پینگ پایین به معنای تاخیر کمتر است.

 

علت پینگ بالا چیست؟

ممکن است فکر کنید که “پینگ بالا” به معنای سرعت بالا است. اما کاملا متفاوت است. پینگ را به عنوان سرعتی در نظر بگیرید که در آن سیگنال به مقصد می رسد و به فرستنده باز می گردد. بنابراین یک پینگ بالاتر به این معنی است که زمان بیشتری طول می کشد تا سیگنال به شما برسد. عوامل زیادی بر میزان پایین یا زیاد بودن پینگ شما تأثیر می گذارد.

سرعت اینترنت: سرعت اینترنت شما تعیین کننده سرعت فعالیت هایی است که به صورت آنلاین انجام می دهید. سرعت تعیین می کند که یک شبکه چه مقدار داده می تواند در یک بار انتقال دهد که بر حسب مگابیت در ثانیه (Mbps) اندازه گیری می شود.

ازدحام شبکه: تعداد زیادی از کاربران یا دستگاه های موجود در شبکه می توانند بر سرعت اینترنت شما تأثیر بگذارند که به نوبه خود می تواند پینگ شما را افزایش دهد. ترافیک شبکه می تواند به خصوص در اواسط روز که افراد زیادی در تلاش برای استفاده از اینترنت هستند، بالا باشد.

مقدار داده: بسته به اقداماتی که می خواهید انجام دهید، نتایج پینگ ممکن است متفاوت باشد. فعالیت هایی که به پهنای باند بالا نیاز دارند، مانند بازی های آنلاین و کنفرانس های ویدئویی، پینگ را افزایش می دهند.

تجهیزات قدیمی: تجهیزات یا سیستم های قدیمی مانند رایانه ها، روترها یا نرم افزارها نیز می توانند بر پینگ تأثیر بگذارند. بررسی کنید که آیا چیزی نیاز به به روز رسانی دارد.

وقتی می خواهید با کسی صحبت کنید یا کاری در بازی انجام دهید، تاخیر می تواند واقعا بد باشد. خوشبختانه راه خوبی برای حل این مشکل و کاهش پینگ وجود دارد که می تواند به سرعت همه چیز را برطرف کند.

سرویس کاهش پینگ دقیقا چیست؟

سرویس کاهش پینگ برنامه ای است که ترافیک شبکه شما را برای بازی بهینه می کند. این سرویس این کار را با تغییر مسیر اتصال اینترنت گره شما به سرور دیگری انجام می دهد که از نظر فیزیکی به سرور بازی مورد نظر شما نزدیکتر است. پس اگر مشکل پینگ بالا با شماست با کمک سرویس کاهش پینگ حل می شود.

همانطور که گفتیم، یک سیگنال پینگ بالاتر برای ارسال و بازگشت به کامپیوتر شما زمان بیشتری می برد. بنابراین اگر می‌خواهید از رایانه شخصی خود یک اتصال مجازی برقرار کنید یا بازی‌های ویدیویی انجام دهید، زمانی که با تأخیر بالا مواجه هستید، پایین آوردن پینگ مفید است. پینگ پایینتر به معنای تاخیر کمتر است.

در بیشتر موارد، شما نمی توانید شبکه خود را بهینه کنید. سرویس‌های کاهش پینگ مدرن سعی می‌کنند کامپیوتر شما را بهینه‌سازی کنند تا بسته‌ها را به بهترین نحو ممکن ارسال کنند و در عین حال سعی می‌کنند از جهش و قطعی در NSP (ارائه‌دهنده خدمات شبکه محلی محلی) جلوگیری کنند. این برنامه ها علاوه بر کاهش پینگ، اتصالات پایدارتری را برای کاهش نویز و پینگ ایجاد می کنند و مشکلات اتصال را کاهش می دهند.

البته گاهی اوقات سرویس های کاهش پینگ موفق به کاهش پینگ نمی شوند زیرا مسیر جایگزینی که پیشنهاد می کنند کارآمدتر از مسیر معمولی است. افت پینگ 30 تا 40 درصد هنگام اتصال به یک مسیر سنتی امکان پذیر است، اما اغلب افت پینگ تنها 10 درصد است. اگرچه پایداری اتصال می تواند بهبود یابد، اما تجربه بازی را بیش از پینگ می کند.

برخی از خدمات کاهش پینگ نیز فعالیت شما را به صورت بلادرنگ رصد می کنند و راه حل های مستقیمی برای کاهش تأخیر شبکه ارائه می دهند. به یاد داشته باشید که نتایج ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. اکثر خدمات کاهش پینگ دارای نسخه آزمایشی رایگان هستند، بنابراین اگر برای شما خوب کار نکرد، می توانید سرویس دیگری را امتحان کنید.

سرویس تحریم شکن

به دلیل مسدود بودن ایران از بسیاری از مراکز داده بزرگ جهان، ارائه خدمات آنلاین به ایرانیان همیشه یک چالش بوده است. برای حل این مشکل از خدمات ضد تحریم استفاده کنید تا تمامی تحریم ها را دور بزنید و بازی مورد علاقه خود را به راحتی انجام دهید.

اکثر خدمات کاهش پینگ نیز در کنار این سرویس خدمات ضد ممنوعیت ارائه می کنند که می تواند برای استریمرها و گیمرهای حرفه ای بسیار راحت باشد.

معرفی بهترین سایت های سرویس کاهش پینگ در ایران

پینگ هیت

روش کار سرورهای پینگ هیت به این صورت است که کاربر به جای اتصال مستقیم به سرور بازی، از طریق یک پلتفرم اینترانت ملی به سرورهای Ping Hint متصل می شود.( سرورهای پیمگ هیت آنهایی که مختص اینترنت با پینگ پایین هستند) به عنوان رابط بین کاربر و سرور بازی عمل می کنند و ترافیک بازی آنلاین شما را از مسیرهای پینگ پایین بهینه می کنند.

این سرویس دارای سرورهای اختصاصی است که با توجه به شرایط فعلی و همچنین به دلیل وجود لایه های بالاتر شبکه بهترین راه را برای اتصال به سرورهای بازی ارائه می دهد.

گادپینگ

گاد پینگی کی از قدیمی ترین وب سایت های ارائه دهنده خدمات کاهش پینگ و رفع انسداد بازی در ایران است که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و هدف آن ارتقای کیفیت اینترنت برای گیمرها است.

گاد پینگ یکی از مطمئن ترین، مطمئن ترین و قدرتمندترین خدمات کاهش پینگ ایرانی با سابقه ای پایدار و طولانی است. یکی دیگر از ویژگی های این سرویس این است که 90 درصد تحریم های اینترنتی اعمال شده بر کاربران ایرانی را حذف می کند و قطعاً سرویس رفع تحریم های آن یکی از بهترین ها است.

کیان وی پی اس

کیان وی پی اس با استفاده از فناوری دسترسی پنتک توانسته بستر مناسبی را برای اتصال تمامی کاربران فراهم کند و محدودیت های اتصال را برطرف کند. این فناوری به کاربران اجازه می دهد با جعل هویت بسته های اینترنت در اینترنت و استفاده از پورت های مختلف برای ارسال بسته ها در سراسر شبکه، محدودیت های اعمال شده توسط روترها و فایروال ها را دور بزنند. به عبارت دیگر، این فناوری به کاربران اجازه می دهد تا به هر شبکه اینترنتی که صفحات وب را باز می کند (شامل شبکه های دانشگاه ها، مدارس، سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی) متصل شوند.

با ویژگی های منحصر به فرد اپلیکیشن کیان وی پی اس می توانید به دور از مشکلات و ممنوعیت های همیشگی به راحتی و با خیال راحت بازی کنید. نرم افزار کیان وی پی اس هم اکنون برای دو نسخه دسکتاپ (ویندوز) و موبایل در دسترس است.

مزایای سرورهای کاهش پینگ کیان VPS

  • اتصال به سرورهای معتبرترین ارائه دهندگان خدمات دنیا با بالاترین سرعت و بدون وقفه
  • کمترین زمان پینگ
  • حذف ممنوعیت بازی
  • ترافیک نامحدود
  • سرعت نامحدود
  • سرورهای خاورمیانه، اروپا و آمریکا
  • بهترین برای بازی

گیم اسیست

اگر می خواهید به هر کشوری در جهان متصل شوید سرویس GameAssist سرورهای زیادی برای شما در نظر گرفته است.سرورهای این سرویس بسیار جادار هستند و به راحتی می توانید بهترین ارتباط را با سرور بازی مورد علاقه خود پیدا کنید.

با سرویس بازی GameAssist، امنیت دستگاه و داده های شما کاملا تضمین شده است، بنابراین می توانید از وقت خود به صورت آنلاین لذت ببرید. همچنین این سرویس فکر می کند که محرومیت برای بازیکنان بی معنی است! با استفاده از سرویس GameAssist می توانید بدون هیچ جریمه و محدودیتی از بازی خود لذت ببرید.

فارس پینگ

فارس پینگ نیز یکی از قوی ترین ارائه دهندگان خدمات کاهش پینگ می باشد. این سرویس دارای ویژگی هایی از جمله موارد زیر است که ممکن است بسیاری از کاربران را تشویق به استفاده از خدمات خود کند.

استفاده آزمایشی رایگان 1 روزه: از سرویس کاهش پینگ به مدت 24 ساعت با دسترسی کامل بدون محدودیت استفاده کنید.

ثبات کیفیت: سرویس های پینگ پرشین دارای سرورهای زیاد و پایداری اتصال خوب هستند.

چندین سرور: ما با داشتن چندین سرور در آسیا و اروپا به مشتریان خود پاسخ می دهیم.

پشتیبانی 24 ساعته: از طریق پشتیبانی آنلاین، تلگرام و ایمیل می توانید با باما تماس بگیرید.

خرید آنلاین و آنی: در هر کجای ایران می توانید حساب کاربری خود را خریداری یا تمدید کنید.

پنل کاربری قدرتمند: دارای پنل کاربری قدرتمند است تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن در موبایل و دسکتاپ به تمامی امکانات وب سایت دسترسی داشته باشید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. همچنین، اگر می‌خواهید سرور بازی خود را داشته باشید و با دوستان خود در یک پلتفرم خصوصی بازی کنید، می‌توانید بهترین برنامه‌های سرور پریمیوم VPS را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا